(Kira szem szöge)
Dreadwing kerül engem a vallomása óta, próbálok vele beszélni de egyszerűen nem hajlandó személyesen négy szem közt beszélgetni csak ha van ott valaki más is. Éppen a körlete felé tartok hogy le toljam a fejét. Be rontok a körletébe és látom hogy az asztala előtt ül és szerelgeti valamelyik fegyverét– Úrnőm – Be csapom magam mögött az ajtót – Mi a franc van veled?- Az egyik fegyverét szerelgeti – Mi az tudsz beszélni?- Az asztal másik oldalára megyek és ki támaszkodok – Mi a francér kerülsz engem?- Nem néz rám – El kerülöm azt a súlyt ami a szavaimmal jár – Meg fogom az állát és fel emelem a fejét – Ne beszélj nekem talányokban bőgd ki mi a geciért kerülsz engem bazd meg?- Össze húzza a szemöldökét – Amit az nap este mondtam neked az hiba volt. Te a Nagyságos uram...a...- Nem bírja ki mondani mi vagyok Megatronnak – Az nem volt hiba amit akkor este mondtál nekem- Hozzá akarok érni az arcához de meg fogja a csuklómat hogy ne érjek hozzá – Dreadwng kérlek – Hozzá akarok érni de nem engedi – Felejtsd el amit aznap éjszaka mondtam neked Megatron nem sokára vissza ér – El enged – Nem biztos hogy a hetekbe tér vissza. Elvileg valami gondok akadtak ott- Kicsit el hátrálok tőle – Felejtsük el azt ami azon az éjszakán történt – Meg rázom a fejem – Nem akarom el felejteni azt amit azon az éjszaka mondtál- El kezdek közeledni felé mire bele hátrál az asztalba.
(Dreadwing szem szöge)
Ez a nő a tekintetével egy egész álca flottával végezni tudna, hihetetlenül makacs- Miért akarod ennyire el felejteni azt amit mondtál nekem?...- A mellkasomra teszi a kezét – Mert te Megatroné vagy- A tenyerével meg csap – Ezt ne használd ki fogásnak!!- Meg fogom a két vállát és helyet cserélünk most ő van az asztalnak neki nyomódva – Mert nem akarom hogy Megatron végezzen velem azért mert én el csábítalak tőle!!!!- Üvöltöm el magam közben a földet bámulom, egy kedves kéz simítja végig az arcomat – Meg foglak védeni úgy ahogy te engem – Közelebb hajolok hozzá – Mert nekem nem ő kell hanem te...- Át öleli a nyakamat – De akkor miért vagy vele? Miért hagyod neki hogy...ágyba vigyen? Ha én kellek akkor miért?- El fordítja tőlem az arcát – Amikor vissza tértem azt hittem hogy...Megatron ugyan olyan maradt mint régen. El halmozott ajándékokkal és bókkal de már...nem tart vonzónak szerintem. Nem vitt ágyba amióta itt vagyok. Be vallom nem is akarok vele le feküdni...- Félbe szakítom – Miért nem?- El engedi a nyakamat én meg ki húzom magam -Egy gladiátor szeretkezés közben..majdnem olyan..mint...a veremben...- Át öleli magát – Ezt már nem akarom, csak vele voltam és elegem van már belőle Dreadwing....Gyűlöm őt amiért meg aláz engem a sereg előtt és...az ágyban is- Vissza néz rám – Olyan szerelmet akarok mint amit te....te ígértél- Meg remeg a szája és próbálja el takarni az arcát, szégyelli magát – El sem tudod képzelni mit csinál velem mikor nem látnak minket- Remeg a hangja – Az csak egy véletlen volt hogy te láttad..- Meg fogom és a karjaim közé rántom, magamhoz szorítom- Semmi baj...itt vagyok neked – Viszonozza az ölelésemet. Most választanom kell vagy viszonyt kezdek Megatron szerelmével és meg öl....Le nézek Kirára. Vagy be csukom a szemem és úgy teszek mintha nem táplálnék iránta mély érzelmeket. Ő fel néz rám és el merülünk egymás tekintetében, közel hajolok hozzá – Szabad?- A száját csak egy kicsi választja el az enyémtől, a kérdésemre válaszként az ajkait finoman rá helyezi az enyémre. Apró csókokat ad a számra, meg fogom a tarkóját és teljesen a számhoz nyomom a száját. Ki nyitom a számat és be csúsztatom a nyelvemet a szájába. Választottam nekem ő kell , le szarom a veszélyt ami ezzel a kapcsolattal jár, ezzel a bűnös szerelemmel járó veszély kell nekem.El hajolok tőle és rá mosolygok ő meg vissza mosolyog rám – Tisztában vagy vele ha el hagyom Megatront akkor..- Bólogatok – Akkor mind a kettőnket gondolkodás nélkül meg öl – A derekára csúsztatom a kezemet – Csak szerepet kell játszanunk ahhoz hogy ne bukjunk le se előtte se a legénység előtt – Meg simítom az arcát – Ezt be vállalom azért hogy veled lehessek – Meg fogja a kezemet ami az arcán van –Dreadwing! Hol a picsában vagy? Most gyere ide a hídra szarban vagyunk !- Starscream zavarja meg a meghitt pillanatunkat – Este várlak a szobámba Dreadwing – Nem akarom el engedi de muszáj – Csak akkor teszek bármit is ha te akarod és úgy csinálom ahogy te akarod – Erre csak egy édes csókot ad a számra – Mennyél – Magamhoz rántom és egy szenvedélyes csókot adok neki, el hajolok tőle és fájó szikrával el indulok a hídra.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Tansformers Prime: A vezér és az orvos
Ficção CientíficaA könyv alapja a Transformers prime rajzfilm sorozat így onnan használtam fel a karaktereket, innen szeretnék szólni hogy picit el tértem a karakterek személyiség jegyeitől. Nah de mivel is szembesül a prime csapat? 3-om új tag csatlakozik a csapath...