(Tj szem szöge)
Szonja végre valahára vissza tér Jusperbe, rengeteg dolga volt amit el kellett intéznie. Kiderült hogy a szülei hagytak rá egy kevés pénzt és vissza kellett utaznia a szülő hazájába hogy ezeket el tudja intézni. Meg volt néhány kisebb rendőrségi ügye amit el kellett simítani, kisebb bolti lopásokra kell gondolni mikor nem volt pénze. Oda megyek Optimushoz – Uram ha nem baj el megyek én és Méz Szonjáért – Rám néz- Persze mennyetek. De miért nem várjátok meg ameddig Flower ügynök ide nem ér?- Bólintok – Bocsánat uram nem tudtam hogy Flower ügynök el hozza ide – Legyint egyet és vissza fordul a géphez – Tj- A szeme sarkából engem figyel – El fogod neki mondani a mi titkunkat?- Be állok mellé és rá teszem a kezemet a szorgos kezére ami a gépen pötyög– Szeretnéd ha el mondanám?- Meg fogja a kezemet – Ezt a döntést rád bízom Tj- A válla felett át néz egyenesen hátra a többiekre – A csapatnak idővel el mondjuk – Bólintok – Nincs kedved fel menni a szirtre?- El enged egy fél mosolyt – Menny előre utánad megyek – Bólintok és el indulok fel a szirtre, nem volt időnk együtt lenni már egy ideje. Gondolom neki is hiányzik az együtt töltött idő úgy mint nekem. Fel érek és le ülök oda ahol először simultam hozzá.
(Optimus szem szöge)
Fel tűnés nélkül fel osonok a szírt tetejére, ahogy fel érek egyből Tjt keresem – Itt vagyok – Integet nekem. Oda megyek hozzá, le ülök és neki dőlök egy sziklának ő meg bele ül az ölembe – Hiányoztál – Kérdően nézek rá – Pedig nem is voltam olyan messze. Kivétel mikor bevetésen voltam...- A számra teszi az egyik ujját – Ezt az emberek akkor szokták mondani mikor hiányzik valami vagy valaki. Mint te hiányoztál nekem, az ölelésed, a csókod mindened. Hiányoztál – Az álla alá nyúlok és ki pattintom a sisakja kapcsait – Akkor te is hiányoztál nekem – Meg fogom a sisakját és le veszem róla, a haja meg a széllel együtt száll – Szereted ha nincs rajtam a sisak?- Bólogatok – Jobban szeretem mikor nincs rajtad a külső burkolatod- Erre nagyra nyílnak a szemei – Ne érts engem félre. A külső burkolatod nem illik hozzád, szerintem az olyan illik hozzád ami rá simul a finom testedre – Végig húzom a kezemet a teste vonalain – Akkor készíthetek olyat ami neked is meg nekem is tetszik – Rá mosolygok és meg fogom a tarkóját – Kis szikrám – Suttogom neki és meg csókolom, lehet nem hogy a mai nap folyamán tárom fel a kapcsolatunkat a csapat előtt. Ez a hét ki készített engem hogy nem csókolhattam meg Tjt, vagy hogy nem ölelhettem magamhoz mert mindig mennem kellett valahova. El hajol tőlem – Szerelmem – A nyakamba bújik és el kezdi a nyakamat csókolgatni – Mit csinálsz kis szikrám?- Emberi erotikát alkalmazok – Tetszik amit csinál így nem állítom le – Optimus Flower ügynök meg érkezett- Rachet zavar meg minket, Tj el hajol a nyakamtól – Mennünk kell..- Szomorúan biggyeszti le a fejét – Ma utalunk rá hogy te meg én kapcsolatba vagyunk – Kérdően néz rám – Miért csak utalunk?- Meg simítom az arcát – Hogy ne érje őket sokként az hogy te meg én kapcsolatba vagyunk – Rám mosolyog – Rendben benne vagyok- Ki száll az ölemből és fel áll – De most üdvözöljük Szonját – Ki nyújtja nekem a kezét és fel segít.
