BÖLÜM III: KARMAN ÇORMAN 💔 TopsyTurvy

293 12 42
                                    

Geçen sene Aldanmış adlı bölümün yayınlandığı günle çakıştı bu bölüm. O bölümü yayınlarken, bir felaketle burun buruna olduğumuzu bilmiyordum. Haftalarca etkisinden çıkmadık o depremin sonra.Çıkamadık.Çok kötü günlerdi.Halen de devam ediyor travması. Söyleyebileceğim tek şey, umarım o ülkemizin yaşadığı son yıkımdı. İnanmasam da inanmak istiyorum...aşağıdaki kafa dağıtıcıyı iyi okumalar...eserlerimizi travmalardan sonra merhem olsun diye değil, mutlu ve iyi bir durumu sürdürmeye yardım etsin diye okumanız dileğiyle. Dedim ya...inanmasam da inanmak istiyorum...

ADANMIŞ 02. SEZON 03. BÖLÜM — "KARMAN ÇORMAN"

BÖLÜM İÇİN MÜZİK ÖNERİLERİ: "ÇEMBERİMDE GÜL OYA" (Hem AlCem Hem AlBer'e Adanmış)

"Substitute" (MAVİ GÜNEŞ'E İTHAF EDİLMİŞ)

"UZUNLAR VOL 2" (ALCEM'İN GÖLGESİNDEKİ ALMAV'A İTHAF EDİLMİŞ)

24 ARALIK 2022 CUMARTESİ

Ali stadyumun ortasında, çimlerin üzerine yayılmıştı. Islak çimlerin kokusu burnuna dolarken, gözlerini de gökyüzünün mavisiyle beyazı dolduruyordu. Bir fotoğraf flaşı patladı, tuhaf bir şekilde.

"Yine mi sen?" diye sordu Mavi'ye. "Göster o fotoyu, nasıl çıktığıma bakacağım."

"Sanki nasıl göründüğünü çok umursuyorsun da!" diyen Mavi, telefonunu arkasında sakladı. Aslında haklıydı. Ali'nin günlük uykuları iki saate düşmüş, resmen "çirkinleşmişti" on günde. "On gündür şu haline bak oğlum, saldın iyice kendini... bir kız için değer mi be?"

Ali, "O herhangi bir kız değil," diye cevap vermek isterdi ama, Mavi'yi tanıyordu. Mavi, Cemre hakkında kötü bir yorum duymak için can atıyordu. "Senin tavsiyeni dinlemeye karar verdim..." dedi Ali'nin bir muhabbete girmek isteyip istemediğini sormadan. "Fotoğrafçılığın püf noktalarını öğreneceğim dedemden... tabii, bu telefon sadece başlangıç. Daha güzel makinelere sonradan geçeceğim..."

"Telefonun başka neler yapabiliyor?" diye sordu Ali.

"Müzik çalabiliyor..."

"Ya, ciddi olamazsın!" diye bağırdı Ali. "Öyleyse bugünkü DJ'im sensin."

"Ne çalmamı istersin, Ali Bey?"

"'Uzunlar'."

Mavi, o şarkıyı buldu. Bu, yanlış versiyondu. Zaten Ali'nin yanındaki de yanlış kişi olduğundan, delikanlı buna itiraz etmedi. Gözünü kapatınca, doğru versiyonu kulaklarında hayal edebiliyordu...

Şarkının bittiği an da, sahaya birilerinin girdiği anla çakıştı. "Sanırım bir maç başlayacak..." dedi Mavi.

"Evet, gitsem iyi olur."

Ali, tekil konuşmaya çalışmıştı ama, Mavi kendisini takip etmeye devam ediyordu. Esmer delikanlıyı sahile kadar izledi. Ali, kurtuluş olmayacağını fark edince, aldığı simidi ona da ikram etmeye karar verdi.

Fakat Mavi, Ali'nin kendi simit yarısını yemediğini, martılara fırlattığını gördü. "Tabi', hiçbir sokak simidi senin annenin yaptıklarının yerini tutamaz..." dedi.

"Sen hiç yedin mi annemin simitlerinden?"

"Hayır, ama güzel olduklarına eminim," dedi Mavi. "Bir kere içlerine sevgisini katmasa, senin kadar güzel bir çocuk yetiştiremezdi."

🎈🌼ADANMIŞ 2. SEZON🤍🔚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin