(Optimus szem szöge)
Tegnap este fel vette velem Dreadwing a kapcsolatot, az üzenetben Kira neve is szerepelt. Régen a háború utolsó napjaiban Kira ki szivárogtatott nekünk de félt hogy Megatron meg tudja ezért el tűnt nyom talanul. De most elő került és Dreadwingal az oldalán akar velünk szövetkezni. Ki érek a fő terembe és meg állok a hatalmas gépeknek háttal – Optimus hogy akarsz meg bízni ebben a kettő álcában?- A hátam mögött össze fonom az ujjaimat – Kira számtalanszor szivárogtatott ki nekünk információkat amikkel néhány harcot meg nyertünk – Tj mellém jön- Mi van Dreadwinggel?- A hangja még mindig meg tört – Dreadwing hűsége meg rendült Megatron felé. És ő maga ajánlotta fel az információ átadást- Erre a csapat meg lepődik – Maga Dreadwing?- Bulkheadra nézek és bólintok – Kira és Dreadwing nem csak úgy árulják el az álcákat kell lennie valami súlyos oknak – Neki döntöm a csípőmet a mögöttem lévő számítógépnek – Kirának mi volt az oka?- Mikóra nézek – Kiránk az oka az volt hogy nem nézte jó szemmel mit művel a háború a mi otthonunkkal így hogy véget vessen a háborúnak át adott nem kevés információt ami segített el dönteni nem kevés csatát – Rachet karba teszi a kezét – És mi van Dreadwinggel?- Én is karba teszem a kezemet – Rengetegszer fel ajánlottam neki hogy bármikor át állhat. Most végre lehet meg fontolta az ajánlatomat – Fel egyenesedek Tj meg kecsesen vissza sétál a szobánkba. Sóhajtok egyet és a csapatomra nézek – Ma találkozunk Dreadwinggel és Kirával egy erdőben- Ezzel le zárom a tanácskozást és követem Tjt.
(Méz szem szöge)
Amióta Tj el vesztette a babáját azóta ő és Optimus nem nagyon mutatkoznak, így jelzik azt hogy ők "el távon " vannak. Csak pihenni akarnak ők ketten, fel akarják dolgozni a történteket. El indulok Smokescreen lakrésze felé, nekem sincs kedvem az álcákkal spannolni úgy ahogy neki sem. Be megyek a szobájába, be csukom magam mögött az ajtót. Le veszem a külő burkolatomat és le dobom oldalra és le ülök az ágyra. Amióta Smoke és én össze érintettük a szikránkat azóta minden nap meg tesszük, hallom ahogy nyílik az ajtó – Látom már fel készültél- Fel nézek és Smoke kedves arca néz vissza rám – Igen- Vissza mosolygok rá, be csukja maga mögött az ajtót és le térdel elém, finoman meg simogatja a combomat. Óvatosan csókolgatja a combomat, az ajkai követik a keze nyomát. El veszi a száját a lábamról – Nem kéne Tj mellett lenned?- Meg simogatom a fejét – Tj nem nagyon beszél azóta a nap óta – Fel egyenesedik és meg simogatja az arcomat – Ezt meg is értem el vesztette a gyermekét aki kettő hónapig nőtt a hasában. Optimus is más azóta a nap óta – Hátra nyúlok és ki engedem a hajamat- Láttál már Primot így tombolni mint akkor?- Meg rázza a fejét – Soha nem láttam ilyennek Optimust mint akkor – Meg fogja a derekamat és közelebb húz az ágy széléhez – Nem félsz Smoke?- Meg fogja mind a két kezével az arcom mind a két oldalát – De....De itt vagyunk egymásnak, vigyázunk majd egymásra – Neki nyomom a homlokomat az övének – Én hősöm – El engedi az arcomat és meg csókoljuk egymást. El hajolok tőle – Ma ne csináljuk- Fel állok és a külső burkolatomhoz megyek – Készüljünk fel inkább a tárgyalásra – Rám mosolyog – Meg akarod védeni Tjt?- Bólintok – Tj a nővérem és most végtelen. Most nekem kell meg védenem- Rá nézek Smokera – Ha bármi gyanúsat csinálnak le lövöm őket – Smoke is fel áll a földről, meg áll előttem és újra meg csókol. El hajolunk egymástól és fel veszem a külső burkomat. Ki megyünk a fő terembe nem sokára találkozunk a két álcával. Már alig várom....
