7,fejezet Játszunk el a gondolattal....

85 4 0
                                    

(Tj szem szöge)

Nem mentem este Optimus mellé helyette Méz mellett töltöttem az éjszakámat. Össze bújva aludtunk vagyis csak ő én az oldalt lévő gépen egy kézzel pötyögtem – Féltékeny leszek kis szikrám – El nézek az ajtó felé és Optimus áll az ajtóban – Egy éjszakát nem töltök veled te meg nem is alszol?- Bólogat – Nélküled annyira üres az ágyam, hiányzik a kis tested mellőlem– A végét a lehet leg perverzebbűl mondta – Miért így fekszetek egymás mellett?- Le nézek Mézre aki bugyiba és melltartóba van én meg szintén így – Mert így kényelmes – Optimus el enged egy kacér mosolyt -Mellettem máshogy lenne kényelmes – Nem értem ezt a hirtelen perverzkedést – Miért vagy most ilyen?- Közelebb jön – Zavar? Ha akarod abba hagyom- Meg rázom a fejem – Csak érdekel hogy miért csinálod- Sóhajt egyet – Ezt tanácsolta nekem Rachet hogy ő ezt hallodta Flowertől meg June tól hogy így perverzkednek és gondoltam ki próbálom veled – Rá mosolygok – Csak nem tudtam de elég szexy- Erre el mosolyodott – Akkor folytassam?- Bólogatok – Várj várj...Én nem tudom hogy hogy kell ezt csinálni- Nevetem el magam – Semmi baj én se nagyon tudom majd együtt ki találjuk hogy hogyan kell – Bólogatok és újra fel veszi azt a szexy tartását – Mikor leszel újra az enyém?- Kacéran rá moslygok – Ha nap közbe nem lesz dolgod akkor meg kaphatsz – Erre hatalmasra nyíltak a szemei – Tény...Tényleg?- Bólogatok – Igen...-Meg simogatom a hasamon lévő Méz fejét – Úgy nézel ki mint egy anya – Fel nézek Optimusra – Anya?- Bólogat – Az embereknél hívják így azt a nőt aki meg szül egy gyereket és fel neveli– Közelebb jön és le guggol mellém – Kicsit kutadtam a tested után és találtam valamit. Te képes vagy szaporodni – Érzem ahogy a szikrám majd ki ugrik a helyéről – Úgy érted hogy....- Bólogat – Hogy te képes vagy gyereket ki hordani. Mivel biomechanikus vagy így képes vagy a szaporodásra egy uttal Méz is meg a hozzád hasonlók. Pont úgy ahogy a szikra társak....- Ahogy ezt ki mondja neki is le esik a dolog – Ezek szerint...ha nem vigyázunk akkor...- Ő fejezi be a mondatot – Lehet egy gyerekünk – Mind a ketten nagy szemekkel nézzük a másikat – A..a szikra társaknál...máshogy működik....- Meg fogom Optimus kezét – Majd jobban utána járunk ennek – Nyugtatom őt ,de én is ideges vagyok és ezt látja rajtam, de le néz Mézre és el mosolyodik – Ahogy tartod Mézet....- Le nézek én is – Olyan mint a kis babánk – Nekem dönti a fejét – Csak játszunk el a gondolattal hogy lehet nekünk egy – Rám néz – Nem tudnánk ilyen körülmények közt fel nevelni Tj – Legyezgetek a kezemmel – De csak játsz el a gondolattal – Erre el moslyodik és meg csókol.

(Optimus szem szöge)

Tj karjaiba bele képzelem a közös gyerekünket...ahogy tartja őt...ahogy magához öleli...- Én lennék a leg boldogabb a világon ha lenne egy gyerekünk...- Rá nézek – Tökéletes anya lennél kis szikrám – Meg szorítja a kezemet – Majd ha vége lesz ennek akkor....Akarod?- Bólogatok – Veled mindent – A kéz fejére adok egy csókot – Csak azért jöttem be hogy meg mondjam hogy...Hiányzol mellőlem kis szikra – Rám mosolyog – Te is hiányzol. Nem maradsz itt velem?- Nem tudok neki nemet mondani – Persze. Félsz itt amúgy?- Szégyenlősen bólogat – Az Arceeval történtek után nagyon félek – Meg simítom az arcát – Nem kell félned ameddig engem látsz- Fel állok és az ágy mellé tolok egy széket és le ülök – Amikor Méz meg lőtte Arceet azt mondta hogy "Senki sem bánthatja a nővéremet"- Tj el mosolyodik – Mindigis egymást testvériesen szeredtük és mivel én vagyok az idősebb így mindig a nővérének hív. Amióta az eszemet tudom vele vagyok – Lehet nem emlékszik rá hogy ők ketten össze voltak zárva egy szobában és kísérleteztek rajtuk, ezt is csak a kartonjából tudom – Szerintem édes ahogy szeretitek egymást – Jobban magához öleli Mézet – El se tudod képzelni mennyire boldog vagyok vele és hogy mennyire hiányzott- Meg simítom az arcát – Lehet tényleg féltékeny leszek – El nevetem magm – Ne féltékenykedj...hisz szeretlek – Oda hajolok hozzá és meg csókolom – "Csipogás"(Ez olyan cuki)- Le nézünk mind a ketten és Méz néz minket ahogy csókolózunk – "Csipogás" (Senkinek nem mondom el a titkotokat)- Ránk kacsint és vissza fekszik Tj hasára – Köszi Mézi- Meg simogatja Tj méz fejét aki mint egy kis macska dorombol – Furák vagytok – Rá nézek Tjre – Tudom – Erre el neveti magát, én meg rá dőlök a vállára és át ölelem mind a kettőjüket.

Tansformers Prime: A vezér és az orvosWhere stories live. Discover now