Son teneffüstü. Hyunjinler bugünün ortalarında kararlaştırmışlar, Jeongin'le konuşmaya gideceklermiş. Chan, her yanımıza geldiğinde Hyunjin ve Minho'ya dik dik bakıyordu. Seungmin WhatsApp gruplarında onunla ilgili bir mesaj gördüğünü söylemişti. Jisung'un yoğun isteği üzerine bugün çıkışta bize gideceğiz. Seungmin de o zaman anlatır büyük ihtimalle. Jisung'un ilk teneffüsten beri tepkileri çok değişikti. Zaten zorla kendini evime çağırtmıştı. Bir şeyler anlatıp fikir alacakmış. Changbin zaten kendi halinde, bizimle çok kendi hakkında konuşmuyor, hep bizimle ilgileniyor. Tam bir abi gibi. Nedense Hyunjinler'in Jeongin'le barışacağına çok sevinmişti. Birilerini küs görmeyi fazla sevmiyor, annesi ve babası durmadan birbirlerine küstükleri için. Ama sanki buna biraz fazla sevinmişti. Her şey çok karışık şu an cidden.
Sonunda son derste bitti. Hyunjinler'le okul kapısında ayrıldık. Şimdi ise bizim çocuklarla eve ilerliyorduk. Anneme de okulda haber vermiştim geleceğimizi. Yine her zamanki gibi laf yapmıştı ama takmamıştım, bugün moralimi bozmak istemiyorum. Sohbet ede ede eve varmıştık. Yukarı çıktığımızda Changbin biraz kardeşim Olivia ile şakalaşmıştı, çocuklarla oyalanmayı çok seviyor kendisi. Odama geçtiğimizde herkes bir köşeye oturmuştu. Ben mutfağa geçip atıştırmalık bir şeyler aldım ve geri odama döndüm. Jisung elimdekileri görür görmez her zamanki lafını söylemişti.
"Ooooo kanka, evde beleşe atıştırmalık var ve sen okula getirmiyorsun ha?"
"Aynen kanka, evde beleşe atıştırmalık var. Senden kaçırıyorum zaten."
dedim göz devirerek. Jisung alınmamıştı şaka yaptığımı bildiği için. Herkes düzenli bir şekilde oturduğunda Jisung hariç hepimiz Seungmin'e dönmüştük, mesaj olayını anlatmasını ister gibi. Boş bakışlarla kafasını 'ne var?' anlamında sallamıştı. Konuşmayı ben başlattım.
"Şu mesaj meselesini anlatsana. Daha Jisung beyi dinleyeceğiz."
Jisung adı geçince yerinde kıpırdandı. Anlatacağı şey onu germiş olmalı. Tekrar Seungmin'e döndüm ki o da konuşmaya başladı.
"Şimdi ben ilk teneffüs Chan'ın yanına gidip olayı anlattım ya hani. O da sinirlenmişti ama bana belli etmemeye çalışıyordu. Bana nasıl aşıksa artık. Neyse durun soru sormayın anlatıyorum. Öyle işte, ben buna olayı anlattım. O da "Ben şunu bir de bizimkilerden dinleyeyim" dedi ve telefonunu çıkarıp WhatsApp gruplarına yazdı. Biraz yazıştı, sonra bahçede olduğumuz için banklardan birine oturdu. Ben de yanına oturacakken gözüm telefonuna kaydı. " Seungmin'in wolf bakışlısı, Seungmin'in yanındasın rahatını bozma sen." falan yazıyordu. Ben oturunca da biraz ben görmeyeyim diye yana döndü. Bir şeyler daha yazıp telefonu kapattı. Gördüğümü anlayınca gerildiği yüzünden belli oluyordu. Bana "Öyle bir şey yok, o günden sonra seninle yakınlaştık diye sana kızmadığım için seni göndermişler yanıma, o yüzden dalga geçiyorlar." falan dedi. Bende önemi olmadığını söyledim. Sonra da niye benim ona anlatmamı kabul ettiğimi sordu. Ben de "Arkadaşlarının dediği gibi, benimle onlar kadar yakın değilsin ama okuldan kaçtığımız gün baya iyi anlaşmıştık . İyi anlaştığımız için ve onlar kadar yakın olmadığımız için bana kızıp bağıramıyorsun. Eğer arkadaşlarından biri gelseydi, onlara Jeongin'le konuştukları için kızmaktan çekinmezdin. Neden kabul ettiğimi sorarsan, Jeongin'in yaptığı her ne kadar kötü bir davranış olsa da bende sizin barışmanızı istiyorum. Bu yüzden yaptım." dedim. Sonra biraz daha konuştuk, zil çalınca da ayrıldık zaten. Sonrasını biliyorsunuz, kararlaştırıp Jeongin'le konuşmaya gittiler işte."
