(Zero szem szöge)
Az ülésem teljesen hátra van dőlve fekvő helyzetbe hogy kényelmesebb legyen az alvó üzemmódba lenni. Oldalra nézek és látom hogy Wheeljack is így döntött, fekvő helyzetbe helyezte a székét és alvó üzemmódba kapcsolt. A Jack Hammer ablakán be süt a nap első sugarai eszembe jut hogy Jack mennyi helyre el vitt engem és ezért nagyon hálás vagyok neki, meg mutatta hogyan kell élni. Pár napja vissza mentünk az autóbot bázisra a külső burkomért és egy kevés cuccért amit Tj és Méz készített elő nekem, ponyva meg egyebek. Fekete, sötét kék és fehér színeket választott nekem, szerinte ez illik hozzám. Ki nyújtom felé a kezemet és óvatosan el kezdem simogatni az al karját – Jacke ébresztő- Finoman lökdösöm őt mire oldalra néz és el enged egy fél mosolyt – Jó reggelt nap sugaram – Felém fordul – Ma hova akarsz menni?- Fel könyökölök – Nem maradunk ma itt? Nekem tetszik ez az erdő- Bólint – Maradhatunk Nap sugaram – Ki nyújtja felém a kezét és a hajammal kezd el játszani, az ujja köré csavarja néhány tincsemet- Tudod növeszteni a hajadat úgy mint az emberek?- Meg rántom a vállam – Nem tudom – Halkan kuncog – Pedig olyan mintha nőtt volna – Nem vagyok annyira tisztába azzal hogy hogyan működnek ezek a részletek bennem, sajnos a saját testemmel sem vagyok tisztában teljesen csak az alapokat tudom – Ennyire figyelsz a részletekre?- Erre csak bólint – Ha valakivel együtt utazol rengeteg ideje akkor észre veszed az apró változásokat – A Jack Hammer radarja jelzése zavar meg minket – Álcák?- Jack fel kel – Ki mások?- Nagy nehezen fel kelek, fel kapom a külső burkolatom és el indulunk a jelzés nyomába. A jelzés egy kisebb energon bányába vezet- Meg támadjuk őket és meg tartjuk az energont – Bólintok és elő veszem a puskámat amit Méz adott nekem. El kezdünk lopakodni a fák között, két oldalról, Jackra nézek aki a másik oldalt egy biccentéssel jelzi hogy támadhatunk. Elő bújunk a fák közül és tüzet nyitunk rájuk, meg rohanjuk őket Wreckers stílusban. Más néven brutális támadásban. A kinti őröket amint el intéztük jöttek a benti munkások és az őrök. Be rombolunk a bányába és szinte fel se fogják hogy mi történt mi már le is taroltuk őket. Le hullanak a halottak a fönti meg figyelő részről és a bányászok össze esnek, az energonnyuk tríti be a földet. Amint végeztünk Jacke büszkén ki nyomja a mellkasát – Jó kis reggeli törna volt- A vállamra teszem a puskámat – Én nem így képzelem a reggeli tornát – Rá kacsintok mire ő csókot dob nekem. Közelebb megyek hozzá és meg állok előtte és át ölelem a nyakát – Mit akarsz tőlem Wheeljack?- Erre a tekintete játékosból egyből riadra vált – Ez hogy érted?- Ki veszem a kezemet a nyakából- Azt hittem csak flörtölünk...- Bólogat és megy össze szedni az energont. Azt hittem hogy ez is a flört része...
