8, fejezet Lázadások

64 3 0
                                    


(Megatron szem szöge)

Kira egyre többet bizonyít az álca nép felé, nagyon büszke vagyok rá ezért. Meg mutatta hogy ő milyen harcos valójában. Ahányszor rajta ütnek az autóbotok egy bányánkon annyiszor döngöli ő egyedül őket a földbe. Bár nem mindenkinek tetszik hogy itt van, a nem mindenki alatt egyedül Starscream re gondolok. Többször is szóvá tette hogy Kirát távolítsam el vagy helyezzem alsóbb rendű pozícióba. Tudom hogy csak keresztbe akar tenni Kirának ezért is tartom magam mellett folyamatosan, bár most el kellett hét hétre utaznom az energon bányák miatt meg néhány kísérlet miatt ami Cybertronon folyik. Ameddig távol voltam addig volt Kirával, nem közlekedhet egyedül Kira nehogy csoportosan meg támadják őt. Most a szobája felé tartok éppen egy kimerítő útból térek vissza és nem vágyok másra csak csöndre és Kirára. Próbálom kerülni a katonáimat hogy véletlen se szólítsanak le de ez úgy tűnik hogy sikertelen – Nagy uram – Dreadwing áll meg előttem – Mit akarsz Dreadwing? – Ki húzom magam és a hátam mögött össze fonom az ujjaimat – Lenne néhány kérdésem ezzel a Kirával kapcsolatban- Bólintok és meg indulok Kira szobája felé lassan – Honnan ismeri őt nagy uram?- Le nézek Dreadwingre – Még gladiátor ként ismertem meg őt mint orvos, ő látta el a csata közben meg sérült álca testvéreinket- Erre csak hümmög – Miért érdekel ez téged?- Kifejezés telen arccal rám néz – Nem tudom el képzelni hogy hogyan lehet maga meg aközött a lány között ilyen szoros kapcsolat – El engedek egy fél mosolyt – Ez hosszabb történet mint aminek te azt gondolod Dreadwing- Meg állok – De itt be kell fejeznünk a csevegést mert nekem még dolgom van – A mellkasára teszi a kezét – El nézést a zavarásért Megatron nagy úr – Erre csak bólintok és tovább megyek Kira szobája felé. Végre ide értem és be nyitok, ő az ágyon fekszik és pihenget. Be csukom az ajtót és oda megyek hozzá. Be fekszek mellé az ágyba és hátulról át ölelem, erre ő felém fordítja a fejét – Meg jöttem – Suttogom neki mire ő ad egy halvány csókot – Pihenni jöttem melléd – Fel emeli a takarót és engem is be takar – Édes vagy kedvesem de nem kell – Legyint egyet és át ölel, nem vágytam másra csak arra hogy mellette legyek- "Mutogatás"( Milyen utad volt?)- A hátamra fordulok – Hosszú és fárasztó. Öt energon bányát számoltam fel, utána volt a betakarítás is. És még egy Cybertroni kutató csapattal is konzultálnom kellett – Meg simítja a mellkasomat – És neked? Milyen volt nélkülem?- Szorosan hozzám bújik – "Mutogatás"( Dreadwing minden hova követett engem ami egy kicsit idegesítő volt, szólhatnál neki hogy azért nem kell ennyire keményre vennie a figurát)- Értetlenül nézek rá – Ezt hogy érted?- Ő is értetlenül néz rám – "Mutogatás" ( Nem őt meg Soundwave ot kérted meg hogy figyeljenek rám?)- Meg rázom a fejemet – Ezt honnan veszed? Ő mondta?- Bólogat, erre én fel ülök ő meg félve néz rám – Drágám én nem kértem meg et hogy vigyázzon rád. Csak és kizárólag Soundwavera voltál bízva – Hirtelen végig fut az agyamon a gondolat hogy Dreadwing valami....- Bántott téged akár hogy is Dreadwing? Nem fogdosott téged?- Meg rázza a fejét, meg fogom a karját és magamhoz rántom őt és át ölelem, ő meg viszonozza az ölelésemet. 

(Kira szem szöge)

Tudom hogy aggódik értem és csak azért bízott engem Soundwavera meg őt ismerem még a háború előttről és egész jól ki jövök vele. El enged én meg rá nézek, mélyen a szemébe. Ismerem ezt a nézését, valaki a háta mögött szervezkedik így annak meg kell lakolnia – " Mutogatás"( Majd holnap el intézed ezt)- El moslyodik azon hogy tudom mire gondol – Ezt sajnos nem halaszthatom el kedvesem – El kezdem játékból ütögetni a vállát – Jó el halasztom holnapra – Meg adja magát és el neveti magát – Gyere ide te kis gladiátor – Meg fog és el vetődik velem az ágyon, ő van felettem én meg alatta. Végig mérem őt, egészen meg változott amióta utoljára láttam őt még a háború kezdete kor- Akarsz még várni?- Fel nézek rá – Tudod- Bólogatok – "Mutogatás"( Igen kérlek várjunk még)- Le engedi magát és a fejét rá hajtja a mellkasomra, el kezdem a fejét simogatni – Minden vágyam ez volt ameddig utaztam – Mindig el halmoz a bókjaival. Észre sem veszem de ő már alvó üzemmódba kapcsolt, említette valamikor hogy már nagyon régóta nem kapcsolta be az alvó üzemmódját, biztos kimerült lehet. Érzem ahogy egyre jobban szorít magához, meg ütögetem a karját amire enyhült a szorítása. Ilyenkor olyan ártalmatlannak tűnik – Én is szoktalak nézni ahogy alszol – El dőlök oldalra hogy pont lássam az arcát, csukott szemmel mosolyog. Le hajolok hozzá és meg csókolom, hirtelen valami robbanást hallunk. Megatron fel kel – Maradj itt Drága – Bólintok és Megatron ki rohan, ahogy ki nyílik az ajtó csak egy robbanást látok semmi mást....

Tansformers Prime: A vezér és az orvosWhere stories live. Discover now