Sonunda tuttuğum gülmemi bırakmıştım, diğerleri de öyle.
"Yalnız Seungmin'in Wolf bakışlısı çok iyiydi"
dedim kahkahamın arasından. Herkes kahkaha atıyordu. İlk Jisung toparlanıp
"Şimdi beni dinleyin."
dedi heyecanla. Hemen bizde toparlandık, onu dinlemeye başladık.
"Şimdi biz Minho'cuğum ile ilk teneffüs kantinde buluştuk ya. Ohhh kahveyi de beleşe getirdim. Neyse, sonra oturduk konuştuk baya. Bu Minho durmadan bana baktı tamam mı. Bende öyle bakınca bir heyecanlandım, gözüme birden çok yakışıklı gelmeye başladı. O an cidden çok mutlu hissettim. Sonra bu bana "Yarın müsait misin?" diye sordu. Ben evet deyince çok mutlu oldu ve "Dışarı çıkalım mı? Hem yemek yeriz, hem de tanışmış oluruz. Chan'la Seungmin buluşuyor zaten, Hyunjin ve Felix de sevgili, Changbin kendi halinde. Ben de seninle tanışmak istiyorum." dedi. O anki mutluluğumu kimseye anlatamam, hemen teklifini kabul ettim. Sizce ben ondan hoşlanıyor muyum? Hem zengin de kendisi."
Diye sordu. Cidden şok geçirmiştim. Jisung'dan beklemezdim bunu. Changbin'in sesini duyunca ona döndük.
"Jisung, bilmem farkında mısın ama sen de zenginsin. Geçen ay Çin' e gittik ya gerizekalı."
dedi. Onun dediğine gülüyorduk biz, Jisung da şakasına ona çıkıştı
"Sanane be, sen kendi işine bak."
"Benim senden başka işim mi var Jisung?"
Jisung bir kaç saniye küsmüş gibi yapıp geri atıştırmalıkları yemeye devam etti. Seungmin konuşmuştu ardından.
"Bence hoşlanıyorsun Jisung ama bu sadece bir hoşlantı. Onu sevdiğin anlamına gelmiyor. Teklifini kabul etmen iyi oldu, böylece duygularından emin olabilirsin."
"Teşekkürler Seung."
Ben de Seungmin'e katılmıştım. Jisung duygularından emin olabilirdi. Ben onların sevgili olmasını isterim açıkçası. Birbirlerini tamamlıyorlar ve yakışıyorlar da. Bizim Jisung'la da bir tek Minho başa çıkabilir zaten.
Biraz daha sohbet ettikten sonra evlerine gittiler. Bugün aslında Hyunjin'le dersimiz vardı ama bence Jeongin meselesi dersten daha önemli. O gün Hyunjin' e ders vermeyi kararlaştırdığımızdan beri belirli günlerle bize geliyordu. Cidden ilerleme kaydetmişti ders konusunda ki son denemede okulda 9. olup madalya almıştı. Bu benim için gerçekten çok önemliydi. Çalıştırdığım kişinin iyi yerlere gelmesi beceriksiz olmadığımı, bir işe yaradığımı kanıtlar değil mi? Annemin düşüncesinin aksine. Daha ailem için yapabileceğim bir şey kalmadı cidden. Artık sadece planıma odaklandım. Şu anlık tek yapmam gereken içimdeki onlara karşı olan nefretimi büyütmek ve gerisini zamana bırakmak. Sonucu hep birlikte öğreneceğiz.
____________________________________
bir adet bölüm daha
elimden geldiği kadar hızlı atmaya çalışıyorum
yarın yeni kitabımı yayınlarım herhalde
ya da biraz bölüm biriktirip öbür gün yayınlarım
onunda bu kitap gibi olmasını istemiyorum
görüşürüz
ve bu arada 2k için çok teşekkür ederim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çarpışma | Hyunlix
FanfictionFelix sevgilisi Hyunjin'i daha yakından tanımaya başlar. Yan shipler; Minsung Chanmin Jeongbin Bunlar hikayeye sonradan giricek -KISA BÖLÜMLER!!!-