(Kira szem szöge)
Még mindig itt dörömbölnek ezek a mutáns szarok...még mindig Megatron karjaiban vagyok- Nem keres téged a csapatod?- El hajolok a mellkasától – Szerintem még nm tűnt fel nekik hogy nem mentem vissza – Végig húzza a kezét a fonott ló farkamon – Jobban szeretem mikor ki van engedve, nem illik hozzád ez a katonásan fonott haj- Meg fogja és a kötelet amivel fel kötöttem a hajamat nemes egyszerűséggel ki bontja, a hajam a hátamra omlik – Így jobb – Bele túr a hajamba – Ha meg kérnélek mellén állnál?- Teszem fel neki félve a kérdést – Ha meg kérnélek újra velem lennél?- Kérdésre kérdéssel felel, ki akarok szállni az öléből de nem megy túl erősen fog engem – Ne haragudj...- A hangja szinte már...már meg bánó- Ne haragudj Kira...drága egyetlenem...mindent meg bántam amit tettem veled...- Meg rázom a fejem – Nem te semmit sem bántál meg, csak azt akarod hogy vissza mennyek hozzád de nem akarok újra veled lenni – Meg fogja mind a két vállam – De igen mindent meg bántam újra veled akarok lenni – Miközben ezt mondja csak azt tudom skandálni neki hogy nem de végül ki csattanok – Nem te nem bántál meg semmit!!! Te csak magadra és a kibaszott háborúdra tudsz gondolni semmi másra!! Gyűlöllek ezért mert ez az egész el vette tőlem azt a férfit akit valaha jobban szerettem az életemnél is!!!- El kezdem őt ököllel ütni – Mindent fel adtam azért hogy veled lehessek és érted!! Érted?! Mindent!!- Le terít a földre és a mellkasomhoz fogja mind a két kezemet – Én téged vesztettelek el !!! Meg Optimust akit valaha a testvérem ként szerettem!!- Üvölt rám- Szállj le rólam kérlek...- Érzem hogy a sírás kerülget...félek..félek tőle, attól félek akinek oda adtam a testemet, a figyelmemet, a szeretetemet.
(Megatron szem szöge)
Le szállok Kiráról és neki dőlök a falnak – Mind a ketten el vesztettünk valami számunkra fontosat – Nézek a szerelmemre aki félve kel fel a földről- Nekem csak te voltál Kira...csak körülötted forgott a világom – Meg rázza a fejét – Ha így lett volna akkor soha nem ütöttél, vagy aláztál volna meg – El szégyellem magamat- Ki szivárgott már belőlem a sötét energon – Oldalra nézek, az infúzió amivel ki szedtem magamból a sötét energont a teli át látszó három nagy üveggel – Nem voltam tudatomnál mikor azt tettem veled amit ezért az itt töltött időm alatt ki szívtam magamból – Vissza nézek a szerelmemre – Miattad tettem- Hirtelen egy hatalmas csapódást hallok Kira mögül, egyből el ugrik onnan – Nem tudják át törni – Nem úgy fest mintha meg nyugodt volna – Miért volt neked annyira ontos Tj babája?-Kérdően nézek rá – Te miről beszélsz?- Közelebb jön hozzám – Ne hazudj – Meg rázom a fejemet – Szerinted én képes lennék bántani egy csecsemőt aki még az anyja hasában van?- Tudja hogy nőket és gyermekeket soha nem bántok – Én már nem tudok neked hinni- Előre hajolok és meg fogom az aprócska kezét de ő el rántja. Vissza dőlök a falnak és csak nézzük egymást – Egy hamar nem fogunk innen ki jutni- Bólogatok – Ha a csapatod meg talál engem akkor tudod mi lesz- Ő is csak bólogat. Hirtelen meg hallom Kira rádióját, odébb megy beszélgetni. Hirtelen nagy ujjongásba tört ki utána vissza ült hozzám – Meg született Optimus és Tj babája Hope – El mosolyodok – Remény – Bele nézek Kira szemébe – Van itt valami amivel meg csinálhatom a Kardió bekötést?- A fejemmel a háta mögé biccentek. Fel áll és elő veszi a szekrényből a kábelt ami kell hozzá, le ül mellém – Miért akarod meg csinálni?- Csatlakoztatja a fejemhez – Mert reménykedek abban hogy igazat mondasz – Meg fogom a kezét és a saját fejéhez csatlakoztatja a kábelt, és el kezdődik. Az emlékek meg rohamoznak minket, látom őt mikor meg ismertem. Mikor először át adta nekem a testét és a szerelmét, a szép időket mikor gladiátor voltam. Minden emlék zápor esőként zúdult rám mikor is hirtelen sötétséget láttam semmi mást utána azt hogy itt térek magamhoz és ömlik az energonom. Fel kelek és látom hogy még nem kelt fel, át ölelem és csak szorítom magamhoz – Igazad van- Suttogja nekem és magához szorítja a karomat. El emelem a fejemet az övétől – Nem hazudnék neked kicsikém – Ki szedem a fejéből a kábelt és meg csókolom.
YOU ARE READING
Tansformers Prime: A vezér és az orvos
Science FictionA könyv alapja a Transformers prime rajzfilm sorozat így onnan használtam fel a karaktereket, innen szeretnék szólni hogy picit el tértem a karakterek személyiség jegyeitől. Nah de mivel is szembesül a prime csapat? 3-om új tag csatlakozik a csapath...