A tak se to stalo. To kvůli čemu jsem nenáviděla tátu a začínala nenávidět Cedrica. Byla jsem tak opilá, že si nepamatuju skoro nic, jsem si ale jistá, že jsem se okolo 9:30 probudila v Alexovo pokoji.
"Co? Já? Bože!" vyhrkla jsem, když jsem si uvědomila co se stalo. Alex se jen otočil a šibalsky se usmál. On si určitě všechno pamatoval. Celá zmatená jsem se rozhlédla kolem a nenápadně se štípla do ruky, abych zjistila, zda to není jen sen. Nebyl. Byla to krutá realita.
"Nejsi nevyspalá?" zeptal se.
"Ne," řekla jsem a přemýšlela o jeho otázce.
On se otočil blíž ke mně a zašeptal:"to je dobře, zlato."
Nahnul se tak, že se naše rty skoro dotýkaly. Potom se mi zahleděl do očí a přiložil své rty k mím.
"Ne!" vykřika jsem asi po minutě. Konečně mi došlo, o co mu jde. Chtěl pokračovat tam, kde včera skončil. Celá nervní jsem vyskočila z postele. On se jen pousmál a nespoštěl ze mě oči. Byla jsem totiž úplně nahá.
"Já!? Kde-kde mám obleč-čení?" koktala jsem a prěmýšlela, co mám dělat. Stát nahá a sledovat jak mě sleduje? Vlézt zpátky? Ne!
"Kde je?" řekla jsem a dodala si trochu sebedůvěry.
"Někde po baráku! Včera to bylo dosti žhavý!" řekl a kousl se do rtů.
Naštvaně jsem odkráčela z pokoje. Našla jsem kalhotky a podprsenku zavěšené na nějaké kytce. Rychle jsem se oblékla. Potom sem zahlédla své šaty a kabelku válející se na zemi. Současně jsem ale zaslechla něco jiného.
"Bože! Co se tu dělo!" slyšela jsem mluvit mužský hlas.
"To Alex!" řekl nazlobeně jiný hlas, tentokráte ženský.
Byli to Alexovi rodiče. Rychle jsem se rozběhla k šatům a...
"Co tu děláš!" zařval na mě Alexův otec, který stál ve dveřích.
"Já, no, víte..." vykoktala jsem ze sebe. To už tu byla i Alexova matka.
"Ne! Já to nechci vědět!" zakřičel Alexův otec.
"Á ven!" přidala se jeho manželka a pokývla směr dveře. Sebrala jsem šaty a psaníčko a vydala se ven. Poslední co jsem slyšela bylo:"Alexi!!! Co to má být!"
Před domem jsem si oblíkla šaty a cítila jsem se tak trapňe, že jsem se nemohla pohnout. Neměla jsem svoje boty a tak jsem si zavolala taxík. Poté jsem nechala v záhoně před Alexovým domem menší dárek v podobě zvratků. Ty cigarety ani alkohol mi nesedly.
"Kde jsi byla!" zakřičel otec.
"Na párty," řekla jsem se strachem v hlase.
"Ale přes noc?" řekl a obličej mu zbrunátněj. Vypadal teď jako kudrnaté rajče. Při té představě jsem se pousmála.
"Ty se mi směješ?" zařval. Myslím, že brzo prasknou okna.
"Nejsem debil. Vím že tě tam někdo přeříz!" zařval a stiskl sklenku vína tak pevně, že se rozbila na tisíc kousků.
"Problém? Je mi šestnáct." řekla jsem a přemáhala vztek.
V tu chvíli zazvonil domovní zvonek. Otec se nasraně otočil a šel otevřít. Nenápadně jsem šla za ním. K nám totiž nikdo moc často nechodí.
"Ahoj," řekla žena ve dveřích s nadějí v hlase. Držela malý uzlíček, který vypadal jako malé dítě.
"Ahoj Rainy," řekl Harry.
"Vlastně jsem Renné."řekla žena a rozbrečela se. Harry znejistěl.
"Co potřebuješ? Renné!"zeptal se a mě už to docházelo. Pomalu jsem začínala brunátnět.
"Tohle je tvoje dcera Mia." řekla žena a já zkoprněla. Ten malý uzlíček bylo doopravdy dítě. A co víc, byla to moje sestra.
Otci došla slova. Přemýšlel jestli má přibouchnout dveře, to poznám.
"To je super." řekl a nejistě se usmál. Renné nepřestávala brečet a pomalu se k ní přidávalo i miminko.
"Hmmm, přijďte zítra na oběd. Všechno si tam ujasníme." řekla jsem potom, co jsem nejistě vešla do místnosti. Renné se nejistě usmála a zašeptala prosté ,Ano.'
Otec se na mě otočil.
"Hele!? Za co si mi předtím vlastně nadával?" řekla jsem ironicky.
"Za to že jsi v 16ti přišla o panenství" řekl a zase zrudl jak rajče.
"A ty jsi zase ve 41 letech zbouchnul nějakou třicítku." zakřičela jsem a bouchla ho do hrudi. Harry povytáhl obočí a uchechtl se. Očividně ho to nebolelo.
Opět je vše jinak. A ani tak to nejspíš nezůstane. Ale to, co zůstane je jasné. Můj otec bude blb až do konce života. Nebo ne?
Woualá! Je tu další díl! Kdo myslíte, že Renné je? A o co jí vlastně jde? Bude Emily s Alexem? Za každý případný vote dostanete čokoládu (né, není to vydírání, né) :D
Vaše Stella :*
ČTEŠ
Bad dad, bad daughter (h.s)
Fanfic,,Co jsi to dovoluješ? Jseš drzá jak Louis u maturity! V 16ti na žádnej večírek nepůjdeš! Ješte aby tě někdo zbouchnul! Chceš skončit jako tvoje matka? Mladá s dítětem na krku! Chceš..." Začtěte se do příběhu o sedmnáctileté Emily, která rozhodně ne...