Svalila jsem se na postel. To lyžování mě neuvěřitelně zmohlo. Kdo by řekl, že čtyři a půl hodiny na svahu jsou taková muka? Jako bych to nečekala.
"Jdu do sprchy," oznámila mi Max a okamžitě za sebou zabouchla dveře, abych nemohla odporovat. Nezbývalo mi nic jiného, než vymyslet plán na večer. S Cedricem jsem byla domluvená na osmou ve vstupní hale. Ale jak to udělat? Jak se dostat ze spárů našeho "vůdce" Nialla? Během pěti minut jsem měla jasno. Po večeři se zdejchnu do pokoje a budu simulovat bolest hlavy. Ced ať si vymyslí svoji výmluvu.
"Em?" oslovila mě Maxim a sušila si vlasy ručníkem.
"Ano?"
"Jdi do sprchy. Za 40 minut je večeře," řekla klidně, ale se zájmem si mě prohlédla. Jako by něco tušila.
Max ne, tu do toho tahat nebudu, už si toho kvůli mně vytrpěla dost. Chudák holka. Trhá mi srdce ji takhle lhát. Ale zase stojím o Cedrica. Hrozně moc o něj stojím. Doufejme, že on bude "stát" o mně. Zasmála jsem se. Někdy mám docela vtipné myšlenky.
"Emily! Dělej! Už jsi tam asi půl hodiny!" zařvala na mě Max přes dveře a já byla nucena vylézt ze sprchy, obléknout se a vyfénovat si vlasy. Malovat se nebudu, namaluju se až těsně před párty.
"Takže jak se vám lyžovalo?" začala konverzaci El. Seděli jsme v malé restauraci na kraji města a čekali na jídlo. Bylo přesně 6:11.
"Sníh byl super. Nebyl ani moc rozbředlej," řekl Niall a důkladně si přihnul ze svého půllitrů. Někteří lidé by si možná mysleli, že celebrity jako Niall nebo Louis pijí jen to nejluxusnější víno, ale to je omyl. Pijí totiž pivo a tvrdý alkohol mnohem častěji, než nějaké to Portské.
"Takše co si dátje?" zeptala se číšnice. Její přízvuk se mi ani trošičku nelíbil.
Objednala jsem si salát s kuřecím masem a mozzarelou a kuřecí polívku. Neměla jsem ani trošku hlad a hlavně jsem si nechávala místo na tu párty. Doufám, že tam bude jídlo, protože týhle miniaturní porce polívky se teda určitě nenajím, pomyslela jsem si, když přede mě postavila číšnice talíř s polévkou.
Hodiny ukazovaly 6:47.
Rychle jsem do sebe naházela zbytek salátu a prohlásila : "Omluvíte mne, prosím? Půjdu do hotelu, ano? Hrozně mě rozbolela hlava. Nedá se to vydržet."
Zatvářila jsem se nejvíc utrápeně, jak to jen jde, a upřeně se koukla Niallovi do očí.
"Běž," pokývla souhlasně Eleanor a usmála se na mě. Ced na mě kývl a naznačil pusou, že on už si nějak poradí.
* * *
Nervózně jsem přešlapovala u recepce. Bylo 8:01, Ced už tady měl dávno být. Měla jsem na sobě džíny a tričko. Vlasy jsem si učesala do drdolu a namalovala se voděodolnou řasenkou.
"Jdeme?" Vybafl na mě zezadu. Leknutím jsem nadskočila. To je dost, že jde.
"Jak jsi se z toho vykecal?" zeptala jsem se. Docela mě to zajímalo.
"Řekl jsem jim, že jsem zapomněl zavolat Alexovi, kterej potřeboval nutně vyřešit jeden důvěrnej problém, kterej bych mu pomohl vyřešit jen já nebo ty. A vzhledem k tomu, co se mezi tebou a jím stalo, bude to chtít řešit se mnou," řekl a šibalsky se usmál.
"To ti sežrali?"
"I s navijákem," pokývl a otevřel dveře. Ocitli jsme se v malé místnůstce, kde byli dvoje dveře. Na jednich bylo napsáno "páni" a na druhých "dámy".
"Tak zatím," rozloučila jsem se a vydala se do dámských šaten.
