🌹🌸🍑Több kell🍑🌸🌹

34.8K 399 305
                                    

Levi szemszög.✨

Megfáradtan érkeztem haza a munkából és csak az én kishercegem kényeztetésére vágyok. Ő az egyetlen aki jelen pillanatben életkedvet tud belém varázsolni. Az én fiatal virágszálam, egy hamvas szépség.
Sok pajkos éj van már mögöttünk és a mai egy különleges nap. Az életkorunk jelentősem eltér. Én 25 ő pedig 18 éves. A mi kapcsolatunk egy normál ember számára, elég furcsa lehet és sokszor megkapjuk a nem túl pozitív megjegyzéseket. De mi így érezzük jól magunkat.
Az én kedvesem most a konyhában serénykedik, egy szál túlméretezett, fehér pólóban. Még csak három hónapja költözött hozzám, de már az első pillanatban otthon érezte magát. A konyhaajtóban ácsorgok és figyelem a mozdulatait. Férfi létére nagyon is nőies. A formás lábairól ne is beszéljünk és az segg minden pénzt megér. Még mindig háttal van nekem. Megelégelem, hogy még mindig nem vett észre és gyors léptekkel átszelem a köztünk lévő távolságot, majd átölelem.
Nem ilyedt meg tőlem. Már ismeri az érintésemet és megnyugszik ha a közelében vagyok.

-Üdv itthon.-mondta majd folytatta a zöldségek aprítását.-Milyen napod volt?-kérdezte mint egy igazi kisfeleség. Továbbra is szorosan húztam a melkasom felé majd a csípőjét kezdtem markolászni. Nem fogok mesélésbe kezdeni és ezt jelzem is felé azzal, hogy hozzádörgölöm a hancúrlécemet, ami pár pillanat múlva úgy érzem átszakítja a nadrágom. Felkuncog. Szeretem, hogy nem ijed el a közeledésemtől.-Csak bele teszek még pár dolgot a levesbe.-értette mit szeretnék. El is várom tőle. Tetszik a merészsége is, amit volt alkalmam párszor megtapasztalni. Főleg az elején, amikor próbálgatta meddig mehet el. Szép időszak volt az is. Az ingemet felül kigombolva ülök az egyik konyhaszékre. Soha nem erőszakoskodtam vele. Csak is akkor, amikor ő kérte, de akkor sem kell a legszadistább dolgokra gondolni, ahol kikötözöm valahová és egy ostorral véresre csapkodom. Meg amúgy is, ez a mazoista énje nagyon ritkán jön elő, nagyon rövid időre. De azért nem mondom, hogy itt ott nincs elrejtve egy-egy játék a közös szobánkban. A fiókokban sok apróság megbújik. Hosszabb, rövidebb szatén szalagok, egy bilincs amit kevésbé szeretek, szemkötők, szájpeckek. Neki még vibrátorai is vannak, amiket magányos estéken vesz elő. Ezen kívül szilikonból készült mű péniszek, változatos méretekben. Meg még pár análdugó és egy anál gyöngy. (Az utolsó az egyik kedvence.)
Na meg persze legalább két tubus síkosító és egy csomó koton. Egy igazi felnőtt játszótér. Eljátszadoztam a gondolataimmal, eközben a konyhatündérkém beledobált még ezt azt a fazékba és hagyta főni. Egy percre a tekintetünk összeakadt, majd egy huncut mosoly után felém sétált, akár egy kis őzike a vadász karmaiba. Még mindig lenyűgöz a testének szépsége. Lassan az ölembe ült majd röviden megcsókolt. Elég fáradt voltam és ezt ő is észre vette.-Túl sokat dolgozol.

-Lehet.-mondtam majd a nyakát kezdtem kényesztetni. Amint megtaláltam az érzékenypontját, egyből szívni kezdtem. Ismerem a gyengéit, és tudom mi kell ahhoz, hogy feltüzeljem. A hatás nem maradt el, máris nyöszörögni kezd. Lágyan csókoltuk egymást és újra érezhettem a szájának édes ízét. Megszabadítottam a pólójától ami a földön landolt, majd nyúltam volna a boxeréhez, de nem volt ott ahol lennie kellett.-Nem hordasz alsót?-kérdeztem döbbenten, majd a kezem lassan levezettem a farpofái közé és finoman körözni kezdtem az szűk izomgyűrűje körül.

-Így gyorsabb. Nem?-mosolygott rám, majd egy aprót feljebb emelve a fenekét, követelte az ujjaimat. Nem haboztam, egyből felnyomtam az első ujjamat, amit tátott szájjal és néha lecsukódó szemekkel élvezett. Nagyon jól esik neki a kényeztetés és ennek hangot is ad. Egyre hangosabb nyögés sorozatba kezd, ami arra késztet, hogy hamar tágítsam ki és juttassam a csúcsra. Egyből bevetettem még két ujjam, amit egy hangos sikítással díjazott volna, ha nem tuszkolom át a nyelvem az ő szájába. Kábé öt percig játszuk ezt, majd mikor a teljesen felajzott testén végigsimítok elengedi a nyakam, amibe eddig kapaszkodott és a nadrágomnál kezd babrálni. Kicsatolja az övem és mikor lentebb húzza nadrágot, előveszi az örökségem ami a plafon felé meredezik és nagyon kemény állapotban van. Úgy látom ez tetszik a neki, mert végig nyal az alsóajkán és még a látványba is belenyög. Kirántja az ujjaimat magából és kicsit fentebb tornázza magát az ölemben. A makkomat próbálja a kijárata felé terelni, ami most a póz miatt nem nagyon megy neki, ezért besegítek. Az ujjaink összérnek, ahogy próbáljuk a megfelelő helyre illeszteni a tagomat. Még körzött is a csípőjével párat, mire az a helyére került. Ott van, ahol lennie kell. Megkapaszkodott a vállamban, én pedig ráfogtam a csípőjére. Végig a szemembe nézett amikor nagyon lassan rá ült a farkamra, néha megremegve. A száját jóleső sóhajok és szisszenések hagyták el majd hümmögve oldalra döntötte a fejét. Erre vártam egész nap. Várt egy keveset amíg hozzá nem szokik, közben persze egymás szájában járattuk a nyelvünket. Elvált tőlem és a homlokát az enyémnek döntötte majd nagyon lassan, elkezdett mozogni az ölemben. Maga az aktus nem tartott sokáig. Az élvezés előtti pillanatban, a fenekénél fogva erősen magamhoz szorítottam és úgy élveztünk el mind a ketten. Tovább pihentettem benne magam és a testem máris többet követelt. Kis pihenő után, felemelkedtem a székből és vele az ölemben indultam meg a szobánk felé. Ha az előző menet rövid is volt, a következő nem lesz az.

Yes bitchWhere stories live. Discover now