(Wheeljack szem szöge)
Zero egy ideje az utazásaim...sőt az életem része lett. Folyamatosan flörtölünk egymással de nem gondoltam volna hogy ez komolyabb lesz. De nem bánnám ha komolyabb lenne ami köztünk van, nem csak szimpla barátság hanem valami sokkal több. De a háború...el vette mind azokat akik valaha olyan fontosak voltak nekem mint Zero, nem bírnám ha megint a karjaim közt halna meg az a nő akit a szikrám leges leg mélyéig szeretek.Össze szedjük az energon kockákat és el indulunk a Jack Hammer felé, rá nézek Zerora. Valami dalt dúdol miközben cipekedik, közben ide oda inog a feje és lobog a haja- Mit dúdolsz?- Fel néz rám – Az emberi rádióban hallottam egy édes számot és az jár a fejembe- Előre nézünk mind a ketten – Zavar?- Meg rázom a fejemet – Dúdold kicsit hangosabban – A szemem sarkából őt nézem mire el enged egy fél mosolyt és kicsit hangosabban kezd el dúdolni. A madarak csicsergése, a fák lombjainak a susogása pontosan bele illik ez a dúdolás. Ilyen kellemes hangulatban sétáltunk vissza a Jack Hammer hez. Fel szállunk a hajóra és el rakjuk az energont mire hatalmas dörgéseket hallunk – Álcák?- Elő kapom a fegyverem és el nézek a Jack Hammer vezető ülés irányába, Zero nagy szemekkel néz ki az ablakon – Ez mi?- Mutat ki az ablakon – Eső – Oda sétálok Zero mellé és meg fogom a derekát – Ahogy látom inkább vihar lesz – A fejét a vállamnak hajtja – Akkor ma nem fogunk tudni fel szállni?- Le ülök a vezető ülésbe ő meg az ölembe ül – Mi...Mit csinálsz?- Nem válaszol csak a szemembe néz, a szikrámig hatol a tekintete. Hátra dőlök a székemben és hagyom had öleljen engem magához, én sem ellenkezek és magamhoz ölelem. A nyakamba temeti az arcát én meg rá hajtom a fejem az övére. Együtt nézzük ahogy az eső szépen lassan viharrá válik, csendben egymást ölelve ülünk a székemben és egymás karjaiban.
(Zero szem szöge)
Le pereg az ablakon az eső cseppek, fel kelek Jack öléből és le veszem a külső burkolatomat – Nem ülünk inkább le a földre?- A földön több hely van mint a pilóta részen, látom hogy meg nyom egy gombot és ki nyitja a Jack Hammernek az ajtaját. Így tisztán látom ahogy esik az eső- Gondoltam így jobb – Le ül mellém én meg be takarom a lábát és neki dőlök ő meg meg ölel, fel nézek rá ő meg engem néz. Rá mosolygok ő meg közelebb hajol, én is közel hajolok hozzá a homlokunk egymáshoz ér – Te is arra gondolsz amire én?- A szemébe nézek – Igen...szeretlek – Rám mosolyog – Szeretlek – Rengeteg ideje vagyok Wheeljack mellett, ő talált meg engem, ő mutatta meg nekem hogy kell élni. Nekem ő kell és senki más, mint pár, mint bajtárs, mint barát. Meg fogja a tarkómat és a száját a számhoz érinti....
