19th December

69 13 4
                                    

LOUIS' pov

,,Freddie, nechceš si jít hrát? Je tam dětský koutek." zeptám se svého syna hned druhý den. Malého totiž lyžování fakt chytlo a tak jsme lyžovali i dnes.

,,Dobe, du." zakývá hlavičkou a mizí do koutku.

,,Mohu nabídnout ještě něco?" ozve se u mě hlas mladého číšníka.

,,Něco pro okouzlujícího číšníka?" když už jsem svobodný, tak si aspoň zaflirtuji. Když tu nemám Freďu.

Mladík se pouze začervená a skloní hlavu k zemi.

,,A budu velice rád, když si ke mně přisednete." dodám, když se k ničemu nemá.

,,Teď nemůžu. Mám práci." z toho se nevymotáš.

,,Nikdo to teď není. Vem si něco na pití a něco dobré a přijď." mrknu na nej a upiju si své kávy.

,,Fajn. Za chvíli jsem zpět." jsem rád že nakonec kývl.

,,Fakt? Nevěřil jsem že se to opravdu stalo." směje se Harry, roztomilý mladík, mému příběhu.

,,No jasně." zasměju se taky.

,,Bylo to moc fajn, ale už budu muset běžet. Musíme se připravit na odpolední nápor zákazníků." posmutní Harry, když se podívá na mobilu na čas.

,,Je to škoda. Bylo to fajn." očkem se podívám jak je ma tom Freddie a dál se věnuji Harrymu.
,,Nemáš náhodou večer čas? Vyzvedl bych tě tady a mohli by jsme si někam zajít." navrhnu.

,,To by bylo fajn. Končím dneska kolem sedmé. Jsem ubytovaný v místním hotelu. Mají tam výbornou restauraci." jsem rád že je na stejné vlně jako já. Už včera jsme tu po sobě pokukovali.

,,Tak v tom případě tě zvu i na večeři." oba se zasmějeme a Harry se zvedá od stolu.

,,Nemůžeš vše platit Lou." zakývá hlavou a sbírá nádobí ze stolu.

,,Ale můžu. Uvidíme se v sedm."

Nakonec se spolu rozloučíme a já si zavolám Freddieho.

,,Tak jo, pane lyžaři. Jdeme domů na oběd. Babička na nás se všemi již čeká." začnu jej oblíkat do rukavic, čepice, šáli a bundy.

,,Dobe." kývne. ,,Kdo to byl?" zeptá se mě a dívá se při tom na Harryho.

,,Ehm, můj kamarád. Jdeme spolu večer na večeři. Budeš s tetou Lottie." obleču i sebe a mezitím se mu smažím nenápadně říct, že tam nebudu.

,,Pšideš?" podívá se na mě a zvedá ke mně ruce.

,,Jasně že přijdu. Za tebou vždy." zvednu si jej do náruče a s mávnutím na Harryho mizíme do té hnusné zimy.

,,Asi jsme to přehnali." zašeptá Harry zadýchaně a přiopile.

,,Nemyslím si." odpovím také tiše a dal se věnuji práci na jeho krku.

,,Tak se alespoň přesuňme od těch dveří." zaprosí a dlaněmi sevře vlasy na mém zátylku.

,,Hm." za zadek si jej vyhodím do náruče a odnesu do jeho postele.

Opatrně jej na ni položím a nalehnu na něj. Vrátím se ke své předchozí práci. Harry nádherně vzdychá a tahal za mé vlasy. Z nenadání nás přetočí a posadí se na můj klín.

,,Líbil ses mi od chvíle co jsem vás viděl přijít do kavárny." zašeptá a začne se třít proti mému klínu. Ten už je dávno v pozoru. Stejně jako ten Harryho.

,,Opravdu? To mě těší." chytím lem jeho trička, které následně i s mým letí někam do rohu pokoje.

,,Přestaňme mluvit. Pojďme si to spolu užít." skloní se k mému uchu a prstem přejede po středu mého hrudníku.

,,Hm." pouze zavrním a shodím ho zpátky pod sebe.

Trička nakonec následují i naše kalhoty společně s boxerkami.

,,Jsi nádherný." zašeptám a pomalu přecházím polibky po jeho zádech až k té nádherné prdelce.
,,Připravím si tě broučku."

Chytnu je půlky do dlaní a pořádně je prohnětu. Následně je o sebe odtáhnu a tím se mi naskytne pohled na jeho citlivý bod. Nečekám dlouho a jeho otvor začnu opečovávat svým jazykem. Nevím jestli je to tím alkoholem, ale je pořádně hlasitý. A to je mi líbí.

Po chvíli do něj zasunu jeden prst. Tem následuje druhý a třetí.

,,Lou, potřebuju tě. Chci tě." kňourá a já už to dál nezvládnu. Seberu lubrikant, který ani nevím kde se vzal, a nanesu ho ja svou délku. Harry si vyleze na čtyři a prohne se jako kočka.

,,Omlouvám se." zašeptám a prostě ho do něj vrazím.

Oba slastně vydechneme. Divím se, že ho to nebolí. Ale jak říkám. Jsme opilý.

Začnu do něj přirážet jako stroj. Pevně mačkám jeho boky, na kterých bude mít jistě modřiny.

,,J-já.." už je na vrcholu. Cítím jak se stahuje.

,,Udělej se baby. Pro mě." a to bylo to jediné, co jsme oba potřebovali.

S výkřikem jsme se oba udělali a padli do peřin.

,,Měli by jsme si zajít do sprchy." řeknu hned jak popadnu dech.

,,Ráno." zašeptá Harry unaveně a svou hlavu si položí na můj hrudník.

,,Dobře." věnuji mu pusu do vlasů a oba nás přikryji peřinou.
,,Dobrou."



sex scény mi nejdou, ale já ji tu prostě potřebovala🫣

Let it SnowKde žijí příběhy. Začni objevovat