19, fejezet Egy húzós nap

73 4 2
                                    

(Tj szem szöge)

Amióta itt van a két álca azóta nagyon feszült a légkör, mindenki ideges és ha el tűnik valami akkor mutogatnak a másikra mint az ovisok.Nekem nincs bajom velük, csak el akartak menekülni egy zsarnoktól és egész kedvesek ha normálisan állsz hozzájuk. Optimus érthető okokból nem bízik bennük teljesen ezért meg figyeljük őket a kamerákon keresztül, most is Optimus gépe előtt ülök össze kucorodva a székben a ponyvámmal be takarva egy kanna olajjal hogy ne pazaroljam az energont. Hirtelen Optimus arcát érzem a nyakamba – Miért szorongatod azt a kanna olajat a kezedben? Ne hozzak infúziót?- Meg rázom a fejem – Rá jöttem hogy meg tudom inni a számon keresztül – Az állát rá teszi a vállamra – Mint az emberek az üdítőt?- Bólogatok – Nem találtam múltkor infúziót és szükségem volt az olajra így meg ittam. És képzeld! Ugyan úgy fel tudok tankolni – Ezen halkan nevet – Újjab érdekesség a te gyönyörű testedről – Bele csókol a nyakamba, meg fogja a szék karfáját és maga felé fordít, le térdel elém. A fejét bele hajtja a z ölembe és át öleli a derekamat – Nehéz napod volt?- Bólogat – El sem tudod képzelni hogy mennyire – El kezdem a fejét simogatni – Valamit kezdenem kell a csapattal, ez igy nem egészséges hogy állandóan marjuk egymást – Hosszan ki fújom a levegőt – Tudom. De most mit tehetnénk?- Fel emeli a fejét és rá könyököl a székre miközben a fejét fogja – Itt én sajnos nem tudok semmit sem csinálni. Vagy el fogadják egymást vagy szét szedik a csapatot és akkor Megatron nyer – Fel áll és le ül az ágyra, meg fogja a lábaimat és székkel együtt az ágyhoz, ő meg neki dől a falnak – Megatron nem bukkant fel azóta amióta Kira és Dradwig át állt?- El kezdi a láb fejemet piszkálni – Igen többször is. De tudod mi a furcsa? Az hogy nem kifejezetten támadó egységekkel van hanem kereső csapatokkal– Bele iszok a kannába – De miért? Kirát és Dreadwinget keresik?- Bólogat – Ki próbáltuk azt hogy távolról figyeltük őket, tisztán lehetett látni keresik őket és úgy tűnik hogy Megatron kétségbe esett- Jobban magamra húzom a ponyvámat – Miért te nem ezt tennéd ha két olyan embered menne el akik minden egyes információt át tudnak adni az ellenségnek?- Sóhajt egyet – De igen ugyan ezt tenném- Bele iszok a kannámba – Az álcák támadásai alapján barlangokat, el hagyatott gyárakat ilyeneket keresnek fel hátha valahol ott bujkálnak – Erre csak játékosan meg ütögeti a láb fejemet – Fel kértem Wheeljackot és Zerot hogy segítsenek nekünk , annyi csapatot küld ki Megatron hogy nem bírunk velük – Kedvesen rá mosolygok a szerelmemre – Ha gondolod én is megyek veletek- Erre egyből ki húzza magát – Ezt már meg beszéltük nem mész ki többet bevetésre, rád itt van szükség a bázison az orvosi szobában– Forgatom a szemeimet – Azóta fejlődtem, te is láttad az új arzenálomat. Jobban tudok harcolni, és már gyorsabban is tudok reagálni vész helyzetben ezt te is tudod – Ki veszem az öléből a lábamat -Tj kérlek ne kezdjük elölről. Szeretlek és csak vigyázni akarok rád – Át ölelem magam – Megint ugyan ott vagyok mint mikor be álltam a csapatba. Felesleges vagyok egy kolonc – Fel nézek a szerelmemre akinek a szemében látom az aggódást, és a nyugtalanságot – Kis szikra...- Félbe szakítom – Kérlek engedd meg Optimus...szerelmem...- Fel állok és bele ülök az ölébe – Kamionom- El kezdem csábítani őt hátha engedi – Ez fontos katonai döntés ne a punciddal vegyél rá engem arra hogy meg engedjem hogy ki gyere velünk bevetésre – El nevetem magam és vissza ülök a székbe – Kisebb bevetésekre fogsz velem el jönni hogy fel tudjam mérni mennyit is fejlődtél és hogy készen állsz e – Előre hajol – Csak nagyon kérlek figyelj oda magadra – Én is előre hajolok – Vigyázni fogok – Meg simítja az arcomat és meg csókol, el hajol tőlem – Nem akarsz kicsit pihenni?- Bele túr a hajamba – Valami szexuális kisugárzást érzek – El kezdem húzni az agyát – Nem akarok semmi olyat, én is fáradt vagyok kis szikra – Be fekszünk mind a ketten az ágyba, Optimus át ölel engem közben finoman ringatózunk.

Tansformers Prime: A vezér és az orvosWhere stories live. Discover now