Bejelentés

44 6 1
                                    

Sziasztok srácok!!

Ne haragudjatok hogy meg zavarom az élményt de el értük a több mint 100 olvasót és köszönetet akarok felétek nyilvánítani hogy ennyien olvassátok. És ezzel együtt meg osztani valamit magamról ami lehet hogy szomorú de a ti segítségetek is közre játszik ebben :) Mármint nem a szomorú részben hanem ennek a jó részében.

Nekem azt dobta a gép hogy súlyosbodott a pánikbetegségem ezért lassan 2 éve vagyok magán tanuló, nem nagyon tudok egyedül közlekedni csak ha telefonálok akkor tudok rövid távokat meg tenni egyedül, és egyáltalán nem tudok tömeg közlekedéssel közlekedni ezért is vagyok magán tanuló mert nyilván nem tudok be járni és mert ha túl nagy stressz ér rohamaim vannak.  Azért kezdtem el írni hogy a pánikbetegségem és a depresszióm le küzdése érdekében muszáj volt egy hobbit találnom ami nem árt nekem és érdekel, így jött az írás mert imádok olvasni és gondoltam ki próbálom ezen a téren magam. 2 éve több különböző könyvet írtam de kettő kiemelkedő van ami nagyon tetszik és fel mertem tárni a nyilvánosságnak ( Elemi harcosok, Transformers prime: A vezér és az orvos)  Nem szeretném meg sajnáltatni magam csak el akarom mondani hogy ti így támogatok engem és a támogatásotok miatt folytatom az írást és a depressziómból is hellyel közzel ki gyógyultam mert pozitív élményt szereztem. Tudva vagy tudatlanul az olvasásotok segít nekem abban hogy van értelme annak amit csinálok mert sokszor fel akartam adni mert szarnak gondoltam ezt az egészet de  így vissza estem volna a mélybe de ti segítetek nekem hogy ne tegyem meg mármint ne essek vissza a mélybe. Ezzel az egésszel TÉNYLEG  nem akarok több olvasót vagy követőt szerezni csak őszinte akartam veletek lenni és tudatni azt hogy mennyire hálás vagyok nektek az olvasásért. 

A könyvek folytatásait leginkább péntek estétől- vasárnap estéig várjátok mert akkor több időm van írni vagy a kész fejezeteket át nézni hét közben ne várjatok nagyon részeket max ritkán mert akkor tanulok így a hétvége felé érdemesebb várnotok a következő részeket.

Még egyszer köszönöm az olvasást és a támogatást nem tudom ki fejezni azt hogy mennyire hálás vagyok nektek a támogatással és az olvasással. Remélem a történetem megosztásával valami ösztönzést vagy bátorítást adok nektek arra hogy, segítsétek azokat akik ilyen vagy súlyosabb betegségben szenvednek legyen szó bárkiről. 

( Ezt a kis bejelentést is félek ki rakni egy kicsit)

Tansformers Prime: A vezér és az orvosWhere stories live. Discover now