,,Jednou si mi to dovolil, a tak jdu!" zakřičím a prásknu sebou na postel.
Vůbec se mi tam nechce. Hlavně po tom, co jsem asi hodinu brečela. Ale řekla jsem, že mu to oplatím, takže tam půjdu a zleju se jak jen to půjde. Já mu dám, hrát si na rodiče.
Zvedám se z postela a pomalu se začínám zkulturňovat. Nejdříve se vysprchuju a umyju si vlasy. To ombré už se vymývá! Musím si zajít ke kadeřnici. Možná bych měla rovnou zavolat do salónu.
,,Ne! Teď se přece přípravuješ na párty!" říkám si a vlézam do sprchy.
,,Wrejking booooól!" zpívám nahlas a myji se Adidas sprcháčem. Suším si vlasy a vybírám si oblečení. Už je skoro osm. Áno, vezmu si na sebe bordové šaty s černou krajkou. Černé boty na vysokém podpadku se mi moc nechtějí nazouvat, ale toužím po perfektním outfitu. Ano, vezmu si je. Pouštím se do líčení. Začínám make-upem od Chanel. Korektorem zamaskuji kruhy pod očima a poračuji tmavými kouřovkami. Kreslím si linky a maluji se řasenkou Miss Manga. Na rty použiji rtěnku stejné barvy jako mé šaty. Vlasy si splétám do povoleného drdolu a ovazuji malým copánekem. Jako poslední připínám k copáku malou mašličku a jsem hotová. Beru si zlaté ostnové náramky a zlatý náhrdelník. Přidávám zlaté vysací náušnice. Vybíram si černé psaníčko s lesklými kamínky a odcházím. Třičtvrtě na devět.
,,Tak kam, slečno?" Ptá se Chuan a pozvedává jedno obočí.
,,K Alexovi! Vy víte, kde to je."
,,Ano, madam."
Zbytek cesty mlčel a mně to opět vyhovovalo. Přemýšlím o tátovi. Jak on chodil na večírky. Nevím proč, ale ta představa mě rozesmála. Pořád mi vrtá hlavou to, co otec řekl o mamce. Že se nechala zbouchnout. Ne, to určitě ne. Přece sem mámu znala. Nebo ne? Žila sem s ní jen 9 let. Mám docela chuť si vrazit facku. Nebudu takhle přemýšlet o mamince. Jediné osobě, která mě kdy milovala.
,,Em! To jsem rád, že jsi tu," uvítá mě Alex a značně si lokl z lahváče piva. Trošku jsem se začervenala. Alex je strašně hezkej a jsem do něj zamilovaná už asi, no... Spoustu let.
,,Emily!? Pojď sem!" zavolá na mě z druhé strany místnosti Max. Co ta tu dělá! Vždyť jí ještě nebylo 16.
,,Ále, Cede? Nenechávej mě čekat! Já to moc chci," slyším říkat někoho, kolem koho procházím. Po asi sekundě mi dojdou slova neznámé dívky a otáčím se. K Cedovi cítím jakýsi ochranářský pud. Je jako můj bratr. Otáčím se. Ta holka, co opile křičela na Cedrica je fuč. A Ceda taky nikde nevidím.
,,Dělej!" zakřičí Max, vedle které stojí i Alex.
,,Napijem se, ne?" říká Alex a podává mi sklenici vína. Chvilku váhám, ale pak jí přijímám a důkladně si přihnu.
Na párty se to docela rozjelo. Trsali jsme, zpívali karaoke, pili, kouřili a každou chvílí se odplazil nějaký nadržený pár pryč z místnosti. Ceda jsem celý večer neviděla.
Po podcházení tyče raději odcházím na záchod. Vlastně ani nevím, kde je koupelna. Vycházím do druhého patra a otevírám první dveře, které vidím. Za dveřmi ale není koupelna. Je tam Ced a, a... Mária!!!,,Bože! Omg! Víc, víc!"
Do očí se mi tlačí slzy. Ced právě spí s Máriou. Mojí uhlavní nepřítekyní.
V koupelně si trochu pobrečím, ale ne tak, abych si rozmazala make-up.
,,No konečně!" přivítal mě už značeně opilý Alex.
,,Co si v tý koupelně dělala?" zeptá se a oplzle se usměje. Vůbec nevím, co to do mě vjelo. Přicházím k němu a začínám ho líbat. Líbám čím dál víc vášnivě a on mi moje polibky oplácí. Naše jazyky si spolu hrají a já se od něj odtrhávám a šeptám mu do ucha:,,Vím, co jsi myslel, že jsem dělala v koupelně. Ale to jsem nedělala. Čekám, až mi to uděláš ty."
Ahojky, po dlouhé době zase díl :) ale nebojte se, tato povídka je straší a mám napsáno zhruba třicet dílů :) takže díly budou vycházet pravidelně :) alespoň se pokusím ;)
Vůbec nevím, co se i týhle kapitolky stalo, že je napsaná v přítomném čase, to asi stará Stella experimentovala :DZa každý vote budu ráda a váš názor mě taky potěší :) co myslíte, že se stane?
Vaše Stella <3
ČTEŠ
Bad dad, bad daughter (h.s)
Fanfiction,,Co jsi to dovoluješ? Jseš drzá jak Louis u maturity! V 16ti na žádnej večírek nepůjdeš! Ješte aby tě někdo zbouchnul! Chceš skončit jako tvoje matka? Mladá s dítětem na krku! Chceš..." Začtěte se do příběhu o sedmnáctileté Emily, která rozhodně ne...