(Wheeljack szem szöge)
Vissza jöttem a földre hogy meg látogassam Bulkot, le nézek a Jack hummer monitorjára – Mi a?- Segélyhívást érzékelek. Teszek egy kis kitérőt és a jel irányába fordulok. Egy óra kitérő után el jutottam a helyre ahonnan jött a jelzés. Egy el hagyatott épületből jött, le szállok a hajómról és be megyek az épületbe. Át alakítom a kezemet a lézer puskámmá, eléggé sötét van és lépéseket is hallok. Meg állok – Hallom hogy itt vagy- Ő is meg áll – Ki küldött téged?- Keresem a hang irányát – Jobb kérdésem van. Ki a franc vagy te?- A sötétből elő lép egy alacsony, hófehér autóbot – Egy senki- Nagy kék szemei vannak, rövid kék....Hogy is hívják azt az emberek ami a fejükből nő ki? Haj, igen igen haj– Miért küldtél segélyhívást?- Lassan közelebb sétál - Azt küldtem volna?- A testét forrasztások borítják – A hajóm azt érzékelte hogy innen egy autóbot társamnak segítség kell- Szét tárom a kezem – Én meg ide jöttem amint tudtam hátha egy Wrecker az- A viselkedése nagyon furcsa, méreget engem – Te...te is Cybertroni vagy?- Karba teszem e kezem – Ez mégis milyen kérdés?- Újra elő akarom venni a fegyveremet mire a mellkasomnak csapódik – Mégis mit csinálsz?!- El kezd remegni – Kérlek....ne bánts...- Kétségbe esetten néz fel rám – Mi a neved?- Meg fogom a vállát és közelebb húzom magmahoz – A sorozat számom 004 a Cybertroni kutató csoport négyes számú alanya vagyok az élő halott – El enged és a háta mögé teszi a kezét- Az élő halott?- Bólogat mintha ez természetes lenne. El teszem a fegyveremet – Nem akarsz velem jönni?- Meg fogja a karját – Még is hova?- Rá mosolygok – Egy barátomhoz tartottam, ott van egy orvos aki el láthat – Amint ki mondom az orvos szót egyből ijedt fejet vág – Nem....Nem.....- El kezd riadtan hátrálni, egészen el hátrál a falig aminek háttal neki támaszkodik és óvatosan le csúszik a földre és össze húzza magát- Mit tettek veled oda haza?- Oda megyek hozzá és le ülök elé – Minden nap jöttek orvosok...azt vizsgálták miért nem halok bele abba hogy fel nyitnak engem....úgy hogy ébren vagyok...- Teljesen össze húzza magát – Minden nap gépekre kötöttek fel és...szörnyű dolgokat tettek velem...- El csuklik a hangja – Be ülök mellé és magamhoz húzom – Nem kell félned, ez a doki annyiban szörnyeteg hogy nem tudja élvezni az életet- Neki dől az oldalamnak – De ha gondolod el halaszthatjuk ezt a látogatást – Fel néz rám – Meg tennéd?- Bólogatok – Persze addig én is meg tudlak jobban ismerni, nehogy a többiek meg vádoljanak azzal hogy Álca vagy – Kérdően néz rám – Álca? Az mi?- Én értetlenül nézek rá és el magyaráztam a mi meg az álcák közti évtizedes háborúnkat, ő is el magyarázta hogy mikor napokig nem jöttek az orvosok ő meg szökött az épületből és fel szökött egy hajóra úgy került ide le a földre és egy halott autóbot jel adóját el lopta és úgy adott le segély kérést. Meg azt is el magyarázta hogy ő egy új autóbot fajnak a kezdete valai Biomechanikáról beszélt meg arról hogy nem csak energonra van szüksége hanem minden más ami finomítható a teste fel tudja használni hajtó anyagként- Lehet egy kérdésem?- Kedvesen rám néz és bólogat – Be akarod velem járni a világot?- Erre fel csillantak a szemei – K..komolyan?- Bólogatok – Egyedül be jártam a világot láttam már mindent. De te nem ezt nagy hiba ki hagyni hogy nem járod be a világot – Fel térdel – El vinnél minden hova?- Bólogatok – Tudod rengetegszer körbe jártam a földet. Gyönyörű ez a bolygó – Rá nézek- A földnek van egy olyan része amit úgy neveznek hogy északi sark. Ott mindent be borít a hó – Végig szalad a szemem rajta – Éjszaka meg az égen meg jelenik a sark fény- Bele nézek a nagy kék szemeibe – Az hogy néz ki?