Biz dersi dinlerken kapının tıklanmasıyla kapıya döndük. Bir öğrenci içeri girip hocayla konuşunca tekrar bize dönüp
"Müdür Felix ve Hyunjin'i çağırıyor."
dedi. Biz kalkıp çıktık arkamızda meraklı bakışlar bırakarak. Müdürün kapısına gelince tıklatıp içeri girdik. Girince Hyunujin gördüğü kişiyle gözlerin yumdu odadakiler bize bakarken. O çocukta oradaydı. Hyunjin'i dürttüm ve müdürün karşısına geçtik. Çocukta müdürün karşısında olduğu için biz ona yaklaşınca hemen kenara kaçtı. Müdürün bize seslenmesiyle herkes ona baktı. Müdür bize
"Olayı anlatın bakalım."
deyince hemen Hyunjin araya atlayıp
"Hocam Felix'in bir suçu yok gönderin onu lütfen."
dedi. Anneme giderse kızacağını bildiği için bu durumda bile beni savunuyordu.
"Elimdeki video öyle demiyor ama Hyunjin evladım."
"Hocam Felix sadece bizi ayırmaya çalışıyordu. Onun bir suçu yok."
"Tanık olarak onu da dinlemem gerek. Neyse çok konuştunuz başlayalım artık. Neden kavga ettiniz?"
Hyunjin'in cevap veremeyeceğini bildiğim için ben cevap verdim müdüre
"Hocam biz kantinde otururken bu çocuk bizim yanımıza gelip Hyunjin'e katilin çocuğu dedi. Hyunjin de o sinirle çocuğa saldırdı ama kötü bir niyeti yoktu. Size söylense sizde aynı tepkiyi verirdiniz. Lütfen biraz Hyunjin'in gözünden bakın."
"Tamam Felix sen çık ben bunlarla konuşup gereken şeyi yapacağım."
müdürün dediği şeyle kapıyı kapatıp çıktım.
*Hyunjin'in ağzından*
Felix çıkınca müdürümüzün konuşmasını bekledim. Sessizlik çokta uzun sürmedi.
"Evet şimdi size ne yapayım ben."
"Sizin adaletinize güveniyorum müdürüm."
"Tamam o zaman şimdilik sadece tutanak tutmakla bırakıyorum ama bir dahakine bu kadar insaflı olmayacağım."
"Peki hocam."
"Çocuğum sen çık, Hyunjin sen kal."
çocuk bana bakıp çıktı. Ben de dönüp müdürü dinlemeye başladım.
"Otur Hyunjin ayakta kalma."
müdürün dediği şeyle oturup onun ne diyeceğine baktım.
"Hyunjin bu katilin oğlu meselesi ne? Neler oluyor?"
"Hocam önemli bir şey değil."
"Anlatır mısın Hyunjin, lütfen"
Hocaya her şeyi özet geçtim ağlayarak. Sonra hoca konuştu
"Hyunjin özür dilerim ama seni psikoloğa yönlendirmem lazım. Yaşadığın şey kolay bir şey değil. Bundan sonra salı ve perşembe günleri rehber hocasına uğrayacaksın. Ben sana randevu alacağım merak etme.
"Tamam hocam ama aramızda kalsa olur mu?"
"Tabii ki Hyunjin. Bir şey demiyeceksen çıkabilirsin."
"Peki hocam, iyi günler."
Odadan çıkınca Felix'in beni beklediğini fark ettim. Yaslandığı duvardan ayrılıp yanıma geldi ve sarıldı.
"Özür dilerim Hyunjin ama söylemem gerekirdi. Öyle haksız kalmana izin veremezdim."
"Önemli değil Felix, sen olması gerekeni yaptın."
"Eeee siz ne konuştunuz çocuk çıktıktan sonra?"
"Hocaya her şeyi anlattım. Beni rehberlik hocasına gönderdi. Salı ve perşembe günleri gidecekmişim."
"Tekrardan özür dilerim Hyunjin ben böyle olmasını istememiştim."
"Felix benden özür dileme, sen bir şey yapmadın. Sadece olacaklar olur. Hadi sınıfa gidelim artık."
gülümseyince birlikte sınıfa ilerledik.
____________________________________________
bu bölümde bitti
hadi ben kaçar
size iyi akşamlar
baybay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çarpışma | Hyunlix
FanficFelix sevgilisi Hyunjin'i daha yakından tanımaya başlar. Yan shipler; Minsung Chanmin Jeongbin Bunlar hikayeye sonradan giricek -KISA BÖLÜMLER!!!-