9, fejezet Éjszakai beszélgetés

101 5 2
                                    


(Smokescreen szem szöge)

Nem tudok meg maradni a körletembe, folyamatosan Mézre gondolok fogalmam sincsen hogy miért. A tudat hogy most is ott vana gyengélkedőn egyszerűen.....aggódok érte. Az ágyamon ülök és a térdeimen támaszkodok, az ujjaimmal dobolok a térdemen. Fel állok és el indulok a gyengélkedő felé, kicsit ideges vagyok hogy találkozzak vele. Kettő napja nem láttam mert Tj kísérletezik hogy neki és Beenek meg javítsa a hangját, Mézen teszteli a különböző variációkat. Nem mondta meg hogy hogy halad így lehet hogy meg kell majd fejtenem Méz csipogásait. Meg állok az előtt a szoba előtt ahol Méz van. Illedelmesen be kopogok – Igen?- Egy nagyon lágy halk hangot hallok – Méz?- Hallok valami motoszkálást – Smoke?- Veszek egy mély levegőt – Igen. Be...Be mehetek?- Ki nyílik az ajtó és Méz áll előttem valami könnyű anyagban ami el fedi őt térdig – Persze, úgy is unatkoztam – Olyan finom és lágy a hangja, az emberek erre mondják azt hogy édes mint a Méz -Wow...a...hangod...- Édesen kuncog rajtam – Ez a negyedik teszt hogy hogyan működik. Ha nem lát Tj el változást vagy hibát akkor Beenek is hasonló típust – Odébb megy – Nem akarsz be jönni?- Zavartan bólogatok és be megyek, le ülök az orvosi ágyra ő meg velem szembe szintén az ágyra – Mi szél hozott erre Smoke?- Kedvesen rám moslyog – Két napja nem láttalak és gondoltam rád nézek hogy....Hogy vagy?- Neki ddőlök a falnak – Jól vagyok csak most kísérleti nyúl vagyok Tj nek- Édesen össze húzza magát – De ez nem zavar?- Meg rázza a fejét – Nem mert Tj a mindenem – Halkan el nevetem magam – Ezt hogy érted?...Hogy a mindened?- Egy olyan mosoly és tekintet ül ki az arcára...mintha...mintha az élete leg boldogabb pillanatára emlékezne vissza – Tj...Tj mindig velem volt,mióta az eszemet tudom Tj mellettem volt. Mindig segíteni akar nekem és én ezt viszonozom neki, mint a hangommal. Vissza akarja adni nekem meg Beenek. Ez szerinted mennyire önzetlen dolog?- Csillogó szemekkel rám néz – Nagyon önzetlen..- Mondom halkan neki – Igen...Mindig vigyázott rám, igaz nem harcias de mindig küzdött értem. Amiket ő tett meg értem...az senki más nem tenné meg – Csalódottan magam elé nézek – Én nem tudom hogy ez milyen érzés – Közelebb csúszik és neki dől a vállamnak – Olyan mintha nem tudnál létezni a másik nélkül vagy hogy, ő jelenti a világot, csak rá tudsz gondolni és ha nincs melletted akkor úgy érzed hogy el vesztél, nem tudsz gondolkodni vagy...meg haltál nélküle – Le nézek rá – Majd egyszer meg tapasztalom – Bólogat – Majd egyszer- Fel néz rám én meg meg simogatom a vállát – Mikor jössz ki újra terepre?- Meg rántja a vállát – Még nem tudom. Miért hiányzom?- El neveti magát mire én is – Egész jól harcolsz és el kellene a segítség csata téren – Erre zavarba jön – Tényleg így gondolod?- Bólogatok – Igen azok a szaltók amiket csináltál el dobtam tőlük az agyamat! Majd meg kell mutatnod hogy csinálod – Ki nyújtja felém a kezét – Ha lesz időd meg mutatom. De akkor te meg tanítasz a Wreckers harci stílusra – Erre kezet rázunk – Rendben – El engedem a kezét – Mond miért adnak ki a fegyvereid olyan sipíto hangot?- Vissza dönti a fejét a vállamnak – Hogy félelmet keltsen az ellenségben. Mivel nem lehet be mérni hogy ez milyen hang így eléggé félelmetes lehet azoknak akik nem tudják mi adja ki. Így előnyünk van az olyan ellen mint Soundwave és az állatkája Laserbeak mert ők keresnék ennek a hangnak a forrását mert nem lehet sem Cybertroni sem földi vagy akár milyen másik lényhez kötni így nem találsz rá magyarázatot ezért kétségbe esik az ellenfél és őrülten keresni kezdi ezért két lehetőség van vagy szét szóródna így le lehet szedni őket egyesével vagy ijedten futkosni kezdenek így ha be akarsz lopakodni valahova ez kiváló figyelem elterelés- Rá nézek – De ez nem fel fedi azt hogy honnan lősz?- Meg rázza a fejét -Ezt a hangot nem tudják be mérni vagy helyhez kötni mert ki terjedt – Értetlenül nézek rá – Ez mit jelent hogy ki terjesztve?- Fe kel és elém hoz egy pisztolyt – Ez azt jelenti hogy nem egy adott irányból jön a hang hanem olyan mintha minden honnan egyszerre jönne – A kezembe adja a pisztolyt és alaposan meg nézem. Kényelmes markolata van, és úgy néz ki a cső része mint egy sárkány vagy valami mítikus lény, a mitikus lény sárga a fegyver többi része viszont fekete – Nagyot ütnek – Fel nézek rá – Ezt hogy érted?- Le ül mellém – Ha meg húzom a ravaszt akkor nagyot üt vissza a fegyver úgy mint a mesterlövész puskám – El nézek az ajtó felé és a sarokba pontosabban az ajtó háta mögé van be állítva egy majdnem akkora fegyver mint Méz.

Tansformers Prime: A vezér és az orvosTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang