31. Bölüm Vay be giriyoruz sonunda şu sınava(Final)

691 42 12
                                    

"Lan Jisung, çok heyecanlıyım lan."

"Vay be giriyoruz sonunda şu sınava."

"Olum sakin ol, bak sınava bi giriceksin,aaa diceksin bunlar çocuk oyuncağı. Gözün kapalı yaparsın sen hepsini. Değil mi Seung?"

"Tabii olum, yaparsın sen."

"Tamam beni boşverin hallederim ben bi şekilde, siz hangi üniversiteye gitmeyi düşünüyosunuz."

"Hadi herkes sınıfına geçsin 20 dakika sonra sınavınız başlayacak."

Bahçede yükselen öğretmenin sesiyle konuşmamız yarım kaldı. Minho, Seungmin ve Jeongin'le aynı sınıftaydık. Herkes sınıfına geçti. Kötü geçen 20 dakikamın ardından sınava başladık.

*4 saat sonra.*

Sonunda sınav bitmişti. Gerçekten de kolaydı, çok kolaydı sınav. Jisung'a bi kere daha minnettar oldum, dediği çıktı. Hemen eşyalarımı topladım ve Seungminler'i beklemeye başladım. Onlarda hazırlanınca dördümüz Hyunjin'in sınav olduğu sınıfa gittik. Onunki de benimki gibi geçmişti. Çok sevindim buna. Jeongi'nin ki de çok güzel geçmiş. Bu çocuk nasıl yaptı bilmiyorum dersleri iyi herhalde.

"Acaba bizimkiler ne yaptı."

"Onlarda güzel yapmıştır merak etme kolaydı sınav."

Hemen diğerlerinin sınıfına gittik. Jisung Changbin ve Chan ı almaya. Çok mutlu gözüküyorlardı ama gözlerindeki mutsuzluğu görebiliyordum. Ben üzülmeyeyim diye böyle yapıyorlardı.

"Nasıl geçti sizinki?"

"Bizi boş ver Felix seninki nasıl geçti o önemli."

"Çok güzel geçti merak etmeyin"

"Hyunjin ya senin?"

"Benimki de çok güzel geçti. Sizinki nasıldı?"

"Güzel güzel merak etmeyin. Hadi bir yere gidip oturalım."

"Olur"

dedi herkes bir ağızdan. Bir kafeye gidip sohbet etme kararı aldık.

*2 hafta sonra*

Yine sınav sonuçlarına bakmak için bir kafede toplanmıştık. Bugün açıklandı sonuçlar. İlk ben başlıyorum.

"Kazanmışım Seul Üniversitesini!"

"Biliyordum yapacağını. Hyunjin hadi sende söyle."

dedi Seungmin.

"Bende kazanmışım Seul Üniversitesini!"

Herkes bağırıp mutluluklarını belli ediyordu. Sıra Jeongin de.

"Oha lan bende kazanmışım Seul Üniversitesini. İyi geçmişti de bu kadar iyi olduğunu bilmiyordum"

"Tebrikler jeongin. Çocuklar hadi sizde söyleyinn." 

Chan öksürüp hepsi adına konuştu.

"Sizi yanlız bırakacağımızı mı sandınız? siz nereye biz de oraya, bizde girdik Seul Üniversitesine."

"Oha nasıl hani kötü geçmişti?"

"Sınav kötü geçti zaten. Yetenek sınavına girdik bir grup halinde. Changbin, Chan ve Jisung şarkı yazdı. Chan ve ben vocal i aldık  Minho ve Jisung dans ı aldı ve Changbin de rap yaptı. Bizim grubu çok beğendiler ve kabul ettiler üniversiteye. Biz sınavda kötü yapacağımızı biliyorduk, bizde sizden ayrılmamak için böyle bir şey düşündük."

"Çok sevindim, ama keşke bize de haber verseydiniz .Ödüm koptu sizden ayrılacağım diye."

"Tamam korkma Lixie artık hep beraber olacağız. Ölene kadar kimse ayıramaz bizi."

Böylelikle sağlam bir arkadaşlıkları oldu 8'inin. Birbirlerinden hiç ayrılmadılar. Felix ve Hyunjin ailesinden kurtulup üniversitenin pansiyonuna yerleştiler. Tüm gün birliktelerdi, başka ne isteyebilirlerdi ki? Mutlu olmak için birkaç arkadaş yetiyor işte, fazlasını hiçbir zaman ne istediler ne de gerek duydular.

_____________________________________

Kitap final yapmıştır. Destekleriniz için çok teşekkür ederim burdan sonrasını isteyen okumayabilir bir konuşma yapmak istiyorum.

Ben bu kitabı yazarken kendi hayatımdan esinlenerek yazıyodum yakından takip edenler bilir ki ben yaklaşık bir yıldır bu kitabı yazıyorum zarzor giriyorum wattpad e bu yılda benim sınav senem tahmin edersiniz ki benim üstüme daha çok düşüyolar. Telefonu veya bilgisayarı açsam hemen sen bu sene çok saldın senden bi bok olmaz vb. konuşuyolar benimle. Bir yılda bitirmem gerçekten çok kötü oldu ama bilmenizi isterim elimde değildi olsa hiç öyle yapar mıyım? Neyse gereksiz konuştum. Bu kitabı yazarken bana yorum yapan herkese yardımcı olan herkese çok minnettarım siz sanıyosunuz ki yorumlarınız boşa yapılıyor ama öyle değil diğer yazarları bilmem ama ben sizin yorumlarınıza çok önem veridim ve tüm yorumlarınızı cevapladım cevaplamadığım biri varsa eğer çok özür dilerim gözümden kaçmıştır. Taslak yazıp yayınlamak istediğim o kadar çok kurgu var kii. Bu senede üvey kardeşim | hyunlix den devam edeceğim  yaklaşık 15 tane kurgu var bu arada belki daha fazladır.neyse şuraya instagram hesabımmı bırakıyorum takip edebilirsiniz isterseniz.

a3yahf hesabın adı

bir de resimlede uğraşıyorum bi tane hesabım var onuda bırakıyoum şuraya göz atmayı unutmayın

skz.cizim_ resim hesabının adı

çizdiğim bir kaç resmide şuraya bırakıyorum arkadaşlar

çizdiğim bir kaç resmide şuraya bırakıyorum arkadaşlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

takip ederseniz çok sevinirim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

takip ederseniz çok sevinirim. Çarpışma benim ilk kitabımdı yanımda olan 6k için size çok teşekkür ederim. diğer kitaplarda görüşmek üzere.

Çarpışma | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin