Okul bugün çok eğlenceli geçmişti.Hyunjin'le çok mutluyum ve onu çok seviyorum ama okul zamanı bir süre sonra illaki sona eriyor ve o cehenneme geri dönüyorum.Olabildiğince iyi ve pozitif olmaya çalışıyorum.Arada okuldan kaçıyorum ama o gün...o gün iyi ki kaçmışım.Düşüncelerimden ayrıldığımda evin önündeydim.Ne kadar istemesem de eve girdim ve girmemle annemin bağırma sesini duymam bir oldu.
"Feliiiix."
"Efendim anne."
"Okuldan kaçmışsın,hocan beni aradı."
"Özür dilerim anne,bir daha olmaz."
"Özür bazı şeyleri değiştirmiyor Felix."
Odamda bağırışmalar yükseliyordu.Bileğimden tuttu,sıktı ve vurmaya başladı.Yüzüme fazla vurmuyordu anlaşılmasın diye.Ben annem olduğu için saygımdan ne vuruyordum ne sesimi yükseltiyordum.Bir süre vurduktan sonra sinirle kapıyı çarpıp çıktı.Ben de ağlıyordum.Vücudumun her tarafı morarmıştı.Çok acıyordu.Çok geçmeden ağlayarak iyice sindiğim o yatakta uyuya kalmıştım.O gözyaşlarını ben akıtıyorum ama o yatak benim için saklıyor.Gözyaşlarımı hep o yatağa döktüm ben.Sabah uyandığımda yüzümdeki kızarıklığı kapattım kapatıcıyla.Hazırlanıp telefonumu elime aldım.Bir mesaj gelmişti.Girip baktım,Hyunjin'dendi.
HwngHyunjin:
Aşağıya in seni evinin önünde bekliyorum.
Mesajı görür görmez hemen çantamı alıp dış kapıya doğru adımlarım.Annem tekrardan bağırdı.
"Bir daha böyle bir şey olmasın Felix, yoksa çok kötü olur."
Gözüm doldu hemen gözümü silip
"Tamam."
dedim ve dışarıya çıktım.Hyunjin karşıdaki kapıya yaslanmıştı ve beni görünce hemen doğrulup yanıma adımladı.Burnum kızarmıştı,ağladığımı anlamıştı ama bir şey demedi.Yürümeye başladık ve Hyunjin konuştu;
"Evden bir kadın sesi geldi,bir sorun mu var?"
"Yok önemli bir şey değil,boşver."
Okula geldik ve sıramıza oturduk.3.dersin sonuna doğru kalemlerle oynuyorduk.Ben elimdeki kalemle Hyunjin'in yüzünü çizmeye çalışırken bileğimi tutup beni durdurdu.Bileğime dokunmasıyla ağzımdan bir inleme çıktı.Hoca hasta olduğu için ders boştu,rahatça konuşuyorduk.Hyunjin başta ne olduğunu anlamadı ama sonra kolumu tutup bileğimi sıyırdı.Bileğim mosmordu dünkü tartışma yüzünden.
"Ne oldu burana Felix?"
dedi.Önemli bir şey değil deyince kolumdan hafifçe tutup sınıftan çıkardı ve tuvalete götürdü
"Ne oldu burana Felix?"
"Bir şey olmadı Hyunjin,annemle tartıştık."
"Bu normal bir tartışmaya benzemiyor Felix,söyler misin ne olduğunu?"
"Önemli bir şey değil Hyunjin,sonra anlatırım."
Hyunjin tişörtümü hafifçe yukarı kıvırdı ve karnımdaki morlukları da gördü.Tişörtümü geri indirdim.Ağlamaya başlamıştım.Hyunjin sarıldı ve
" Bugün dinlen,yarın seni dinleyeceğim."
dedi.Sarılması çok güzel hissettiriyorsun.
"Tamam."
dedim.
_______________________________________________
acaba sonraki bölümde ne olucak
bugün diyecek fazla bir şeyim yok
o yüzden baybay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çarpışma | Hyunlix
FanfictionFelix sevgilisi Hyunjin'i daha yakından tanımaya başlar. Yan shipler; Minsung Chanmin Jeongbin Bunlar hikayeye sonradan giricek -KISA BÖLÜMLER!!!-