(Szonja szem szöge)
Amint ki szálltam a kocsiból Méz üdvözölt – Szonja!!!- Kiált fel és fel kap engem – Te is hiányoztál nekem kicsi Méz – Rám mosolyog – Milyen volt haza menni Missuriba?- Fel tesz engem egy ilyen részre ahol ha jól sejtem többi ember mászkál – Csak a szokásos volt ott a nagy semmi. De ahogy itt el nézem zajlik az élet – Rá nézek a többi robotra- Tj gyereeeee- Méz kiabál Tjnek aki végre elő jön egy hatalmas autóbottal az oldalán – Üdvözöllek Szonja Tj és Méz nagyon sokat meséltek rólad. A nevem Optimus Prime az autóbotok vezére vagyok. Érezd csak otthon magad Szonja – Tj re nézek aki a nagy autóbot mellett nagyon vidáman áll – Hiányoztatok lányok – Mind a ketten fel vesznek és úgymond át öleljük egymást -Te is nekünk Szonja – A nagy autóbot meg fogja Tj vállát – Gyere körbe vezessünk? Akarod látni a bázist? Ohhh vannak még itt emberek meg akarod őket ismerni?- Méz bombáz engem a kérdéseivel – Sorjában a hús levest Mézi először enni akarok meg egy kávét utána mindent amit akartok meg csinálunk – Le tesznek engem – Jack hozzál léci kaját Szonjának meg egy kávét – Tj szól a rádióján egy fel tehetően embernek – Hoznak neked hamburgert – Rá mosolygok - Az tökéletes lesz – Le ülök a szakadt kanapéra és el kezdem mesélni a Missuri utamat. Közben végig azt figyeltem hogy Optimus Tj seggében van, állandóan magához húzta vagy meg ölelte. Durva hogy hallottam Tjt flörtölni egy másik robottal, állandóan flörtölnek és fogdossák egymást. Ezt mindenki meg bámulta és fel figyelt rá, ezek szerint Tj valami fura kapcsolatot folytat a főnökével. Amint meg érkezett Jack a kajával el kezdtem enni és vele meg Mikóval és Raffal ismerkedni- Kérdezhetek valamit?- Jack csak bólogat – Ők ketten mindig így viselkednek?- Mutatok Optimusra meg Tjre – Nem általában nem – Válaszol Bulk, mind a négyen oda sétálunk a korláthoz és őket bámuljuk – Soha nem láttam ilyennek Tjt – Rá nézek a többi autóbotra – Mi se Optimust- Végig nézzük ahogy Optimus magához öleli Tjt – Nem lehet hogy Optimus ki használja Tjt?- Meg rázzák a fejüket – Optimus nem tenne olyat....Ugye?- Mikó rá néz Rachetra – Nem soha nem tenne ilyet egy nővel sem – Hirtelen szól a riasztó- Az Álcák mozgásban vannak, éppen ki rabolnak egy közeli kutató intézetet – Optimus me indul a csapatával és itt maradunk mi meg Rachet – Tj miért nem marad itt?- Rá nézek Mikóra– Nem tudjuk – Raff szól közbe – Tj Optimus társa így loikus hogy vele megy – Bólintok és le ülök a kanapéra és el kezdek videojátékozni velük – És Szonja van pasid?- Rá nézek Jackra – A puncit szeretem – Erre nagyot néz én meg vissza fordulok a Tvre és tovább játszom. Ha nem lehet a homlokomról le olvasni azt hogy BAZD MEG LESZBIKUS VAGYOK akkor nem tudom mit várt tőlem. Úgy nézek ki mint egy férfi, úgy is viselkedek így azt nem értem hogy miért kérdezte meg. Látszik rajta hogy nem ért a lányokhoz. Párszor le nyomtak engem egy verseny autós játékban így megint meg hívattam magam egy kávéra- Optimus a bázisnak azonnali földhidat kérünk van egy sebesültünk – Optimus szólt a bázisnak, fel állok és oda megyek a korláthoz. Ki sérült meg?
YOU ARE READING
Tansformers Prime: A vezér és az orvos
Science FictionA könyv alapja a Transformers prime rajzfilm sorozat így onnan használtam fel a karaktereket, innen szeretnék szólni hogy picit el tértem a karakterek személyiség jegyeitől. Nah de mivel is szembesül a prime csapat? 3-om új tag csatlakozik a csapath...