🤍.Oltalmad.🤍

1.5K 39 2
                                    

Eren szemszög. 🌈

Reggel Arminéknál kicsit később keltem fel, mint szerettem volna, pedig Leviéknek azt ígértem reggelre otthon leszek, erre már nyolc óra is elmúlt, mire felkeltem.
Nem sokat időztem, indultam is haza, az első busszal ami jött. Közben írtam a szerelmeimnek, de csak Jean válaszolt, hogy ő elment edzeni és Levi valószínűleg még alszik. Tehát nem maradtam le semmiről. Nem emlékszem, hogy a hétvégén akartak volna csinálni valamit, tehát lehet csak hétvégi alvás lesz a program. Mondjuk hétfőn vizsgázom, tehát legalább a vasárnap egy részét arra kell szánnom, hogy tanuljak.

Amint beléptem a házba, ledobtam a táskám és elkezdtem levenni a kabátom az ajtó felé fordulva, ám egyszer csak egy kéz lerántotta rólam. Hátra fordultam ahol Levi fogadott, kómásan, kócosan és egy szál mackóban. Egyszerre teljesen elbűvölt. Két pillanatig meg sem mozdultam. Olyan csodálatos a teste. A legkecsesebb izomzat, amit valaha láttam. És az a csinos kis derék egyszerűen megőrít.

-Szia Levi. Kicsit elaludtam Arminéknál. Remélem nem haragszol érte... - felakasztotta a kabátomat a helyére, aztán közelebb jött. Azt hittem csak megölelni akar, de aztán végül megcsókolt és finoman végig tapintotta a testem. Enyhén beleremegtem a jó érzésbe, viszont elképzelni nem tudtam, hogy mi ütött most Levibe. Mikor kicsit levegőhöz kaptam, nem is tudtam mit kérdezzek tőle. Csak gyengén nyögtem ki a nevét, amíg ő már letolta a nadrágot rólam, majd mikor vissza tért a számhoz, a lábam közé lépett, a nadrágra és az alsómra taposva, hogy kilépjek belőle. Meg is tettem. Már kezdtem eléggé éledezni, főleg mikor az egyik térdemet felemelte és erősen dörgölni kezdett. Átkaroltam a nyakát, szenvedve abba kapaszkodva. Már hiába kérdeztem volna bármit is, úgy is tudom mi következik. Sodródtam az árral újra. Ő sem mondott semmit és én sem. Most csak két szerető teste voltunk, akik értik a másik minden egyes mozdulatát. Éreztem mennyire kíván. Az illatát is. Ami férfias, erős megveszek érte. A széles háta összes porcikája teljesen be van feszülve és nem enged felderítetlenül hagyva egy részt sem rajtam. Minden kellett neki. Egyszerre. A pólómat a nyakamig tolta, így a forró felsőtesteink összeérhettek miközben csókolt. Kezdtem elveszteni a fejem. A csókot megszakítva, a kezébe köpött, és a nyálas ujjaival megérintett ott. Nyögtem volna. És ki is csúszott egy kéjes sóhaj, de a szájával befogta az enyémet. Ez nem tartott sokáig. A testem reagált az övének és teljesen megnyílt neki, olyanná lett amilyennek ő akarta akkor. Hírtelen az ölébe kapott, amire én a lábaimmal átöleltem. A hátamat a falnak nyomta, és a tarkómat lenyomta. Nem értettem miért, amíg meg nem láttam a nadrágján át dudorodó nemességét. Az egész arcom égett a látványtól. Hát még amikor elkezdett nekem suttogni.

-Nézd végig mit művelsz velem. - a tarkómat továbbra is úgy tartotta, hogy pont rálássak arra a csodára, ahogy előveszi és a pucér ölemre. Ránt rajta párat, és elkezdi úgy venni a levegőt. Nem vár sokat, már látszik rajta mennyire sürgető. És akkor végre oda illeszti és végig nézeti velem, ahogy a legédesebb helyen a legjobb érzéssel sebez meg. És a világ egyszer csak megszűnik létezni körülöttünk. Mintha egy bódító hullám seperne végig az agyamban, ami miatt egy rövid ideig nem is hallok, csak annyit, ahogy Levi elkezd kéjelegni, miközben úgy teszi azt a részét ki és be, mintha csak ehhez értene. Ezzel az érzéssel, tudattal teljesen megsebez. Nem tudok menekülni előle. Átadom magam neki. Egy idő után, már csak azt az egyetlen pontot ostromolja, ami miatt úgy nyögök mint egy szégyentelen. Nem különb ő sem, mert az ő kéjelgése is olyan amitől elöntenek a saját nedveim is. Mikor már érezzük, hogy innen már egyenes az út, újra csókolózunk, de már egy másik helyen is összeforva, ami miatt nyögve nyelős az az édes csók. A lábaimat feljebb emeli, több teret hagyva magának, amiért én szinte elordítom magam a jóléttől. Nem áll meg egy percre sem. Hagyja, hogy kiteljesedjen a gyönyöröm, amit okoz nekem. Meg is történik és kettőnk közé élvezek, közben őrülten kapálózva, hiszen nem hagy pihenni. Ugyanúgy tesz. Tovább, kínzón, erősen és élvezi amit művel velem. Egyre inkább úgy érzem, hogy ez hozza igazán elemébe. Próbálom is visszafogni magam, de nem igazán megy. És akkor megérzek valami mást is. Megremeg. Hangosan kezd nyögni ő is. Egyszerre nyögünk. Most nem kényszerít rá, hanem magamtól kapom oda a tekintetem. A terpesztett lábaim közt mozgó csodálatos hús darab, és az ölemben ficánkoló saját ernyedt tagom egy kis nedűvel bevonva. Elveszek a látványban. Az a mondat jár a fejemben újra és újra, amit elmondot. Hogy mit művelek vele. Már látom. És érzem. A testem az eddiginél is forróbb lett. Kézzel lábbal öleltem Levit, aki másodpercekre volt attól, hogy kielégüljön. Még egyszer utoljára átadtam magam én is az érzésnek és az utolsó másodperceinkben csak élveztem, ahogy használják a testem. Közben megütötte a fülemet pár kattanó hang, de betudtam annak, hogy biztosan csak levertünk valamit. Nem is foglalkoztam vele, hiszen Levi pont akkor nyomódott belém végleg, és öntött el a forró nedűjével. Még pár remegő döféssel megjutalmazott, ami nélkül, nem is lenne teljes, majd végül végleg belém mélyedt, kicsit megnyugodva pár másodpercig pihentünk így, hogy továbbra is a falnak voltam szegezve. Jó érzéssel tölt el. A szívem rettentő hangosan kalapál, ráadásul most érzem csak mennyire leizzadtunk. Levi már egyre lágyabban tart, kezdünk kitisztulni kicsit.

Yes bitchWhere stories live. Discover now