(Kira szem szöge)
Kint állok a Nemesis fel szálló pályáján és Dreadwinget várom- Kira- Oldalra nézek – Hol piszmogtál eddig?- Meg áll előttem – Te kisebb vagy mint én és nem te vagy a felderítők vezetője- Forgatom a szemeimet – Jó rendben de mennyünk már – Bólint és a távirányítóján meg nyitja a föld hidat, át sétálunk rajta és ki jukadunk az erdőben. Rá nézek Dreadwingra – Most várunk – Bólintok – Gyere ide Dreadwing – Szát tárom a karjaimat, ő meg a karjaimba étál, az államat rá teszem a mellkasára. Meg simogatja az arcomat és be rogyasztja a lábait és meg csókol. Neki nyom az egyik fának közben simogat engem. El hajol tőlem és mélyen a szemembe néz – Kira merre vagy? Vissza tértem - Megatron hangja szólal meg a rádiómon – Baszki...- Kétségbe esetten nézünk egymásra Dreadwinggel– Ha hallasz adj valami jelet – Fel nyitom a karomon a panelt amivel tudok kommunikálni Megatronnal – Olyan szép az este ki jöttem egy kicsit szállodosni egyedül – El küldöm az üzenetet – Rendben van a szobádban várok rád majd – Hallom hogy ideges, fel nézek Dreadwingre – El számoltuk magunkat-Bólogatok – Remélem minél hamarabb itt lesz Optimus – Fájdalmasan át öleljük a másikat, nem fáj ahogy magához szorít, az fáj hogy ma este lesz az utolsó hogy a karjaiban lehetek- Ne engedj el...- Jobban magához szorít – Nem foglak soha el engedni Kira – Fel nézek rá – Csókolj meg...- Engedelmeskedik és meg csókol, szenvedéllyel csókol. Ő is tudja és én is hogy ma este olyan dolgokat teszünk amivel el áruljuk a népünket, a vezetőnket akire fel esküdtünk. De mind ezt azért tesszük hogy vége legyen a háborúnak és vissza kapjuk az otthonunkat. El hajol tőlem, hallom ahogy meg nyílik a öld híd – Ide értek – Bólintok és kicsit el távolodok tőle, és a híd felé fordulunk. Optimus lép ki első ként a hídból utána a katonái, elő veszem a tárroló egységet – Optimus – A maszkja el takarja az arcát – Miért akarjátok el árulni Megatront?- Nem kertel – Véget akarunk mind a ketten vetni a háborúnak- Közelebb lépek erre mind elő veszik a fegyvereiket, fel mutatom a tároló egységet – Át akarok állni a te oldaladra Optimus és egyetlen igazságos vezért akarok követni, az pedig te vagy- Le engedik a fegyvereiket – Az összes információ a Nemasisről- Oda adom Optimus kezébe – Kira bízok benned meg Dreadwingben annyira hogy ezen ne legyen vírus. De azért át nézetem Rachettal – Bólintok- Mind a ketten tudjátok hogy a bizalmat nem adják ingyen – Dreadwingre nézek aki át veszi a szót – Mit szeretnél tőlünk Optimus?- Vissza nézek Optimusra – Kaptok egy hónap próba időt, energont, és információkat, meg felszerelést adtok át nekünk és csak és kizárólag nekem jelentetek senki másnak. Ha át mertek minket verni gondolkodás nélkül meg ölünk titeket – Dreadwingre nézek aki a kezemhez kap, ezt Optimus is észre veszi – Ti nem csak a háború végét akarjátok – Rá szorítok Dreadwing kezére- Optimus..- Dreadwing mondani akar valamit de Optimus csendre inti – Vissza ért Megatron?- Riadtan bólogatok – Akkor mennyetek vissza és jelentsetek nekem ha valamire készül – Meg nyílik mögöttük a föld híd és vissza sétálnak, mi is meg nyitjuk a hidunkat és vissza megyünk. Utoljára Dreadwingre nézek úgy mint a szerelmemre, szavak nélkül mondjuk ki hogy szeretlek. El indulok a lakrészembe....Megatronhoz.
ESTÁS LEYENDO
Tansformers Prime: A vezér és az orvos
Ciencia FicciónA könyv alapja a Transformers prime rajzfilm sorozat így onnan használtam fel a karaktereket, innen szeretnék szólni hogy picit el tértem a karakterek személyiség jegyeitől. Nah de mivel is szembesül a prime csapat? 3-om új tag csatlakozik a csapath...