အပိုင်း ၂၀ - လရောင်အောက်က စွတ်ပြုတ်

3.4K 380 6
                                    

Unicode

၇၀ ခုနှစ်က မင်းခင်ပွန်းဆီ ကံကောင်းခြင်းတွေ ယူဆောင်သွားပါ

အပိုင်း ၂၀ - လရောင်အောက်က စွတ်ပြုတ်


စုယွဲ့၏ ငြင်းပယ်ခြင်းကို မြင်လိုက်ရသည်။ အခြားသူတွေ သူမ အကြောင်း အတင်းအဖျင်းပြောတာ မလိုချင်ဘူး။ ဟန်ချင်းစုန့်က သူ့နှလုံးသားထဲ ဆုံးရှုံးသွားသလို ခံစားလိုက်ရသည်။ ဒါပေမယ့် သူ မပြသနိုင်တာကြောင့် သူက ထပ်ပြောခဲ့သည်။ " စုယွဲ့၊ မင်းမှာ မြင့်မားတဲ့အသိပညာတွေရှိတယ်။ လူတိုင်းက မင်းဆီက သင်ယူသင့်တယ်။ မင်းတပ်မဟာက မင်းကို ပိုဂရုစိုက်မနေစေချင်ရင် နောင်မှာ မင်း ကြိုးကြိုးစားစားလုပ်ပေါ့။"

စုယွဲ့က ခေါင်းပြီး ပြောခဲ့သည်။ “ကျေးဇူးတင်ပါတယ် ကပ္ပတိန်၊ ကျွန်မ ကြိုးကြိုးစားစား လုပ်ပြီး လူတိုင်းကို နောက်ပြန်မဆွဲချပါဘူး”

ကောင်းကင်ကို မော့ကြည့်ဟန်ဆောင်ရင်း စုယွဲ့ ထပ်ပြောခဲ့သည်။ "ကပ္ပတိန်၊ ညစာစားဖို့ နောက်ကျနေပြီ၊ ကပ္ပတိန်လည်း ညစာပြန်စားသင့်တယ်"

ဟန်လျင်းစုန့်က သူမကို စကားထက်ပြောချင်ပေမယ့် သူမပြောတာကိုကြားတော့ ဘာမှပြန်မပြောနိုင်တာကြောင့် ခေါင်းညိတ်ပြီး လှည့်ထွက်သွားသည်။

စုယွဲ့ သက်ပြင်းတစ်ချက်ချကာ ကျောခိုင်းပြီး အိမ်ထဲသို့ လှည့်ဝင်လိုက်သည်။ တံခါးဖွင့်လိုက်သည်နှင့် ကျောက်ဖန်က တံခါးနောက်တွင် ရပ်နေသည်ကို သူမမြင်လိုက်ရပြီး လန့်လုနီးပါးပင်။

စုယွဲ့က ဒေါသထွက်စွာ မေးလိုက်သည်။ "နင် ဒီမှာ ဘာလုပ်နေတာလဲ။ ကြောက်ဖို့ကောင်းအောင်။ "

ကျောက်ဖန်က သူမလက်နှစ်ဖက်ကို ဆုပ်ကိုင်ထားပြီး ပြောခဲ့သည်။ "ဒါ နင်ပိုင်တဲ့ နေရာမဟုတ်ဘူး။ ငါရပ်ချင်တဲ့နေရာ ရပ်မယ်။ နင် ဘာကိုကြောက်နေတာလဲ။ နင် အပြစ်လုပ်ထားလို့လား။"

စုယွဲ့ - "ငါ့မှာ အပြစ်ရှိတယ်ဆိုတဲ့ အသိက ဘာလဲ။ အဓိပ္ပါယ်မရှိတဲ့စကား မပြောနဲ့။"

"ငါ အဓိပ္ပါယ်မရှိတဲ့စကား မပြောဘူး။ အားလုံးကြားတယ်။" ကျောက်ဖန်က မနာလိုစိတ်ထဲ နစ်မြုပ်သွားသည်။ "နင့်ရဲ့ အပြစ်ရှိိတ်ကို နင်မသိဘူးလား။ ဟမ့်။  နင့်ရဲ့ အလှကို အားကိုးပြီး နင့်အတွက် ကပ္ပတိန်ကို ဆရာ အလုပ် စီစဉ်ခွင့်ပေးလိုက်တယ်။ စုယွဲ့၊ နင်ဘယ်လို လုပ်ခဲ့တာလဲ။" 

၇၀ ခုနှစ်က မင်းရဲ့ခင်ပွန်းဆီ ကံကောင်းခြင်းတွေယူဆောင်သွားပါ (ဘာသာပြန်)Where stories live. Discover now