Uběhl asi týden a my tři (já, táta a malá Mia) jsme se vydali k Liamovi a Dan na grilování.
Od té doby, co je u nás Mia, je táta jako vyměněný. To bude asi tím, že se o mně moc nezajímá, má plné ruce práce s Miou. Den po té osudné události s Renné jsme se vydali do Ikey, nakoupit postýlku a podobné dětské věcičky. Mia k nám přišla dva dny po obědu s Renné. Od té doby jsem se pořádně nevyspala, ne že by mi to vadilo. Jsem se svojí sestřičkou ráda.
"Dělej, tati! Máme tam být ve tři!" zakřičela jsem na tátu, který právě přidělával sedačku do auta. Strašně se mu třásly ruce. Nesla jsem Miu, která se na mě smála svýma tyrkysovýma očima. Měla stejné oči jako já. Já vím, že novorozencům se oči mění, ale doufám že jí tahle barva zůstane. Konečně jsme vyjeli. Nejeli jsme limuzínou, Chuan má volno. Liam a Dan bydlí asi 15 minut od nás. Pozvali nás hlavně proto, že jsme se už dlouho neviděli a oni byli určitě zvědavý na Miu. Kdo by nebyl. Nejhorší je, že tam bude Ced a Mária.
Mia začala brečet.
"Co je zlatíčko?!" řekla jsem. Ona hned přestala a koukla se na mě těma očima. Je tak zlatá!
***
"Ahoj! Jak se vede?" přivítala nás Dan."Hmm," zabručel táta.
"Dobře," řekla jsem pokrčila ramena. Tenhle pohyb se zřejmě Mie líbil a začala se chichotat.
"Ta je sladká! Můžu?" zeptala se a já jí Miu podala. Pokračovali jsme po příjezdové cestě. Jakmile jsme se dostali na terasu, skočil na mě Bobbie a záhy za ním se přihnalo jeho dvojče Jake.
"Ahoojky! Němily!" Pozdravil, a ano, šlapal si na jazyk.
Bobbie a Jake jsou samozřejmě dvojčata od Liama a Dan.
"Em! Max, Ced, Maria a Daimond jsou támhle!" řekla vlídně El a ukázala na hlouček mých ,kamarádů' stojících pod stromem. Neochotně jsem se k nim přišourala a Max byla zřejmě jediná, kdo mě rád viděl.
"Em!" vykřikla a objala mě. Asi se jí stýskalo. Tenhle tah mě rozveselil, potřebovala jsem objetí od té doby, co jsem se pohádala se Cedem.
Cedric! Áno. Koukla jsem se na něj, ale on na mě ne. Překvapilo mě, že nestál blízko Márii, ani jí nedržel za ruku, prostě nic. Strašně mě to naštvalo! Oni spolu chodí a ani rodičům to neřeknou? Oni se snad stydí?!
"Hej?! Děti! Už je maso!" zakřičel Niall. Jo, pro něj jsme děti. Neochotně jsem se vydala na terasu. Nestála jsem ani o jednu z těchto společností. Jak se usmívali! Jako měsíček na hnoji! Vřelo to ve mně a věděla jsem, že už to dlouho nevydržím a začnu řvát.
Niall mi podal kuřecí prso v tortille a usmál se na mě. No jasně, celej svět je šťastný, jen já ne.
"Víš, co je super, Louisi?" řekla Perrie.
"Co?" zeptal se Louis a zakousl se do svojí tortily.
" Že si všechny naše děti tak rozumí," řekla a usmála se.
"A ne jen to," zamumlala jsem.
"Co jsi řikala?" zeptal se výhružně Ced. Všichni se na mě koukali a usmívali se.
To mě dostalo.
"Tak já vám něco řeknu!" vykřikla jsem. Všichni se lekli a zůstali na mě koukat s otevřenou pusou.
"Ced spí s Máriou a ani se nepochlubí. Chodí za školu a spí spolu a ani vám to neřekli! Dělají jakoby nic!" křičela jsem.
Perrie a Zayn otevřeli pusu jak nejvíc mohli. El to po nich zopakovala. Louis se zasmál a všichni se na něj nechápavě podívali.
"Mamíííí? Proč Ced a Mária místo školy spí?" zeptal se udiveně Jake.
"Potom zlatí, potom," zašeptala Dan a pohladila ho.
"Čemu se jako směješ? Jsi blázen?" zakřičela Pezz na Louise.
"Heh!" Zasmál se zase Louis.
"Jsi prostě idiot od kosti! Je jim šestnáct!" křičela dál Pezz.
Louis dělal jakože kašlá, ale smích neskryl.
"A vy dva? Co nám k tomu řeknete?" řekl klidně Zayn.
"To bych snad věděl, kdybych sní spal, ne?" řekl Ced.
"Cože! Vždyť sem vás na té párty viděla a slyšel vás celej barák."
"To tak strašně chrápali?" zeptal se Jake.
"Potom, zlatí!" napomenula ho Dan.
"To si se asi dost nalila co?" řekl Ced a usmál se. Max se taky zasmála.
"Ty se nemáš co smát! Sama jsi byla nalitá jak Dán!" zakřičela jsem a všichni rázem zmlkli!
"To si povíme doma!" řekl Niall Maxim. Ta se na mě zamračila. Co jsem to proboha udělala?
"Tati?! Je to pravda. Chodíme spolu a spíme spolu," řekla nejistě Mária. El se otočila a dala Cedovi facku. Její výraz mluvil za vše. Asi si rozmyslí zapírat svoji holku. Ced se otočil a dal Márie na protest dost slušnýho francouzáka.
"Dobře ty!" vyjádřil se konečně Louis. Zřejmě z toho, že jeho syn není panic měl radost. Rozumněl by si s panem Settergreenem.
"Konečně si můžem pokecat jako chlap s chlapem!" řekl.
Já jsem byla docela zmatená. Zřejmě z toho vyváznou lehce. Bez žádné úhony.
"To snad není možný!" vykřikla jsem.
"Dan, dej sem Miu. Já jedu domů!" vykřikla jsem a vytrhla jsem Dan Miu z ruky.
Celkově tenhle večer skončil strašně. Jeden z nejhorších večerů mého života. Ced a já jsme rozhádaní a s Maxim to nevypadá moc dobře. Alespoň mi zbyla Mia a maminka.
"Miluju tě, mami!" zapsala jsem do deníku a šla spát. Ale ne na dlouho. Mia se určitě zase za chvíli probudí.
Ahojky! Jak se máte? Co myslíte, že se stane v příští kapitole? Usmíří se Em s Max a Cedem? :)
Berte v potaz, že já jsem dost stará fanynka a tuhle povídku jsem psala, když byl Liam s Dan :) a taky když byl Zayn součástí kapely. Odehrává se to v budoucnosti, tak berte potaz na to, že ne vše se schoduje :)
Vaše Stella^^
ČTEŠ
Bad dad, bad daughter (h.s)
Fanfiction,,Co jsi to dovoluješ? Jseš drzá jak Louis u maturity! V 16ti na žádnej večírek nepůjdeš! Ješte aby tě někdo zbouchnul! Chceš skončit jako tvoje matka? Mladá s dítětem na krku! Chceš..." Začtěte se do příběhu o sedmnáctileté Emily, která rozhodně ne...