Já miluju prázdniny. Miluju s velkým M! Od Štědrého dne jsem nedělala prakticky nic. Maximálně jsem jednou jedinkrát šla se Cedem do kina. Opakovali nějaké starší filmy. My jsme si vybrali 'Hvězdy nám nepřály' a ano, brečela jsem. Hned po skončení jsem Cedricovi navrhla, aby mi tu knížku koupil k narozeninám. Moc nadšeně se teda netvářil.
Vzbudila jsem se okolo osmé ráno.
Byl Silvestr. Neochotně jsem vstala z postele a odšourala se k Mie a potom do kuchyně. Udělala jsem sestřičce sunar a sobě vafle s marmeládou a kávu. Táta ještě spal, ale já udělala pár vaflí i pro něj. Nejraději je má s nutellou a banánem. Možná jsem se ho pokoušela obměkčit, protože na mě byl ještě pořád naštvaný, kvůli té noci se Cedem.
"Tati?" zavolala jsem. Neozýval se.
"Otče?!" zakřičela jsem co nejhlasitěji. Pořád nic.
"Tohle snad není možný," řekla jsem si sama pro sebe a vyběhla po schodech do ložnice. Tam nikdo nebyl. Kde sakra je?Je Silvestr. To znamená, že si nebudu kazit náladu tím, kde je nebo, co dělá můj otec. Sedla jsem si s Miou k televizi a tupě zírala na Pokémony, které zrovna dávali.
Vtom jsem uslyšela vrznutí dveří. Ten parchant se vrací, pomyslela jsem si.***
Ve čtyři hodiny odpoledne už jsem seděla na gauči u Tomlinsonů, kde se konala naše silvestrovská párty.
"Nepůjdeme ke mně?" zeptal se mě a Max Ced. Obě jsme ochotně souhlasily. Alespoň si můžeme promluvit o něčem normálním, protože ten hovor "dospěláků" o současném stavu vlády, mě vážně nezajímal.
Za minutu už jsme seděli na Cedovo velké pohodlné postele.První se slova ujal Cedric.
"Max? Má tvůj táta někoho? Jako myslím na... ehm... ty víš co."
Maxim vykulila oči. Niall přece není takovej prasák jako Harry, ne?
"Nevím," řekla Max rozpačitě.
Potom jsme se bavili o vztazích našich rodičů.
"Harry je v tomhle ohledu divnej," řekla jsem.
"Vybírá si pořád mladý, hezký holky a pak je z ničeho nic nechá. Vemte si mojí maminku, Caroline, Petty nebo Renné.
Caroline je matka Harryho dalších dětí. Dvojčat Amber a Joshe. Teďka je jim asi deset a Harry je vídá jednou za rok. A to jen o velkých prázdninách. Petty má s Harrym chlapečka Austina, kterému je osm a taky se spolu vídají jen o prázdninách. Harry má holt spoustu závazků.
Když o tom tak přemýšlím, Nela, Caroline, Petty a Renné mají společné hnědé vlasy. Jemně zvlněné a jinak nic. Moje maminka je modrooká, Caroline má hnědé oči, Petty zelené a Renné je měla šedomodré."Jdem se napít?" změnil Ced téma.
"Napít nebo napít?" zeptala se šibalsky Maxim.
"Napít," řekla jsem s úsměvem a zvedla se. Vyšli jsme z pokoje a zamířili po schodech dolů.
"Táta nás nesmí načapat. Od té párty u bazénu je na mě dosti přísnej," zašeptal Ced. Max se ani nedivila. Jednoho mrazivého dne jsem jí to všechno vyklopila. Důvěřuju jí víc než komukoliv jinému kromě Cedrica.
"Prostě vezmeme jednu flašku Jacka a zmizíme, ne?" řekla Max.
Bravo Max, takhle jednoduché to teda nebude. Plížili jsme se do kuchyně a na mě přišel strach. Jestli nás táta načape, jsem v prdeli. Měla bych sekat dobrotu. Chvíli jsem byla nervózní, ale potom mě to přešlo. Miluju dělat věci, které nesmím dělat. Počínaje od vyspání se s Alexem, pokračuje divokou párty s Cedem a končíje krádeží alkoholu. V tomto ohledu jsem možná stejná jako táta. Jenom možná.***
"Cede? Ty máš tak hebkou kůži!" řekla jsem a znovu Cedrica ohmatala. Byla jsem totálně v rauši. Ukradli jsme whisky a dokonce jsme v ložnici u Ell a Louise našli krom jiných zajímavých věcí i trochu marihuany.
"Ty jsi rebel!" vykřikla Max a smíchem se svalila na postel.
Nevím, jak tohle teda dopadne. Nic pěkného z toho teda nekouká.Čauky! Ráda bych tuhle kapitolu věnovala všem svým věrným votařkám, jestli to slovo existuje. Holky jsem vám vděčná! Už se rychle blížíme k hranici 2K <3 jste skvělý!
Kdo myslíte, že Max, Emily a Ceda načapá?
Vaše Stella :)
ČTEŠ
Bad dad, bad daughter (h.s)
Fanfic,,Co jsi to dovoluješ? Jseš drzá jak Louis u maturity! V 16ti na žádnej večírek nepůjdeš! Ješte aby tě někdo zbouchnul! Chceš skončit jako tvoje matka? Mladá s dítětem na krku! Chceš..." Začtěte se do příběhu o sedmnáctileté Emily, která rozhodně ne...