Cidden çok sıkılıyorum. Yatağıma uzanmış Çin'de ki arkadaşlarımla ve Hyunjin'le güzel anılarımı düşünüyordum. Canları sıkılınca evime gelen arkadaşlarım şu an Çin delerdi. Bir kaçamak yapıp 1 aylık eğitime Çin de devam etmek için gitmişlerdi. Sadece zevk için. Beni de çağırmışlardı ailem yüzünden gelemeyeceğimi bilerekten. Çok kalmamıştı, yarın dönüyorlardı Çin'den 3 kişi olarak. Seungmin, Changbin ve Jisung dönüyorlardı sonunda. Bazen araşıyorduk ama yine de özlemiştim onları. Düşüncelere dalmışken uyuyakalmıştım.
*Yarın*
Evetttt, bugün arkadaşlarım okula geliyorlardı. Sonunda görüşecektik. Seungmin'le aynı sınıftaydık ama Jisung ve Changbin farklı sınıftalardı. Okula bugün biraz erken gittim .Bir kaç kişi vardı sınıfta sadece. Ben de hızlı adımlarla yerime oturdum. Sınıf iyice dolmuştu ve Hyunjin de çoktan gelmişti. Sınıfa giren bedeni görünce hemen koşarak üstüne atladım o bedenin. Seungmin sonunda gelmişti. Hyunjin bize değişik bakışlar atmıştı. Bunu fark eder etmez Seungmin'i kolundan tutup hemen bizim sıramıza getirdim ve konuşmaya başladım.
"Hyunjin bu benim çocukluk arkadaşım Seungmin. Seungmin buda benim sevgilim Hyunjin. Şimdilik sus bir şey deme her şeyi teneffüste anlatacağım. Şimdi sadece sana sarılmak istiyorum, sizi çok özledim."
Hyunjin yerinden kalkıp Seungmin'e elini uzattı ve ardından
"Merhaba, Tanıştığıma memnun oldum."
dedi. Seungmin'de gülüp
"Merhaba enişte, bende tanıştığıma memnun oldum."
dedi. Gülüp Seungmin'e döndüm ve
"Diğerleri de geldi dimi?"
dedim. O da beni bekletmeden kafasını salladı. Seungmin bana yaklaştı ve kulağıma fısıldadı.
"Senin durumu biliyor mu?"
evet anlamında kafamı sallayınca geriye çekildi ve boş bir sıraya oturdu. Hocanın sınıfa girmesiyle ders başlamıştı. Teneffüs çalınca hemen Hyunjin'i çekiştirdim ve Seungmin'le beraber diğerlerinin yanına gittik. Onlarla konuşup hasret gidermeye ihtiyacım vardı cidden. Çok geçmeden beşimiz birlikte bahçeye indik. Onları da Hyunjin'le tanıştırdım. Gerçekten çok mutluydum son zamanlarda. Son teneffüsteydik am bu sefer arkadaşlarımla gitmemiştim çünkü Hyunjin'le rehberliğe gidecektik. Aslında o gidecekti ben sadece onu bekleyecektim. Yolda giderken
"Arkadaşlarını çok seviyorsun herhalde."
dedi. Ben de onu bekletmeden cevap verdim.
"Evet küçüklüğümden beri benimle çok ilgiliydiler. Ailemin durumunu biliyorlardı. Onların gittiği gün biraz içime kapanmıştım ama seninle tanışınca tekrar eski halime döndüm."
"Aslında bende seni arkadaşlarımla tanıştırmak istiyorum. Belki okuldayken bir kaç kere yanımda görmüşsündür onları."
olur anlamında kafamı salladım. Rehberlik odasının önüne geldiğimizde kapıdan içeri girişini izledim 20 dakika sonra çıkmıştı odadan öğle arası olduğu için hala teneffüsteydik. O halini görünce içimde bir şeyler kırıldığını hissettim. Ağlamıştı burnunun ve gözlerinin kızarmasından anladığım kadarıyla. Hiç bozuntuya vermeden elini tuttum onu iyi hissettireceğini bilerek.
______________________________________
bu bölüm de bitti
yan shipleri koyma zamanı
hadi hayırlısı
neyse yine çok konuştum
baybay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çarpışma | Hyunlix
FanficFelix sevgilisi Hyunjin'i daha yakından tanımaya başlar. Yan shipler; Minsung Chanmin Jeongbin Bunlar hikayeye sonradan giricek -KISA BÖLÜMLER!!!-