To je spiknutí!- 29. Díl

417 37 2
                                    


Dnes konečně letíme. Kokosovy ostrovy čekají, baby. Co to plácám, tohle není mluva pro mě. Je sedm ráno a já konečně vstala z postele. Poletím v kraťasech do pasu a croptopu s kytičkami. Jako boty si nejspíš vezmu Mel žabky, má být vedro.
"Emily!" zavolal táta. Jako vážně? Nekouřil on zase trávu?
"Už jdu, papá!" zakřičela jsem ironicky a vzala si cestovní tašku, kufr už jsem měla v autě.
"Vezmi Miu," řekl a usmál se. Vážně je asi zhulený.
"Okey," odpověděla jsem.
Za pár minut už jsme seděli v autě a Harry dával Chuanovi instrukce.

Dva týdny bez Chuana? To přežiji.
***
"Cedíku! Zlato, tady jsem," parodoval mě Cedric. Naše uvítání si chudáček představoval jinak. Rozhodně jsem mu neskočila do náruče, jak asi chtěl. Zmohla jsem se na prosté "ahoj". Mám totiž taktiku, víte?
Nebudu se k Cedovi lísat, aby si táta myslel, že se tak moc nemilujeme a dovolil nám mít společnou chatku. Asi jsem génius. Dobře, jenom asi.
Táta na mě mrkl. On asi vážně hulí trávu.
"Jdeme na jídlo?" zeptal se Niall místo pozdravu. Právě s Maxim přišel.
"Čauky." Usmála se.
"Tak jdeme?" pobízel Niall Harryho a Louise a sliny mu skoro kapaly od pusy. Za pár minut už jsme seděli ve Starbucksu a pili kafe. Já jsem neměla chuť na kafe, tak jsem si dala horkou čokoládu s karamelem a borůvkový mufin.
"Jak to bude s bydlením?" zeptala se nevinně El a zvedla Darcy-Anne z podlahy. Já a Ced jsme se na sebe podívali. Teď to přijde, teď se spustí hádka, pomyslela jsem si.
"Chatky jsou po dvou plus přistýlka," vyhrkl Louis a významně se podíval na Cedrica, ten se usmál. Ced to řekl tátovi? On mu vážně řekl, že chce mít se mnou soukromí?
"Já budu s El a Darcy-Anne," oznámil Louis. Harry se zamračil.
"Niall bude s Max, ne? A Harry jen s Miou?!" řekl naštvaně Harry. Bylo divně, když o sobě mluvil ve třetí osobě.
"No," začal Ced, ale než stačil cokoliv namítnout, můj otec se rozeřval.
"Jako vážně?" křičel. Ano, jako vážně.
"Myslíte si, že po tom skandálu na bazénu ve Francii, na záchodcích ve škole, vás dva nechám někde osamotě?"
"Vždyť," chtěl něco namítnout Ced. Dnes už podruhé se mu to nepovedlo.
"To je spiknutí!" zakřičel Harry, zřejmě mu úplně ujely nervy. Máchnul naštvaně rukou a shodil kelímek s kafem.
"Je tu nějaký problém?" řekl sekuriťák, kterého sem poslala prodavačka.
"Ano."
"A to?"
"Že je moje dcera děvka a nymfomanka!" zařval.
"No, za to já nemohu." Začervenal se ten chlápek. Byl docela hezký. Ale ne tak jako Ced.
"Ovšem." Usmál se ironicky Harry. V tu chvíli se na něj koukala polovina letiště a já svěsila hlavu. Úsměv mu na tváři ztvrdl, asi si začal uvědomovat, co to zase ztropil za skandál.
"Promiň," zašeptal a koukl na mě.
Jeho chování mě nepřekvapovalo.
*.*.*
"Na co chceš kouknout?" zeptal se Ced.
"Na film," řekla jsem uraženě. Proč já? Proč vždycky ztropí táta scénu? Proč?
"Okay," napodobil mě.
"Tak to pustím Smrtonosnou past!" usmál se.
"Nééé.!"
"Jóóó!"
"Nééé!" hádali jsme se. Pokračovalo to asi ještě pět minut, potom jsem se začala smát a on využil příležitosti a začal mě lechtat.
"Ten film nenávidím a ty to víš!"
"Dobře, pustím Stmívání?" zeptal se.
"Ale od prvního dílu, ano?" Usmála jsem se a on mi úsměv oplatil. Miluji ho.
*.*.*
"Až se mnou to letadlo spadne, žalujte je!" vykřikl Niall po východu z letadla. Ani mě nebylo moc dobře, ale to neznamená, že tu bude řvát. Po prvním letu jsme přesedli na malé letadlo, které nás dopravilo přímo na ostrov. Koukla jsem směrem k Louisovi a Cedovi. Zrovna vedli velmi zaujatý rozhovor o autech. Nezájem! Nasedli jsme do taxíku a vydali se směrem k pobřeží a tudíž i našim chatkám.
Jak tak ubývaly stromy, domy a ostatní příroda okolo, přemýšlela jsem, proč si asi táta píská. Neměl by mít špatnou náladu? Potom co ztropil na letišti. Po dobu cesty panovalo ticho (samozřejmě kromě Harryho pískání).
Když jsme konečně dojeli k chatkám, byla už tma. Ced a já jsme si nenápadně donesli zavazadla do chatky. Vlastně to až tak nenápadné nebylo. Táta na mě volal, kam si myslím, že jdu, ale neotočila jsem se.
Možná ta dovolená nebude tak skvělá, jak jsem si zprvu myslela.

Ahojky! Jak se máte? Co myslíte, že by se mělo stát? :) za každý vote máte u mě zmrzku ;)
Vaše Stella

Bad dad, bad daughter (h.s)Kde žijí příběhy. Začni objevovat