- Úgy ül előttem mint Mikó mikor el mesélem neki a kalandjaimat – Különös táncoló fénybe pompázik az egész csillagos ég bolt- Ő olyan mint az éjszaki sark gyönyörű hó fehér, és a szemei olyan mint a sark fény....gyönyörű – Tényleg meg akarod nekem ezt mutatni?- bólogatok – Igen – Erre a nyakamba ugrik – Alig várom hogy lássam Wheeljack – Vissza ölelem őt, a csípője bele fordul az ölembe. El hajol a nyakamtól és rám mosolyog, én meg zavaromba vissza mosolygok rá – Ho...Hogy....Hogy hogy..nincs neved?- Neki dől a vállamnak én meg az egyik kezemmel meg támasztom a hátát- Nem adtak nekem – El döntöm egy kicsit oldalra a fejem hogy rá tudjak nézni – Akkor majd én adok neked – El emeli a fejét a vállamtól – Rendben – Ki száll az ölemből én meg fel állok – Közben induljunk vissza a hajómhoz – Bólint és el kezdünk kifelé sétálni az épületből, ahogy ki érünk látom hogy megy le a nap – Ma már nem biztos hogy fel szállok – Vissza nézek rá....a nap lemente meg világítja az arcát...csak most látom hogy az egyik szemére mintha vak lenne. Nem látom hogy lenne pupillája, meg hát egy hatalmas vágás van keresztbe a szemén. A kezeit maga elé teszi – Nekem...nincs olyan külső burkolatom mint neked – Azt észre vettem hogy csak fehér neműben van – Majd szerzünk neked egyet addig is...ki...ki találunk valamit – A teste tele van hegekkel, a felső teste úgy néz ki mintha amikor egy hullát nyitnak fel. Oda megyek hozzá és meg állok előtte – Ha még élnek azok akik ezt tették veled meg keressük szépen őket és ugyan azt csináljuk velük amit veled tettek – El engedek egy fél mosolyt –Te meg én – Bólintok –Te meg én – Meg fordulok és el indulok a hajóm felé, mind a ketten fel szállunk a Jack hamerra. Le telepszik a vezető ülés melletti ülésre én meg a rádiómon fel hívom a dokit – Kit hívsz Jacke? Rá nézek – Meg rendelem a külső burkolatod- Össze húzza magát a széken – Wheeljack?- Végre bele szól Rachet – Ki más doki?- Ezzel mindig húzom az agyát – Mit akar?- Karba teszem a kezem – Szeretnék kérni egy szívességet. Találtam egy baj társat aki nem rendelkezik külső burkolattal így meg szeretnélek kérni hogy csinálj neki egyet- Egy pillanatig csend -Az azonosító száma 004?- Rá nézek – Igen. De honnan tudtad?- Hallom ahogy sóhajt, utána el magyarázta hogy van 004 hez hasonló három lány is és hogy őt keresték már egy ideje – Meg próbálom midnél hamarabb meg csinálni neki. Az azonosító számán kívül nem todod hogy van e neki neve?- Rá nézek Igen van...Zero...- Nagy szemekkel vissza néz rá – Az ő neve Zero – Rám mosolyog – És egy vér beli Wreckers – Ki nyújtom felé a kezemet, és az ő kis aprócska keze bele siklik az én hatalmas tenyerembe – Rendben Wheeljack holnap várni fogunk titeket hogy le tudjam venni Zerotól a méreteket hogy meg tudjam csinálni neki a külső burkolatát – Meg szorítom a kis kezét – Rendben van doki holnap találkozunk. Wheeljack ki lép – Le nyomom a hívást – Zero....a nevem.....Zero – Látom hogy alig hiszi el – Van nevem....- Fel áll – Van nevem Jacke- El kezd örömében ugrálni – Van nevem !!!- El nevetem magam – Van neved – A nyakamba ugrik és megint az ölembe köt ki és ad az arcomra egy puszit.
BẠN ĐANG ĐỌC
Tansformers Prime: A vezér és az orvos
Khoa học viễn tưởngA könyv alapja a Transformers prime rajzfilm sorozat így onnan használtam fel a karaktereket, innen szeretnék szólni hogy picit el tértem a karakterek személyiség jegyeitől. Nah de mivel is szembesül a prime csapat? 3-om új tag csatlakozik a csapath...