Figyelem! Uncsi rész következik.
Jó olvasást kedves.
Jean. 🌌
-És mikor lenne jó találkozni?
-.......
-Értem. Ott találkozunk.Letettem a kagylót, és az ágyban figyelő, frissen lezuhanyzott párjaimra néztem, akik mellől hirtelen ugrottam ki, mikor megcsörrent a telefonom.
-Ki volt az? - kérdezte Levi. Közben Eren, frissen mosott haját törölte.
-Oh. Egy-két napja találkoztam egy régi ismerősömmel. Van egy autó javító cége, nem rég az egyetlen és legjobb alkalmazottja felmondott. Tehát most egyedül csinálja és jól jönne neki a segítség meg egy hozzá értő ember. Gondoltam ideje váltani. - szembe fordultam a szekrénnyel és felvettem egy nadrágot, elvégre ma délutánra van megbeszélve az a bizonyos találkozó, és a tegnapi kis akciózásunk eléggé eltompította az időérzékem. Lehet hogy még nincs hét óra sem, de én ilyenkor már javában futással vezetem le az energiáimat. Mondjuk ennek jó része tegnap este elhasználódott, de a napi rutint nem lehet megtörni. Felkelés, futás, munka, sex. A napom négy legfőbb eleme.
-Örülök, hogy többet nem dolgozol ott.
-Én is. A főnököm már egy ideje kiállhatatlan. - felkaptam egy pólót és lehuppantam az ágy végébe, hogy ott vegyem fel a futócipőm.
-Nem csak erre gondoltam. Az a rengeteg másik meleg pasi. Mind körülötted. Egy idő után frusztráló. - lassan kikelt az ágyból, elém sétált és lehajolva hozzám megcsókolt. Furcsa ez a helyzet. Sosem vallott még ilyen burkoltan a féltékenységéről. Sőt, eddig egyáltalán nem. Talán tudta, hogy jelenleg nem mehettem sehova máshova. Gyengéd csók volt tőle, hamar véget ért. És mintha kicsit keserű lett volna. Rakok el nektek ebédet amit elvihettek. Ezzel kisétált a szobából a konyha irányába. Utána néztem de Eren kizökkentett.
-Akkor mostantól kevesebb ideig fogsz dolgozni?
-Több mint valószínű. A vendéglátás az egyedüli szakma ahol ilyen sokat kell dolgozni. Ráadásul nem is szerettem.
-Tehát többet leszünk együtt.
-Igen. - elmosolyodtam a gondolatra, Eren meg megölelt hátulról.
-Ugye mostmár minden rendben van? Nem veszekszünk többet?
-Nem fogunk. - lépett be Levi miközben egy ételhordót tett Eren táskájában és rakta le mellé. - Habár nem úgy beszéltük meg tegnap a dolgokat, ahogy elképzeltem, szerintem akkor is mindenki magába nézett és tudja hogyan tovább. - pár másodpercig csend volt. Megható csend, hogy mostmár minden rendben, minden megy a megszokott módon. - Eren például neked most irány megszárítani a hajad. Tízenöt perc múlva indul a buszod.
-Ah basszus. - ki is rohant a szobából, félig felöltözve, táskával a kezében és útközben felkapta a hajszárítót is. - Ma kimaradt, de holnap reggel szexelni akarok. - ezen a mondaton elnevettük magunkat. Kár hogy nincs még időnk.
A futás megkezdése előtt még gyorsan elraktam, amit Levi készített nekem oda és össze szedtem a szennyest, ha majd haza érek, csak be kelljen pakolni a mosógépbe. Annyival előrébb vagyok. Ami megzavart ebben, az egy fogkrémmel átitatott csók volt és egy, viszlát este mondat volt. Végig néztem, ahogy átesik ezen Levi is, aki már az ingjét gombolta be. Egy két perc múlva én is elköszöntem tőle és elkezdtem a szokásos reggeli körutamat.Rengeteget gondolkodtam közben. A munkámon, ami ezek után gyökeresen megváltozik, végre azt csinálhatom amihez értek és amiben otthon érzem magam. Aztán Marcora, mivel nagyon rég nem találkoztunk már és jó lenne, ha össze tudnánk hozni egy találkozót, hogy megbeszéljük a múltban történteket, több mint valószínű, hogy be nem állna a szája. És az is lehet, hogy olyan dolgokat mondana amiket nem feltétlenül kell tudnom, de mivel ő egy fontos ember számomra, ezért lehet bármi a téma, én ott leszek neki, ahogy ez már fordítva is volt.