Párty se konala v obrovské tmavé místnosti s osvětleným bazénem. Kolem něj tančilo spoustu mladých lidí. Ostatní plavali v bazénu, pili alkohol nebo jedli občerstvení. Stála jsem u stolku s občerstvením v růžových plavkách bez ramínek a rozhlížela se kolem. Tolik skoro nahých těl jsem ještě pohromadě neviděla. Spousta holek měly lepší postavu než já, ale holky bez křivek převládaly. Byli tu svalnatí kluci na kterých jsem mohla oči nechat a byli tu i vyhublí kluci v plandavých plavkách. Holky se svůdně vrtěly v rytmu hudby a kluci je vyslíkali pohledem. Měla jsem chuť se přidat. V životě se má zkusit všechno ne?
"Tak jdeme?" Otočila jsem se. Za mnou stál Ced v tmavě modrých plavkách. Zalapala jsem po dechu. Nikdo na světě nemá tak sexy tělo. Zachtělo jse mi ho spatřit bez plavek. Nejsem žádná úchylačka, ale spatřit nahého Cedrica Tomlinsona by chtěla snad každá hetero holka na světě.
Oba jsme pili už několikátou sklenku. Moje smysly už nefungovaly, jak měly.
"Nelíbí se mi tvoje plavky." Zakřičel přes hlasitou hudbu Ced.
"Jsi zlej! Moc zlej!" Odpověděla jsem mu. Jak říkám, nebyla jsem moc při smyslech. On se jen zasmál a já tancovala čímdál blíž. On se ke mně taky přibližoval, až jsme tančili téměř na sobě. Já jsme se pokoušela napodobovat svůdné a zároveň nemravné pohyby ostatních holek a jemu se to líbilo. Rázem hudba přestala a nahradil ji ploužák. Ozvalo se bučení a nadávky na DJe. Já a Ced jsme si šli raději pro další pití. Kopli jsme do sebe dva panáky a následovali ostatní, kteří svůj tanec přesunuli do bazénu.
"Zrovna jsem si chtěl jít zaplavat." Zasmál se Cedric a trošku se zapotácel. Hupsla jsem do bazénu a sledovala tanec ostatních dívek. Ovíjeli se kolem svých partnerů jakoby je nikdo neviděl.
Tačili jsme pořád blíž a blíž u sebe. Tím nemyslím jenom sebe a Cedrica, ale i ostatní. V jednu chvíli jsem se ovíjela kolem nějakého černocha. Potom se kolem mě ovíjela nějaká velmi obdařená blondýna. Už jsi to moc nevybavuju, ale všichni byli tak opilý, že neexistovali žádné zábrany. Holky se dotýkali holek, kluci kluků.
Mohlo být tak 12:00, když tanec začínal přecházet v něco osobnějšího. To bylo, ale všem jedno. I mě. I Cedovi.
"Je tu ale vedro." Povzdechla jsi bruneta vedle mě a rozepla si podprsenku. Začali to po ní opakovat ostatní holky a někteří kluci si sundali plavky taky.
"Noták Em!"
"Nenech se prosit!" Vykřikl už značně opilý Ced. Hlava se mi motala, jak jsem byla opilá, ale vtu chvíli jsem neviděla důvod proč to neudělat. Ced ke mě přišel, rozepnul mi podprsenku, přimáčkl mě ke zdi a začal mě vážnivě líbat.
Poslední, co si pamatuju je pár, který si nestihl dojít do pokoje a rozdal si to přímo v bazénu. Nevím, co se dělo potom, ale jistě vím, že jsem se ráno probudila v klučičí šatně přilepená na Cedovi. Neměla jsem na sobě ani ty plavky a Ced jakbysmet.
"Včera jsme to rozjeli, co?" Zašeptal mi Ced do ucha. Mohlo být tak sedm hodin. Co si Max pomyslí? Vtu chvíli se otevřeli dveře. Já i Ced jsme nadskočili. Ve dveřích nestál nikdo jiný než Harry Edward Styles. Tohle mi jentak neprojde.Áhojky! Dneska nás oficiálně vypouští ze školy! Tak jsem vám připravila trošku delší a "zajímavější" díl. Doufám, že se líbí ;)
Vaše Stella^^
ČTEŠ
Bad dad, bad daughter (h.s)
Fanfikce,,Co jsi to dovoluješ? Jseš drzá jak Louis u maturity! V 16ti na žádnej večírek nepůjdeš! Ješte aby tě někdo zbouchnul! Chceš skončit jako tvoje matka? Mladá s dítětem na krku! Chceš..." Začtěte se do příběhu o sedmnáctileté Emily, která rozhodně ne...