*Öncelikle bir günü ikiye böleceğim. Biri Hyunjin ve Minho'nun Woojin ile konuşmasını anlatacağım Hyunjin'in ağızından. Bir de Seungmin ve Chan'ın geçirdiği zamanı*
_________
*Hyunjin'in ağızından*
Uzun bir yürüyüşten sonra Minho ile Woojin'le buluşacağımız kafeye varmıştık. Bir masa bulup oturduk ve bir kaç dakika bekledik. Çok gelmeden de Woojin gelmişti zaten. Kısa selamlaşıp şakalaşmamızdan sonra ben direk konuya girdim.
"Woojin seninle dediğim gibi bir şey konuşmamız lazım."
dememin ardından o da cevap verdi.
"Evet sizi dinliyorum. Ne oldu yine?"
" Şey... Woojin bizim Jeongin ile aramız bozuldu da biraz, sen ona ne olduğunu sorabilir misin? Ben aramızdaki sorunu halletmek için bir kaç kere kafesine gittim ama beni kovmaktan beter etti. Bizimle konuşmuyor, bize karşı çok asi davranıyor. Neden kavga ettiğimizi biliyorsundur zaten, Jeongin anlatmıştır sana. Biz sadece onunla konuşup neden böyle davrandığını sormanı istiyoruz ki aramızı tekrar düzeltelim. Bunu bizim için yapabilir misin?"
"Ben yaparım da benim bundan kazancım ne olacak?"
dedi gülerek. O sırada geldiğimizden beri hiç konuşmayan Minho lafa atladı.
"Sana birini ayarlarım. Duyduğuma göre taşındığından beri hiç sevgilin olmamış."
"Kabul o zaman. Ben buradan çıkıp onun kafeye giderim. Öğrenip size her şeyi anlatırım."
dedi yavaş yavaş toparlanarak. Aslında Minho ve Woojin şakalaşıyorlardı. Ne Minho Woojin'e kız ayarlayacaktı ne de Woojin birini istiyordu. ŞAka anlamında demişti hepsini. Woojin kalktıktan bir 5 dakika sonra biz de kalktık. Yolda Felix, Jisung ve Changbine de haber verdik işi hallettiğimizi.
___________________________
Bu bölüm kısa oldu ikiye böldüğüm için
Dediğim gibi diğer bölüm chan ve seungmin'in geçirdiği zamanı yazıcam
Bugünlük bu kadardı
Hadi görüşürüz öptüm sizi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çarpışma | Hyunlix
FanfictionFelix sevgilisi Hyunjin'i daha yakından tanımaya başlar. Yan shipler; Minsung Chanmin Jeongbin Bunlar hikayeye sonradan giricek -KISA BÖLÜMLER!!!-