Oznámení

305 12 2
                                    

Ahojky všichni a omlouvám se těm, co si mysleli, že bude další kapitola.
Nevypadá to se mnou vůbec dobře :/ ( nebojte, nejsem vážně nemocná).
Možná jsem byla ze začátku trošku líná psát, ale mám pro to valný důvod! TECHNIKA je proti mně! Momentálně nemám vlastní notebook a psát na mobilu je ehm, no, hrozný...
Prostě vím, že kdybych psala na mobilu, odbíjela bych kapitoly a nedávala si na nich vůbec záležet, hlavně abych to měla z krku. A to nechci! A určitě to nechcete ani vy! :)
Tohle oznámení bude stejný pro Six i pro BDBD (dost cool zkratka pro Bad dad, bad daughter) i když se víc týká BDBD (ta zkratka je fakt cool, co myslíte?), protože přece jenom, je to už dost dlouhý příběh.
Tak to ještě jednou zopakuji :)
KAPITOLY BUDOU! Ale až tak za měsíc :( Jak u BDBD, tak u Six a nemám v plánu ukončit ani jednu povídku, byla by to škoda, alespoň myslím. Občas mám totiž pocit, že si píšu sama pro sebe. Takže vote jsou zadarmo a každý zahřeje u srdíčka! :) Dokonce ani komentáře nejsou zakázány a ráda přijmu jakoukoli kritiku a dokonce ráda přijmu i pochvalu :)
(Tohle zase platí spíš pro BDBD, u Six je komentů docela dost) :)
Jinak, kdokoli zná kohokoli, kdo umí hezký covery a nebude mu to trvat pět let, napište prosím do komentu, budu ráda. Mám opravdu krizi se schánéním coverů pro moje příběhy :(
Toť asi vše :)
Tak se mějte hezky!
Vaše Stella!

Bad dad, bad daughter (h.s)Kde žijí příběhy. Začni objevovat