Bölüme göre bugünü 22 ocak olarak düşünün lütfen.
-----------
Woojin o gün Jeongin'le konuşamamış işi çıktığı için. Dün de işi varmış, bugünde. Bildiğim kadarıyla annesi hastalanmış, o yüzden yarın konuşacakmış, pazartesi günü. Gelelim bugüne. Bugün doğum günüm ama kutlamak istemiyorum. Çocuklar büyük ihtimalle okulda benim için bir şeyler hazırlayacaklar. Bugün pazar olduğu için bugün kutlayamıyorlar. Bizde ailecek yoldayız, teyzemlere doğru ilerliyoruz. Bugün kahvaltıya çağırmış bizi ve benim dün haberim oluyor. Fazla takmadım açıkçası. Babam her çocuğunun doğum gününde bir pasta alır, ben dahil. Ve ne olursa olsun o gün kutlar doğum gününü. Büyük ihtimalle bugün de akşam kutlayacaklar doğum günümü. Arabada kitap okurken geldiğimizi anlayınca arabadan indim ve teyzemlere doğru ilerledim. Eve çıktığımızda kısa bir selamlaşmanın ardından teyzem kahvaltıyı hazırlamaya başlamıştı. Teyzemle aramız çok iyiydi. Bizimle durmadan şakalaşır genelde. Telefonuma gelen mesaj sesiyle telefonumu elime aldım ve mesajlara baktım. Bir sürü doğum günü mesajı gelmişti arkadaşlarımdan.
SeungminKim?:
Doğum günün kutlu olsun bebeğimm.
LeeFelix:
Teşekkür ederim ama ben senden büyüğüm canım.
-----
CEOChangbin:
Doğum günün kutlu olsun Lixie.
LeeFelix:
Sağ ol abimm.
-----
Jihansung:
Doğum günün kutlu olsun kanka. Pasta var mı? Beleşe gelip yiyek.
LeeFelix:
Akşama olur herhalde abimm. Yarın getiririm okula senin için.
-----
HwngHyunjin:
Doğum günün kutlu olsun aşkım. Keşke yanımda olsan, özledim seni.
LeeFelix:
Aşkım? Kalbim çok hızlı atıyorsun dur lütfen. Teşekkür ederim aşkım, keşke olabilsem.
-----
Okuduğum mesajlarla yüzüme yayılan gülümsemeyi fark etmemişim. Benim aksime karşımda oturan babam fark etmiş olacak ki konuştu.
"Ne o kimle konuşuyorsun?"
"Arkadaşlarımla konuşuyordum. Doğum günümü kutluyorlar."
Ardından bir şey demedi. Benim okuduğum mesajlarla neşem yerine gelirken kahvaltı çoktan hazırlanmıştı. Herkes masaya oturup yemek yemeye başladı. Çok geçmeden babamın sesi duyuldu. Bana itafhen kardeşimle konuşuyordu.
"Olivia bugün günlerden ne biliyor musun? Abinin doğum günüymüş."
Olivia babamın dalga anlamında dediğini anlayınca cevap vermedi babama. Sofradakiler teker teker doğum günümü kutladı. Herkes yemeğini bitirince babam, annem, teyzem, anneannem ve Olivia yoğun bakımda olan kuzenimi ziyarete gittiler. Kaldık biz ablam Rachel'le tek başımıza teyzemlerin evinde. Ben koltukta yatar pozisyona geçtim ve ödev olarak verilen özeti çıkarılacak kitabı okumaya başladım. Çok geçmeden ablamın sesini işittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çarpışma | Hyunlix
FanficFelix sevgilisi Hyunjin'i daha yakından tanımaya başlar. Yan shipler; Minsung Chanmin Jeongbin Bunlar hikayeye sonradan giricek -KISA BÖLÜMLER!!!-