SeungminKim?:
3.çiftimiz de oldu.
CEOChangbin:
Oha lan çok hızlısınız Bi ben sap kaldım amk.
Jihansung:
Sakin kanka sana da buluruz birini.
LeeFelix:
Hadi lan oyalanmayın kantinde bekliyoruz sizi. Bir şeyler yeriz sonrada ders başlar zaten
Jihansung:
Tamam geliyorum az kaldı.
SeungminKim?:
Ben şimdi girdim okula
LeeFelix:
Changbin'le zaten birlikte geliyoruz. Hyunjinler de burda.
Jihansung:
Koşuyorum ;)
CEOChangbin:
şrfsz.
Jihansung:
Kıskanma :)
***************
Herkes gelmişti bizde yemeğimizi yemiştik. Şu an bir şeyler içiyorduk. Buraya Yaklaşan Jeongin mi? Evet kesinlikle Jeongin. Benim yanıma gelip konuştu.
"Seninle biraz konuşabilir miyiz Felix?"
"Olur, ne hakkında?"
"Yalnız konuşsak daha iyi."
Masadan kalkarken Seungmin durdurdu.
"Gelmemi ister misin Lix?"
"Gerek yok."
Deyip gülümsedim ardından Jeongin'le beraber başka Bi masaya oturduk. Karşıma oturmak yerine yanıma oturmuştu.
"Öncelikle gerçekten çok özür dilerim, her şey için. Evet yaptığım şey çok yanlış ama o aralar çok kötüydüm psikolojik olarak. Yine de yapmamam gerekirdi biliyorum. Beni affetseler de hala onlara karşı çok mahçub hissediyorum, neyse işte. İkinci olarak Hyunjin'i artık sevmiyorum, yani için rahat olsun. Sevgilini çalma gibi bi derdim yok ki istesem de çalamam zaten. Seni çok seviyor ve ben buna kendim şahit oldum. Ayrıca artık başka birinden hoşlanıyorum. Şu senin arkadaşın uzun süredir gözüme çarpıyor Changbin olan. Sevgilisi yoktur umarım."
Samimice güldü Jeongin. Gerçekten tatlı çocuk, Changbin haklı.
"Aslında benden özür dilemene gerek yok. Yaptığın hareket Hyunjin'e karşı ve önemli olan onun affetmesi ki affetmişe de benziyor. Hyunjin'i artık sevmemen iyi oldu çünkü böyle tatlı biriyle yarışmayı istemezdim."
İkimizde dediğim şeye gülmüştük. Gerçekten anlayışlı çocuk.
"Ve son olarak seninle ilk karşılaşmamızdan sonra Changbin senin çok yakışıklı olduğunu söyledi. Changbin'in sevgilisi yok ve sana karşı da boş olmadığına adım kadar eminim. İstersen sizi yakınlaştırabilirim?"
"Gerçekten mi? Bunu yapar mısın Felix? Çok isterim."
"Gel o zaman."
Dedim ve Jeongin'i kolundan tutup masamıza götürdüm. Ardından Changbin'in yanına sandalye çektim ve Jeongin'e dönüp konuştum.
"Ayakta kalma Jeongin, Changbin'in yanına oturabilirsin."
"Teşekkürler Felix."
"Önemli değil."
Eski yerime oturdum ve Changbin'e mesaj attım.
LeeFelix:
Jeongin'le konuşabilirsin Changbin, izin veriyorum.
Sana sevgili yapma fırsatı, geri tepme derim.Changbin mesajımı görünce önce garip garip baktı ve ardından dediğimi yaptı. 5 dakika boyunca herkes sevgilisiyle ilgilendi ve zil çalınca ayaklandık. Ayrılmadan önce Jeongin bana sarıldı ve teşekkür edip ayrıldı aramızdan. Herkes bana bakıyordu, sonra anlatırdım onlara. Sınıfa çıktım ve telefonu elime aldım, işimi halledip dersi dinlemeye başladım.
Operasyon Tamamlandı
LeeFelix, YngJe10gin'i ekledi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çarpışma | Hyunlix
FanfictionFelix sevgilisi Hyunjin'i daha yakından tanımaya başlar. Yan shipler; Minsung Chanmin Jeongbin Bunlar hikayeye sonradan giricek -KISA BÖLÜMLER!!!-