(Wheeljack szem szöge)
El hajolok tőle – Várj egy kicsit – Fel állok és be csukom a Jack Hammer ajtaját utána vissza ülök Zero mellé és újra meg csókolom. El döntöm hátra és a lábait a derekam köré fonja, el hajolok tőle – Mielőtt valami olyasmit csinálunk amit meg bánsz...- Meg simítja az arcomat – Igen akarom...veled akarom – Mind a ketten fel ülünk és le veszi a melltartóját, ismét el döntöm a hátára el kezdem csókolni közben lassan haladok lefelé. A nyakát, a vállát ,utána a melleit csókolgatom, be kapom az egyik mellét a számba és el kezdem szívni. Soha nem volt ilyen puha és rugalmas valami a számban. Nem gondoltam volna hogy a biomechanikus autóbotoknak a nemi szerveik ilyen puhák, hallom ahogy halkan fel nyög. A melleiről lejjebb vándorlok, a hasát, a csípőjét csókolgatom, a bugyiján keresztül is adok neki egy csókot oda le. Fel nézek rá és várom a jelet amire le vehetem róla a fehérneműt, meg fogja a csípőjénél és le tolja magáról a bugyiját- Itt ki hagytad – Suttogja- Ne haragudj – Le hajolok és lent is el kezdem őt csókolni és nyalni. Az energonja ami ki folyik belőle egyszerűen mennyei, el emelem a számat lentről és fel megyek az ő szájához és újra meg csókolom. Csók közben el tolom a panelt a lábam közül hogy elő jöjjön a farkam, miközben csókolom közben simogatom őt a farkammal odalent. Érzem ahogy néha néha össze rezzen, le nyúlok és meg simítom odalent. Érzem ahogy szét folyt lent, még a padló is olyan lett, el hajolok tőle – Ez lesz neked az első?- Szégyellősen bólogat – Kicsit lehet hogy fájni fog. De ne aggódj óvatos leszek – Meg simítom az arcát, oda helyezem neki és óvatosan bele mártom a farkam. Át öleljük egymást és meg csókolom, el kezdek lassan mozogni – Tudod hogy bírom a fájdalmat – Suttogja nekem, a fejemet vissza húzza a szájához és folytatom. Kicsit gyorsítok a tempómon, ki támasztom magam felette mert látni akarom ahogy élvezkedik. Meg fogom a hátát és ketten egyszerre fel ülünk – Segítek – Zihálom neki és meg fogom a csípőjét és el kezdem fel le mozgatni a farkamon. Amint rá érez a tempóra csinálja magától, mind a ketten egyre hangosabbak vagyunk. Meg állítom ő meg le száll rólam – Fordulj meg – Meg fordul én meg le nyomom elöl hogy a feneke az égbe legyen, végig húzom a kezemet odalent. Meg simogatom őt a farkammal és újra bele mártom magam. Meg fogom a csípőjét és el kezdek mozogni, a kezei ki csúsznak alóla és már csak én tartom őt. Ki húzom belőle és a hátára fordítom, látni akarom őt mikor el élvezik. Fel térdelek és így fojtatom közben simogatom őt odalent, egyre hangosabban és hangosabban nyög. Én sem bírom tovább – Ne hagyd abba!!!!- Sikítja én meg engedelmeskedek- Nem bírom!!!- Kiáltok fel és ki húzom belőle, ő meg remeg. Rá nézek és kiterülten fekszik és folyik szét, ki támasztom magam felette és meg csókolom.
(Zero szem szöge)
Ez valami csodálatos volt, éreztem őt magamban...el hajol tőlem és rám mosolyog – Minden rendben ?- Bólogatok – Csak mert nagyon remegsz nap sugaram – Elő veszi a ponyvát ami nem tudom hova keveredett a szeretkezés közben és be takar engem meg el takarja a farkát – Nem akarod vissza húzni a panelt?- Meg rázza a fejét – Ameddig te sem vagy el takarva addig én sem teszem ezt – Érzem ahogy fetrengünk egymás energon folyadékában, kellemesen meleg érzés – Holnap ki takarítom a hajót – Át öleljük egymást – Majd együtt ki takarítjuk – Hallom ahogy dörög az ég – Adj nekem egy kis időt...- Rá nézek – Én is ezt akartam kérni tőled – Mivel én még nem voltam kapcsolatba Wheeljack meg nem tudom így inkább jobb ha mind a ketten időt adunk a másiknak. Vajon volt neki valaha szerelme? Volt valaha kapcsolatban? Ezekkel a kérdéseimmel majd később zaklatom, most csak élvezem a pillanatot. Hallgatom ahogy esik az eső meg ahogy dörög az ég, hallgatom ahogy Wheeljack szikrája dobog.
CZYTASZ
Tansformers Prime: A vezér és az orvos
Science FictionA könyv alapja a Transformers prime rajzfilm sorozat így onnan használtam fel a karaktereket, innen szeretnék szólni hogy picit el tértem a karakterek személyiség jegyeitől. Nah de mivel is szembesül a prime csapat? 3-om új tag csatlakozik a csapath...