Niall a Madelaine se poznali v Hyde parku.
Od začátku to byl problémový vztah. Madelaine byla hezká, ale to bylo asi všechno. Niall kvůli ní trpěl a nejhorší bylo, že ho jen využívala. Byla s ním jen kvůli penězům. Celý jejich vztah byl jen o penězích. Viděli to všichni. Bulvár, kluci z kapely i fanynky, ale Niall si nenechal poradit. Byl naprosto poblázněný. Táta mi vyprávěl, že se s ním nedalo vůbec mluvit. Byl jako zombie. Pořád mluvil jen o Madelaine Allwhere. Co dělá, jakou používá řasenku, kolik má doma bot atd.Niall si nedokázal přiznat, že je to ďábel.
Pomlouval ho bulvár. Skoro v každém časopise bylo, že Niall je už ze hry. I přesto si Niall stál za svým. Miloval ji. Bylo to něm vidět, říkal táta. Visel ji na každém slově. Když vešla do místnosti, nespustil z ní oči. Když něco chtěla, koupil jí to. Udělal by pro ni všechno.Netrvalo dlouho a Madelaine došlo, že ho má omotaného kolem prstu. A začala tahat za nitky. Zašlo to tak daleko, že Niall donutil kluky pojmenovat písničku v osmém albu Madelaine Allwhere.
A potom se to stalo. Z ničeho nic čekala Madelaine Maxim. Niall měl radost. Jen pomyslel na to, že bude mít dítě a do očí mu vhrkly slzy. Jednou se dokonce rozbrečel v talkshow. S Madlaine to nedělalo vůbec nic. Byla chladná. A dokonce přestala předstírat zájem o Nialla. Přestala si hrát na jeho pejska, který ho zbožňuje. Niall byl tak omámený, že si ničeho nevšiml. Celý tento románek skončil hned po narození Max. Ještě v porodnici se Niall vyjádřil. Požádal Madelaine o ruku. Táta říkal, že se tenkrát rozbrečela. Bylo to naposledy, co ji viděl. Od Nialla utekla dva dny po tom, co se s Maxim vrátily z porodnice. A Max? Tu od narození vychovával jen táta. Niall jakoby obživl a konečně mu došlo, že s ním byla jen kvůli penězům.
Samozřejmě, že jí zkoušel volat, psát esemesky a skypovat. Nic. Už se nikdy neozvala. Louis si zahrál na detektiva a zjistil, že odletěla do Egypta.To ale nebyl konec. Madelaine se z Egypta vrátila do Londýna, když bylo Max sedm. O svojí dceru, ale nejevila zájem. Změnila si jméno na Maddie Twist a začala chodit s Bradem Simpsnem z The Vamps. Ano, i tohle zjistil Louis. Je tak trochu ajťák.
Brad byl v jejich vztahu stejný jako Niall. Vlastně to bylo jako přes kopírák. Madelaine porodila Bradovi syna Christophera a zmizela zase někam do Afriky.
Pro Max je to velmi citlivé téma. Kdo by taky chtěl mít matku, která je jako Madelaine, že? Já teda ne. Jsem ráda za svojí maminku. Konec. Tohle je celý příběh Nialla, Madelaine a Max.
Už máme 2K!!! <3 děkuju :) tohle je speciální kapitola, jak jistě víte :) možná by tento příběh vydal na víc kapitol, ale my se věnujeme Emily, že? Co si o tom myslíte? :)
Vaše Stella :)
ČTEŠ
Bad dad, bad daughter (h.s)
أدب الهواة,,Co jsi to dovoluješ? Jseš drzá jak Louis u maturity! V 16ti na žádnej večírek nepůjdeš! Ješte aby tě někdo zbouchnul! Chceš skončit jako tvoje matka? Mladá s dítětem na krku! Chceš..." Začtěte se do příběhu o sedmnáctileté Emily, která rozhodně ne...