20. Zaterdagochtend! Dit is nog eens wakker worden.

32 1 0
                                    

POV Juliën.

Na een onrustige nacht word ik wakker door het zonlicht dat door een kier van het gordijn schijnt. Even kan ik niet plaatsen waar ik ben. Dan herinner ik me de laatste momenten van afgelopen nacht. Naast me ligt Lieke nog rustig te slapen. Gedurende de nacht zijn we lepeltje lepeltje komen te liggen. Mijn arm ligt om haar middel en mijn gezicht ligt in haar nek. Als ik uit bed wil bewegen grijpt ze mijn arm.

Lieke: Blijf, alsjeblieft.

Ik grinnik: Weet je het zeker?

Dan doet ze iets wat ik absoluut niet had verwacht. Ze drukt haar billen tegen mijn kruis en blijft mijn arm vast houden. Ze geeft me geen mogelijkheid meer om weg te trekken.

Lieke met  hese ochtend stem: We hebben nog wat af te maken!

Meer heb ik niet nodig, mijn handen strelen haar lichaam en zachtjes kus ik haar nek. Lieke draait zich in mijn arm om en kust me bijna wanhopig. Mijn handen pakken de zoom van haar nachthemd vast en met een vloeiende beweging trek ik het kledingstuk uit. Langzaam en teder raken we elkaar aan. Alsof we net toestemming hebben gekregen om dat te doen. Geen haast, geen dwang, geen gefrustreerde lust, zij is mijn rust. Al mijn gedachten van gisterenavond verdwijnen naar de achtergrond als we de liefde bedrijven.

Als we later bezweet naast elkaar liggen, zie ik een glimlach op haar gezicht.

Ik: Waar denk je aan?

Lieke: Dat ik zo wel elke dag wakker zou willen worden.

Ik voel het bloed naar mijn wangen stromen: Dan zullen we vaak te laat komen denk ik!

Giechelend staat ze op: Ga je mee douchen?

Ik laat mijn ogen over haar lichaam glijden en grijns: Tuurlijk, iemand moet je rug toch wassen!

Als twee verliefde tieners lopen we giechelend de badkamer in.

POV Nora.

Na een onstuimige nacht probeer ik uit bed te gaan zonder Brody wakker te maken. Zijn arm ligt bezitterig om mij heen en als ik me probeer te verplaatsen dan begint hij te grommen. Ik giechel, hij is echt super schattig als hij ligt te slapen. Eindelijk krijg ik het voor elkaar om los te komen. Helaas is hij nu toch wakker geworden.

Brody met zijn donkere ochtend stem: Waar ga je heen?

Met een brede lach kijk ik hem naar: Ik ga koffie maken, slaapkoppie.

Brody rekt zich uit: Waar zou ik toch zijn zonder jou?

Ik knipoog: In de keuken, je eigen koffie aan het maken.

Brody: Maar die is nooit zo lekker als jouw koffie.

Hoofdschuddend loop ik de kamer uit. Zacht neuriënd zet ik koffie, even ben ik nieuwsgierig of het allemaal goed gaat bij Juliën en Lieke. Dan gelijk besef ik me dat ik eigenlijk helemaal niet wil weten wat ze gisteren precies gedaan hebben. Ik vertel ook niet alles over mij en Brody aan haar. Met twee dampende koppen koffie loop ik terug naar de slaapkamer. Niets is fijner dan koffie te drinken op bed met mijn donkere schoonheid.

Brody vragend: Moet ik bang gaan worden?

Ik schrik op uit mijn erotische gedachten: Wat? Waarvoor?

Brody: Ik dacht even dat je me ging opeten. Je keek nogal hongerig.

Ik grijns en speel het spelletje mee: Je kent me toch, ik kan geen genoeg krijgen van chocolade.

Ik loop overdreven sensueel naar het bed en geef hem zijn koffie.

Handgemeen! (Compleet)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu