(Optimus szem szöge)
Tj nagy nehezen össze foltozott engem meg a többieket de sajnos nem pihenhetünk mert folyamatosan jönnek a hívások hogy az álcák támadnak. Tj össze vissza rohangál, el rohan mellettem én meg meg fogom a karját - Le kéne ülnöd- Meg rázza a fejét – Most nem ülhetek le – El rántja a karját és tovább rohan a sebesültekhez. Fel ülök és körbe nézek – Wheeljack és Zero párosról tudunk valamit?- Teszem fel a kérdést Rachetnak – Most jönnek erre – Bólintok, hallom hogy valaki el ejt egy tálcát – TJ!- Kiáltok fel mert össze esett, oda vetem magam és a kezem közt köt ki- Meg mondtam hogy ülj le – Rám néz – Nem kell az "én meg mondtam" szöveg – Forgatom a szemeimet és el állok vele együtt a karjaimba. Fel teszem az ágyra ahol eddig én feküdtem és meg fogom a kezét – Jaj kis szikra – Adok egy csókot a kezére – Rachet hogy van Méz?- El nézek Rachet felé – Nem mehet ki terepre- Tudja mi lett volna a második kérdésem – Akkor tedd be őt a kinti meg figyelő központba. Az utcai kameráknak most nagy hasznát vesszük – Rachet bólint – Smoke szólj Méznek kérlek –Forgatom a szemeimet – Ha tudom hogy le passzolod Smoke nak akkor neki szólok – Rachet meg rántja a vállát és megy össze foltozni a többieket, meg fogom Tj hasát- Optimus – Rá nézek a szerelmemre – te nem félsz?- Bólogatok, tudja hogy most félek a lehető legjobban mert most van veszteni valóm – Attól tartok nem sokára el jön a végső össze csapás Megatronnal azért támad minket ennyire – Ahogy ezt ki mondom aggódva fel ül – Honnan veszed ezt?- Meg simítom az arcát – Szerinted miért támad minket minden erejével? Hogy le gyengítsen minket hogy a végső össze csapásban ő nyerjen – Közelebb csúszok a szerelmemhez – Nem szabad hagynom hogy Megatron nyerjen, muszáj...- Egy csókkal halgadtat el engem, ez kell nekem egy bátorító csók a szerelmemtől. El hajolunk egymástól – Hiszek benned Optimus Prime – A homlokát hozzá nyomja az enyémhez – Hiszem hogy nyerni fogsz – Bátorsággal és önbizalommal tölt fel engem a szavai, magamhoz ölelem és bele temetem az arcom a nyakába.
(Smokescreen szem szöge)
Be nyitok Mézhez – Gyere kis csaj át megyünk a külső meg figyelő központba – Rám mosolyog – Segítesz?- Fel emeli a karjait, látszik rajta hogy el fáradt már, fel emelem és a karjaimba el indulunk a külső meg figyelő szobához-Méz....Optimus szerint közeledik a végső össze csapás- Le nézek rá – Kérlek éld túl – A nyakam körül körbe fonja a karjait – Szeretlek Smoke – Meg állok és magamhoz szorítom őt – Szeretlek Méz – El nézek oldalra – Nem akarod...Csinálni?- Rá nézek – Már mint mit?- Szégyellősen el fordítom a fejemet – Össze érinteni a szikránkat- Meg fogja az arcomat és maga felé fordítja – Valami mást akarok – Le teszem őt, meg fogja a kezemet és amit én kiszemeltem raktár felé tart. Be megyünk, le ülünk mind a ketten a földre egymással szembe- Te pontosan mit akarsz?- Fel áll és le veszi a külső burkolatát, szavak nélkül is meg értem őt tudom már mit akar. Bele ül az ölembe, egymás szemébe nézünk. Át ölelem és meg csókolom, nem kell ki mondanom hogy szeretem a csókom el árul engem, szét kapcsolom hátul a mell tartóját. A fedetlen melleit hozzá nyomja a mellkasomnak, a testem már ebbe bele remeg ahogy a meztelen felső testét hozzám nyomja. El hajolunk egymástól ő le veszi a fehér neműjét én meg elő veszem a farkamat. Vissza ül az ölembe, szégyenlősen egymásra nézünk, érzem ahogy remeg a karjaim közt. Be vallom én sem vagyok különb én is remegek és félek most. Meg csókolom közben óvatosan a hátára döntöm, a szájától el kezdek lefelé haladni, a nyakát, a mellkasát csókolgatom. Meg állok a melleinél és el kezdek a nyelvemmel az egyik mell bimbójával játszani, hallom ahogy halkan fel sóhajt közben. Óvatosan be kapom a mellét és el kezdem szívni, valamiért én is fel sóhajtok miközben a mellét szívogatom és nyalogatom. El engedem a mellét és tovább haladok lefelé miközben körbe csókolom a testét. Amint a lába közé érek először egy óvatos csókot adok rá neki, érzem milyen nedves odalent. Meg nyalom a számat és fel nézek rá, olyan kis ártatlan ahogy rá harapott az egyik ujjára hogy ne lehessen hallani ahogy nyög. Jobban szét teszi a lábát én meg le hajolok és el kezdem őt nyalogatni odalent, fel dugom neki a nyelvemet hogy belűről is érezzem az ízét, közben finoman simogatom őt. Valami mennyei érzés őt hallani ahogy nyög, érezni őt, és látni ahogy élvezkedik. Fel emelkedek, le nyalom a édes nedvét a számról, vissza mászok a szájához és meg csókolom. Csók közben le nyúlok és a farkamat oda helyezem neki, el hajolok tőle és várom az engedélyt hogy csinálhatom. át karolja a nyakamat és bólogat, meg kaptam az engedélyt. El kezdek lassan befelé hatolni, érzem ahogy egyre melegebb és nedvesebb odalent. Miközben hatolok belé ő egyre jobban ölel magához, amint teljesen benne vagyok át öleli a csípőmet a lábaival. El kezdek lassan mozogni mire ő édes nyögésekkel kényeztet engem. Valami mennyei érzés, le nézek rá. Látom ahogy élvezkedik, ettől csak még jobban kívánom őt ezért rá gyorsítok. Érzem hogy egyre közelebb vagyok a végéhez, még gyorsabban hatol belé a farkam közben le nyúlok és simogatom őt, hirtelen össze rándul a kis teste, gyorsan ki húzom belőle a farkam és kicsit mozgatom rajta a kezemet így én is el megyek. Folyik le a kezemről a saját energonom – Köszi...- Lihegi nekem, nem akartam belé élvezni, még fiatalok vagyunk mind a ketten ahhoz hogy gyerekünk legyen, félek hogy Méz is abba a kategóriába tartozik aki könnyen teherbe tud esni mint Tj, így nem kockáztatom meg azt hogy belé megyek. Oda mászok hozzá és újra meg csókolom – Köszönöm...- Nem kell ennél többet mondanom neki, tudja hogy mit köszönök meg neki. Rám mosolyog és meg csókol.
ESTÁS LEYENDO
Tansformers Prime: A vezér és az orvos
Ciencia FicciónA könyv alapja a Transformers prime rajzfilm sorozat így onnan használtam fel a karaktereket, innen szeretnék szólni hogy picit el tértem a karakterek személyiség jegyeitől. Nah de mivel is szembesül a prime csapat? 3-om új tag csatlakozik a csapath...