Kafeden çıktıktan sonra bir parka gidip oturduk. Chan onu durdurduğu için Seungmin'e teşekkür etmişti yoksa gerçekten orada çok kötü şeyler olabilirdi. Hyunjin' e aralarında ne olduğunu özel değilse anlatmasını arkadaşlarımdan bir şey çıkmayacağını söyleyince o da kabul edip anlatmaya başladı.
"Ben seni ilk gördüğümden beri hoşlanıyorum ve biliyorsun ki okul açılalı yaklaşık 2 ay oldu. Senden ilk hoşlanmaya başladığımda çocuklara anlatmıştım. O kafedeki çocuk da bizimle birlikteydi, önceden çok yakın arkadaştık biz dördümüz. Ben bizim gruba seni sevdiğimi söyleyince Jeongin pek hoş karşılamadı nedenini bilmediğim bir şekilde. Bana bir değişik davranıyordu zaten. Ben elimden geldiğince görmezden gelmeye çalıştım, ona yakınlaşmaya çalıştım ama bir süre sonra çok abartmaya başladı ve sonra senden hoşlandığını söyledi bize. Ardından da beni tehdit edip seni bırakmamı söyledi. Bende seni kaybetme korkumdan sana açılmaya karar verdim. İşte Jeongin'le aramız bozuldu. O da benden intikam almak için kantinde öyle konuştu. Chan da abarttığının farkına vardı ve onunla bir çok kez konuşmaya çalıştı ama cidden gözü dönmüştü. İşte o kantinde dedikleri hepimiz için son nokta oldu. Chan ailem konusunda benimle çok ilgileniyor. Jeongin kantinde öyle deyince Chan çok sinirlendi ve Jeongin'den nefret etmeye başladı. Bizim aramız baya bozuldu onunla ve artık konuşmuyoruz. Ben abarttığımızı düşünüyorum ama Chan öyle olmadığını söylüyor."
Hyunjin'in dediklerine çok şaşırdım. Bir insan en yakın arkadaşına nasıl böyle bir şey yapabilir ki. Ben düşünürken Chan konuştu.
"Hayır Hyunjin abartmıyoruz. Sana kantinde herkesin içinde öyle bir şey dememeliydi. Sen ona güvenip sırrını verdin."
dedi. Chan cidden çok haklıydı ama Hyunjin biraz fazla düşünceliydi ve bu durum içten içe Hyunjin'i çok üzüyor, fark ediyordum. Bu sefer Seungmin konuştu.
"Özür dilerim ama ailenle aranda ne oldu ki yani anlatmak istersen dinlerim ama sana kalmış."
dedi. Bu sefer ben araya girdim ve
"Bence sonra konuşuruz bu konuyu Seung, şimdi sırası değil."
dedim ama Hyunjin karşı çıktı ve
"Önemli değil Felix, öğrenmeye hakları var ve artık onlarda benim arkadaşım. Sen onlara güveniyorsan bende güvenirim, müsait bir zamanda onlara anlatabilirsin.
dedi. Bende dediğine karşılık 'Tamam' anlamında kafamı salladım. Bu sefer Changbin konuştu
"Sizce onu da dinlememiz gerekmez mi? Yani yanlış anlamayın ama belki bir şey oldu ve o yüzden böyle karşılık verdi. Bence onunla tekrar konuşmalısınız."
dedi. Changbin hep böyleydi. Bir olay yaşandığında sessiz kalır, o olayı her açıdan düşünür ve çok mantıklı bir çözüm bulurdu. Bu da kanıtıydı. Bence gayet mantıklıydı ama Chan hemen karşı çıktı.
"Olmaz Changbin, Jeongin o gün yaptığı şeyle bize sevgisini kanıtladı. Hyunjin bizden gizli bir kaç kez onunla konuştu ama ben fark ettim. Onun yaptığı tamamen bencillikti ve tekrar söylüyorum kimse onunla konuşmayacak tamam mı Hyunjin?"
dedi sinirle ve ayağı kalkıp uzaklaştı. Minho ve Hyunjin de bize veda edip Chan'ın yanına gittiler. Bizimkiler de yaklaşıp Hyunjin'in ailesi ile arasında ne oldu diye sorunca orada herkese özet geçtim. Gerçekten çok anlayışlı arkadaşlarım var. Benim ailemin meselesini nasıl anlayışla karşıladılarsa Hyunjin' in kini de öyle yapacaklardı eminim ki.
__________________________________
bir bölüm daha atlattık
finale bir bölüm daha yaklaştık
Jeongin'le araları düzelecek mi?
en sevdiğiniz karakter kim?
dediğim gibi bölüm eksiğim olduğu için bugün iki bölüm atıyorum
yetişirse bir bölüm daha atıcam bugün
neyse görüşürüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çarpışma | Hyunlix
FanfictionFelix sevgilisi Hyunjin'i daha yakından tanımaya başlar. Yan shipler; Minsung Chanmin Jeongbin Bunlar hikayeye sonradan giricek -KISA BÖLÜMLER!!!-