8.Bölüm Güzel bir gün

1.1K 92 87
                                    

Birden fotoğraf sesi gelince direk Hyunjin'in dudaklarından ayrıldım. Hyunjin biz öpüşürken yandan fotoğrafımızı çekmişti. Ona ne yaptığını anlamadığımı belirtir bir bakış attığımda

"Bakma bana öyle, bir anımız olsun istedim."

deyip gülünce bende güldüm ve bir elimle ona sarılıp arkama yaslandım.

"O zaman bana da at, kilit ekranım yapacağım."

dedim. Cidden onun yanında kendimi çok mutlu hissediyorum. Kimseden görmediğim mutluluğu ondan görüyorum.

"Tamam, sen iste yeter ki."

dedi ve o da arkasına yaslandı. Dönme dolap 3.turu atmıştı bile, son turdaydık. Dönme dolaptan indiğimizde Hyunjin kolumdan çekip çarpışan arabalara yönlendirdi. Sanki sadece birlikteyken çocukluğumuzu yaşıyormuşuz gibi davranıyorduk ve o anın tadını çıkartıyorduk. Çarpışan arabaların önünde durduğumuzda Hyunjin

"Birine çarpmaktan korkmuyorsun değil mi?

deyip güldü.

"Çok mu komik, korkmuyorum?"

dedim. Güldü ve ikimiz de ayrı ayrı arabalara bindik. O da bittiğinde birkaç alete daha bindik. Sonra pamuk şeker, dondurma derken bizim mesai bitmişti.

"Hadi gidelim, kütüphanede çok durduk. Çıkış saati geldi."

dedim gülerek. Sonra evime doğru ilerledik. Birden

"Sen hiç gerçek aileni merak ettin mi Felix?"

dedi. El ele tutuşurken yolda yürüyorduk.

"Hayır Hyunjin, Bu onların seçimiydi. İstemediğim yerde niye durayım ki? Eğer isteselerdi beni o gün o beşiğe koymazlardı bence. Ben sadece beni sevip beni isteyenlere arka çıkarım. Sen de öyle yap Hyunjin, sadece seni sevenin, sana değer verenin yanında ol ki hayatın boyunca mutlu olasın. Sana zarar verecek kişi ben bile olsam ki bu imkansız bir şey neyse işte benden de nefret et. Belki biliyorsundur, ben sınıfta 1. okulda 2.'yim ortalama olarak. Sence derslerime çalışmamın sebebi aile baskısı mı? Tabi ki hayır. Ben kendim için çalışıyorum. Çalışıyorum ki istediğim yere ulaşayım. Ulaşınca ne mi olacak? Kendi ayaklarımın üzerinde durup bana değer verenlere her şeyimi vereceğim ve sadece onlarla ilgileneceğim. Bana zarar verenlerin de hayatını karartacağım. Bunu derken kimden bahsettiğimi anlamışsındır. Şimdi aileme karşı sesimi çıkartmadığıma bakma, onlar ileride görecekler."

dedim rahat bir şekilde.

"Vaaay be, sevgilimin içinden ne çıktı öyle. Sana bir şey diyeyim mi Felix? Çok haklısın ve senin en sevdiğim özelliklerinden biri de bu."

dedi. Ben de

"Teşekkürler."

dedim. Sonra tekrar konuştu

"Felix senden bir şey isteyebilir miyim?

"İste Hyunjin'im."

"Bu Hyunjin'im kısmını sonra konuşuruz, Benim özel hocam olur musun diyecektim."

"Olurum ama yerimi almak yok, benden sonra en iyi sen olacaksın tamam mı?"

"Olleyy be tamamdır."

Evin önüne gelince ayrıldık. Ayrıntıları sonra konuşacaktık ama günüm gerçekten çok güzel geçmişti. Onunla geçen her günüm çok güzeldi.

___________________________________

aşk kuşları

bu bölümde bitti

Felix çok haklı ama

neyse baybay   

Çarpışma | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin