( TJ szem szöge)
Szürkület van, nem sokára egy kis városhoz érek, újra meg újra le játszom a hang üzenetet amit Optimus prime osztott meg. Már lassan három napja vagyok úton, félre állok egy kicsit hogy ki nyújtoztassam magam. Meg állok a város határtól egy órára mielőtt át mennék a városan, le parkolok egy óriási hegy mellett. A mentő alakomból át alakulok, nem nehéz engem el képzelni, fehér halvány zöld csíkos mentő autó vagyok vagyis inkább autóbot. Kicsit nyújtózkodok, meg mozgatom magam, a rádiómhoz nyúlok – Optimus vagy valaki aki hall engem. A nevem Tj autóbot vagyok és egy támasz pontot keresek egy társamat el vesztettem – El veszem a kezem a rádiómról, neki dőlök háttal a hegynek – Baszki – Mondom magamnak miközben le csúszok a földre – Kurva jó itt ragadtam a földön...egyedül. És még Mézet és Szonját sem találom- Hátrandöntöm a fejem a nagy kő falnak. Hirtelen ki nyílik mögöttem és hátra esek – Huh?- Fel kelek és el indulok befelé. Nincs nálam fegyver se semmi Méz volt az én egyetlen véd vonalam, igaz még gyerek de nála jobban senki sem bánt a fegyverekkel. De mivel nincs velem és nála volt az összes fegyver így ha csapdába sétálok nem tudom majd magam meg védeni. Ahogy a folyosó végére értem egy bázis tárult a szemem elé, a bázis közepén 6 autóbot állt. Meg torpanok a bejáratnál – A...A nevem T...TJ, orvos vagyok és....Optimus üzenetét követtmem idáig két..társammal. Az egyik egy...Szonja..nevű ember a másik egy...Méz nevű kis autóbot – Egy kék piros autóbot lép előre magasabb a többieknél és magabiztosabb a járása – Akkor meg találtad az üzenet forrását. A nevem Optimus prime mögöttem a csapatomat láthatod. Hogy hagytad el a barátaid TJ?– Rájuk mosolygok és beljebb lépek – Rajtunk ütöttek mikor egy roncs telepen meg bújtunk és véletlen ketté váltunk...nem találtuk meg egymást sajnos...- Mindenki nagyon furcsán néz rám -Maguk engedtek be engem ?– Optimus bólintással helyesli – Nem gondoltuk volna hogy vannak még túl élők az autóbotok közül itt a földön. De ezek szerint van még kint egy társunk és egy ember – Meg simítom a karomat – Noss hát itt vagyok csak Mézet és Szonját kell még meg találni– Nagyon kellemetlenül érzem magam mert minden tekintet rám szegeződik így le hajtom a fejemet – Érezd magad otthon TJ, Rachet segít meg találni a társadat – Fel emelem a fejem, a kedves tekintet ami Optimus szemeiből árad egyszerűen meg nyugtató – Uram elnézést de be kell ismernem hogy nem nagyon tudok harcolni. Orvos vagyok nem harcos én a Cybertroni harcok során csak az orvosi szárnyat erősítettem – Optimus fel emeli a kezét – Ne szabatkozz emiatt majd segítünk neked mindenben amiben kell – Le engedi a kezét és egy halvány kedves mosolyt el enged- Mögöttem a csapatomat láthatod – Oldalasan fordul és be mutat egyesével mindenkit Bulkhead a tipikus nagy darab aki csak rombolni tud, mellette Rachet a tiszti orvos, utána Arceet aki még nálam is alacsonyabb bár én sem vagyok egy égi meszelő, meg hát ott van Smoskreem is az újonc zöld fülű, de akin meg akadtam az Bumbulbee aki csak csipog. El kuncogom magam mikor csipogni kezdett – Kérlek ne haragudj meg de Méz is hasonló helyzetben van – Ekkor a sárga bot nagy szemekkel engem figyelt – Méz is meg sérült ugyan így a háború alatt?- Rachetra nézek –Igen hasonlóan beszél mint Bumbulbee viszont néha Cybertroni néma beszéddel beszél – A hátam mögött össze fonom az ujjaimat – Azt hogy lehet?- Egy vékony hang csapott meg, oldalra nézek három humán volt egy emelvény szerűségen – Milyen az a Cybertroni beszéd?- Rályuk mosolygok- Mint nálatok a jel beszéd – Optimus a humánokhoz sétál utána felém fordul – Ők itt Mikó, Jack és Raffael- Kedvesen integetnek nekem – Mondtad hogy van veletek egy Szonja nevű ember ő hol van?- Meg rántom a vállam Raffael kérdésére – Mézzel láttam utoljára – Le hajtom a fejemet – Mind a ketten ide tartottatok?- Optimus mély kedves hangja szólal meg – Igen ezt a helyet kerestük mind a ketten – Fel emelem a fejem és láttom hogy karba tette a kezét – Akkor vagy ide fog ő is találni mint te vagy mi találjuk meg őt – Bólintok – Addig is piheny Tj és bízd ránk a többit – Bólintok és figyelem ahogy Optimus el sétál én meg rá maradtam a maradék autóbotokra.
YOU ARE READING
Tansformers Prime: A vezér és az orvos
Science FictionA könyv alapja a Transformers prime rajzfilm sorozat így onnan használtam fel a karaktereket, innen szeretnék szólni hogy picit el tértem a karakterek személyiség jegyeitől. Nah de mivel is szembesül a prime csapat? 3-om új tag csatlakozik a csapath...