Ali bir süredir Zeyno'ya karşı karmakarışık duygular içerisindeydi.....Ali, kendi salaklığı yüzünden aşklarını yasak hale getirdiğini düşünüyordu.
Güneşli bir öğleden sonra Zeyno'yla parkta yürüyüşe çıkmaya karar verdi. Bundan Mavi'nin haberi yoktu, olsa da Zeyno kıskanılacak bir kız değildi onun için. Kuşlar cıvıldıyordu, güneş parlıyordu ve havada bir sakinlik hissi vardı. Ali derin bir nefes aldı ve nihayet duygularını Zeyno'ya ima edecek cesareti topladı. İtiraf değil, Ali bunu yapmayı aklından bile geçiremezdi Mavi varken ama, ona kaçamak bakışlar atmaktan kendini alamıyordu. Bu da yeterli derecede bir imaydı zaten, anlayana. Zeyno, güneş ışığında o kadar güzel görünüyordu ki gülümsemesi tüm parkı aydınlatıyordu; hatta Ali, bu güzelliği bu zamana kadar göremediğine yanıyordu. Genç delikanlı, attıkları her adımda kalbinin daha fazla hızla çarptığını hissetti ve, sonunda derin bir nefes alıp Zeyno'ya döndü. "Zeyno sana söylemem gereken bir şey var," dedi sesi biraz titreyerek.
Zeyno ona baktı, gözlerinde merak parlıyordu. "N'oldu Ali?"
Ali doğru kelimeleri bulmaya çalışarak durakladı. "Ben... Ben... sadece şunu söylemek istedim... ben... Ben... Ben..."
"Anladık Ali, sen, eee?" diye güldü Zeyno.
"Ben çok açım Zeyno."
"E tamam, gidip bi' şeyler yiyelim..."
"Hayır, öyle değil. Ben... sen bana yemek yap istiyorum. O yüzden konuya giremedim bi' türlü. Senin elin çok lezzetlidir diye... emrivaki olmuyo' di mi?" diye kekeledi Ali.
"Demek son zamanlarda iştahın arttı..." dedi Zeyno. "Ama üzgünüm, istediğin yemeği yapamayacağım."
"Neden?" diye sordu Ali.
"Mavi'yle geçirebileceğiniz vakti çaldım zaten. Sen git ona, o yapar istediğin yemeği sana."
Zeyno, Ali'ye "trip" atmıyordu, aksine, çok duygusuzca söylemişti son sözleri.
Ali'ye koyan da buydu zaten.
"En azından kahve pişirseydin..." dedi Ali ama içinden. Zeyno'ya yaklaşarak, "Tugay'dan uzak dur Zeyno... ne bileyim... o sana göre değil!" dedi.
"Zaten benim kararlarım hep yanlış di mi, Ali?" diye bağırdı Zeyno, manalı manalı. "Hayatıma bi' karışma ya!"
Ali, Zeyno'nun bu sözleriyle birlikte bir an duraksadı.....Zeyno'nun çığlığı, kelimelerin ötesinde bir anlam taşıyordu. Bir zamanlar sıkı sıkıya bağlı oldukları arkadaşlıklarının değişen dinamiklerini yansıtıyordu...Zeyno'nun kendisine yönelik bu ifadeleri, Ali'nin içindeki kıskançlık ateşini daha da körükledi... Evet, Ali Zeyno'ya karşı derin hisler besliyordu, ve Zeyno'nun, Tugay'a olan hislerinin geçici bir heves olduğunu bilmek istiyordu...Zeyno'nun gözlerindeki hüzün ve öfke, Ali'nin kalbinde derin bir çatlak açıyordu. İçinden geçen duygularla boğuşarak, Ali sadece, "Anladım Zeyno," diye özür diledi.
Ama özrü o kadar alçak sesle dilemişti ki, Zeyno'nun işitip işitmediğine bin şahit isterdi.
ADANMIŞ 02. SEZON 10. BÖLÜM — "FIRTINA (ÖNCESİ SESSİZLİK)"
08 MART 2023
"On yedinci yaş günün kutlu olsun Cemre."
Olayların üzerinden, aşağı—yukarı bir ay geçmişti. Ve, 8 Mart unutulacak bir tarih değildi; hele de Leyla'nın en sevdiği gün, Dünya Tiyatrolar Günü –aynı zamanda, tesadüfe bakın ki kendi doğum günü de— bu ayda olunca. Yine de, Cemre Yılmaz'ın, yani bir zamanlar okullarında olan en popüler kızın doğum gününün, böyle bir mesajla geçiştirildiğine inanamıyordu. Leyla için dünya bir sahneydi ve Denizkızı'nın yokluğu, Yağızoğlu Koleji'nde hissediliyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🎈🌼ADANMIŞ 2. SEZON🤍🔚
Fiksi PenggemarAli ve Berk başından beri toksik olmayan bir kardeşlik geliştirseler nasıl olurdu? Ya Arap'la Hazal ihtimali işlenseydi? Çağrı'nın madde bağımlılığı üzerine daha çok eğilseydi dizi? En önemlisi de, Vefa hiç ölmeseydi , geri döndüğünde kaç kişiden he...