4,fejezet Álcák között

83 4 0
                                    


(Megatron szem szöge)

A Nemesisről nyit nekem meg Starscreamnek , Soundwave egy űr hidat hogy meg tudjuk nézni Cybertroni fel derítő csapatomat. Soundwave meg nyitja a hidat és én meg Starscream át lépünk rajta egyenesen Cybertronra. Az egész bolygó egy kopár rozsda tenger lett a mindent elemésztő háborúnk miatt- Starscream menny és kérj jelentést a csapatoktól az elmúlt 2 héttel kapcsolatban hogy nem találtak e Cyertroni életet- Starscream el sétál a fel derítők felé, hátra teszem a kezem és el nézek Kaon felé. Az aréna ahol én küzdöttem és... ahol meg ismertem egy csendes, életvidám hölgyet név szerint Kirát. Soha nem tudom el felejteni őt úgy ki tűnt a tömegből- Megatron nagy úr – Starscream zavar meg a merengésemből –Mit akarsz?- Rá nézek – A katonák találtak egy..Hogy is mondjam?Betolakodót- Starscream gonoszul el mosolyodik – Mit tudunk a betolakodóról?- Közben el indulunk arra amerre a katonák a betolakodót el fogták – Azt mondták nem beszél így többször is meg kínozták de semmi- Egész érdekes- Hány napja vallatják?- Kicsit el gondolkodik – Úgy három napja nagy uram – Erre csak hümmögni tudok- Majd ha én oda érek meg ered a nyelve – Starscreamen gonoszul el kezd mellettem halkan nevetni, én csak forgatni tudom erre a szemeimet- Meg jöttünk nagy uram itt tartják a lányt – Az épület ami előtt meg álltunk halványan ismerős, be megyünk és meg látjuk a túszunkat. A haja a szemébe lóg, az arcát meg nem látom. A katonáim vigyázzba meg állnak előttem én meg el megyek mellettük hogy jobban szem ügyre vegyem a mi kis túszunkat, el kezdi mozgatni a száját erő teljesen mintha üvölteni próbálna, de egy hang sem jön ki a száján – Oldozzátok el – A katonáim kérdés nélkül végre hajtják a parancsomat, ahogy el oldozzák meg támasztják a lányt a hóna alatt, fel néz rám és egyből fel ismerem őt – Vegyétek le róla a mocskos kezeteket!- Rá förmedek a két katonámra – De Megatron nagy úr...- Rájuk nézek és egyből el engedik és le hullik a lány a földre. Meg fogom őt meg támasztom a hátánál és a lábai alá csúsztatom a kezemet-Starscream szólj Knok Out nak hogy készítse elő a gyengélkedőt. Haza viszünk egy eltűnt barátot – Starscream meg lepett arc kifejezéssel néz engem – Tán nem hallottad?- Idegesen rá nézek mire ő ki szalad az épületből én meg el indulok Kirával a kezemben. Mi közben megyek le nézek rá, mintha alvó üzemmódba kapcsolt volna mert nem mozdul meg. Magamhoz szorítom a rég eltűnt barátomat és...szerelmemet.

(Optimus szem szöge)

Tjt nézem ahogy alszik, össze gömbölyödve fekszik az ágyamon egy ponyvával be takarva. Felém fordul és ki nyitja a szemeit – Egész éjjel itt ültél?- Bólogatok – Vigyáztam rád és át futottam a jelentéseket- Fel állok a székemből és be fekszek mellé és magamhoz ölelem, ő a mellkasomhoz bújik – Ma akarsz el jönni velem egy kis terep gyakorlatra?- Fel néz rám – Persze társam – Feljebb csúszik és ad egy gyengéd érzelmes csókot. Fel mászik rám és meg fogja az arcomat, át ölelem és magamhoz szorítom. El hajol tőlem és azokkal a gyönyörű azúrkék szemeivel rám néz – Kis szikrám – Suttogom neki és el tűröm a haját oldalra – Bánt valami Optimus?- Előle nem tudom titkolni az érzelmeimet – A csapatom meg szokta hogy nem titkolózok előttük és ami köztünk van...Lennének fel háborodások ha el mondanám – Kuncog rajtam – Túl gondolod ezt az egésze, egy darabig titkoljuk utána majd el mondjuk ha te jónak látod- Meg fogom és meg fordulunk most ő van alul én meg felül, épp hogy tartom magam felette nehogy össze nyomjam – Te vagy az egyetlen személy aki tudja hogy mi dúl éppen bennem – El mosolyodik és újra meg csókol, el hajolok újra tőle – Ki kéne mennünk a többiekhez – Egy gond terhes sóhajt enged el utána fel kel – Rendben mennyünk de had vegyem vissza a védő burkolatomat – Bólintok és fel kelek róla, le ülök az ágy szélére és nézem ahogy öltözik olyan szép a teste. A lábától egészen a feje tetejéig végig mérem őt, ezt ő is észre veszi és szégyellősen el takarja magát. El fordítom a fejemet – Ne haragudj..kis szikrám – A lábamat nézem – Nem haragszok Optimus- Meg fogja az állam és fel emeli a fejemet, már rajta vana külső burkolata – Adj egy utolsó csókot hogy ki bírjam ezt a napot – Le hajol hozzám és meg csókol, szenvedéllyel teli a csókja és szerelemmel. Ahogy el hajol tőlem egyből hiányzik – Mennyünk mert a végén meg vádolnak engem hogy lusta vagyok- Bólogatok és fel állok, nehéz szikrával de ki megyünk a mi kis barlangunkból egyenesen a köszponti részbe. Mikó éppen a gitárján játszik, Rafael Rachetnak segít a kutatásban Jack meg nézi őket. Le nézek Tjre és kicsit le hajolok hozzá – Legyen szép napod kis szikrám – Rám mosolyog – Legyen szép napod erős vezetőm – Vissza mosolygok rá és oda állok a gépek elé és el kezdek az Iacon archívumba.

Tansformers Prime: A vezér és az orvosWhere stories live. Discover now