Co je mrtvolo?- 4. Díl

957 71 3
                                    

Přišlo to, čeho jsem se nejvíc obávala. Ne, nebyl to oběd s Renné, i když jsem na něj často myslela. Bylo to setkání se Cedem, Máriou a Alexem. Bože, já se bála setkání i s Maxim. Nevím proč, ale myslím, že to s Alexem se jí líbit nebude.

Ráno jsem se probudila s bolestí zad a bylo mi blbě od žaludku. To bude asi ještě z té párty. Budík hlásil 7:01. Rychle jsem si učesala vlasy a vyčistila zuby. Nalíčila se a oblíkla si tmavě modré legíny a černé třičko s Minnie (jak dětinské). Dole jsem jen hodila pár malin do jogurtu a uvařila si čaj.

"Kam tak spěcháš?!"

"Do školy ne?" Řekla jsem a nechápavě jsem se na něj podívala. On se jen koukl na hodinky a řekl:"Ja aha, ono už je 7:40, já myslel jestli nejdeš za tím klukem." řekl a povytáhl obočí.

"Bylo to jen jednou," řekla jsem a otočila se k němu zády.

"A stejně si nic nepomatuju," pokračovala jsem a otevřela dveře.

"Hmm, stejně budeš po mně," řekl a usmál se. Už jen ta představa se mi hnusila. Tak jsem prostě odešla pryč.

Chuan se na mě ani nepodíval. To si asi otec zase stěžoval.

"Hej! Ahoj." rozběhla se ke mně Max.

"Ani jsem tě neviděla odcházet, kdy jsi odešla?" Vyhrkla a uprostřed věty se musela nadechnout.

"To asi protože jsem odcházela až ráno," řekla jsem bez zájmu. Snad si to nějak spojí.

"No neke?! Jsem viděla jak se po sobě s Alexem plazíte." Řekla a vykulila oči. Asi jí to nesmírně zajímalo.

"No a jaký to bylo," řekla a vypadala jakoby každou chvílí měla vytáhnout sešit a zapisovat si to.

"No,moc si toho nepamatuju. Zeptej se Alexe, ten si to určitě pamatuje."

Byla jsem podrážděná.

Potom jsem uviděla Alexe. Byl jako vždy krásnej. Při pohledu na něj mi vyschlo v puse.

"Ahoj," řekl mi a prohrábl si vlasy. Proč mi tohle dělá?

"Ahoj," řekla jsem a začervenala se.

"Co rodiče?" Usmála jsem se.

"Táta mě pochválil a od mámi jsem dostal facku,"

Táta ho pochválil? Jako vážně? Asi mu řekl, že jsem Harryho dcera.

"Hmmm, super," řekla jsem a zamračila se. Max mezi náma tikala očima, jakoby sledovala tennisový match.

"Potřebuju s tebou mluvit, Emily." Řekl a koukl na Maxim.

"No já už musím na španělštinu!" vyhrkla a odběhla. Co asi Alex chce?

"No, nechtěla bys dnes večer ke mně?"

Kdyby nebyl tak hezký, dala bych mu asi facku.

"Takže si něco z toho večera pamatuješ?" řekla jsem a schválně jsem zdůraznila ,večer'.

"Ehm chceš to vážně vědět? Pojď někam pryč. Třeba do úkliďárny *Pozn. Autora-místnost kam se studenti ,uklízí' protože tam nic není.

Došli jsme tam, on zavřel dveře a opřel se o stěnu. Co čekal,že udělám?

"Tak povídej," pobídla jsem ho a kousla se do rtů.

"Takže, přišla jsi ze záchoda a začali jsme se líbat. Vyjela jsi po mě."

Trošku jsem si odkašla a potom začalo zvonit. Cukla jsem sebou. Jen jsem mávla aby pokračoval.

"Líbali jsme se a myslím že jsme to oba chtěli. Potom jsme šli do mého pokoje. To už jsi byla jen v kalhotkách. Nikdo tě neviděl. Myslím že jsem tě svlíknul v chodbě a tam nikdo nebyl. Pak jsi byla nahá a já taky. Lehli jsme si na postel a, a, a pak..." zadrhl se mu hlas.

Potom vyprávěl dál. Když skončil byla už polovina hodiny.

***

"Já, pane učiteli je mi strašně blbě a zvracela jsem na záchodě." zalhala jsem a pokusila se napodobit výraz ,je mi blbě.'

Potom jsem uděla jako že zvracím.

"Dobře Emily, běž před školu, já zavolám domů, ať si pro tebe přijedou." Vtu chvíly přišel do třídy Alex.

"Pane Settergreene? Kde jste byl?" řekl učitel udiveně.

"Já jsem jdu jen říct, že tady dnes nebudu, jdu totiž k lékaři."

"Běžte, oba dva!" vykřikl a zbrunátněl. Zasmála jsem se. Vypadal jako pašík s parukou.

"Tak co? Přijdeš dnes ke mně?" řekl vyzívavě.

"Nevím. Dám ti ještě vědět, jo?" řekla jsem. Možná bych i šla, z toho, co vyprávěl jsem měla dobrý pocit. A byl tak sexy!

Alex odešel a já šla před školu.

Vtu chvíly jsem něco uslyšela a rychle zaběhla za roh. Opatrně jsem vykoukla.

"Zlato! Pojď! Nepůjdem na záchod?" řekla Mária a začala se smát. Chytla Ceda za ruku a zatáhla.

"Tak jo!" zasmál se Ced. Takového ho vůbec neznám.

"Dojdu se jen vyčůrat!" zasmála se a nechala Cedrica před záchodama. Rychle jsem vyšla zpoza rohu a obešla Ceda.

"Hej, Em?" zavolal.

"Co je mrtvolo?"

Mrtvolo? Jo no, zpomněla jsem si na Harryho Pottera. Tam Cedric Diggori zemřel.

Cedric se nervózně pousmál. To mě z nějakého divného důvodu naštvalo.

"Mária? Jo? Ta čůza!" zakřičela jsem na něj. Nevím, co to do mně vjelo. No jasně, Alex.

"A co ty a ,lev' Alex?"

Lev Alex? To je ještě horší než mrtvola.

"Co já a on?"

"No slyšel jsem vás!"

"Ty máš co řikat! Byla jsem opilá a Alex je náš kamarád! Bože, vždyť Mária je naše úhlavní nepřítelkyně. Jsi kretén!"

"A ty jsi děv..."

To už stála Mária ve dveřích, Ced měl slzy v očích a já utekla.

"Co tu děláš?" Zeptal se mě otec, potom co jsem se v obýváku svalila s brekem na gauč.

"Co-co je?"

Byl dost rozpačitý.

"Pohádala jsem se se Cedem!" vykřikla jsem a utekla jsem do pokoje.

"Co se stalo?" Slyšela jsem ho křičet.

Musím se začít ovládat. Dnes má přece přijít Renné a bude se to muset vyřešit. Hlavně bez novinářů.

Takže, kde začít! Doufám, že se vám to líbí. Za chvíli to začne mít fakt grády. Za každý vote máte u mě nanuka :)

Vaše Stella^^

Bad dad, bad daughter (h.s)Kde žijí příběhy. Začni objevovat