☁️🌙.Fény.🌙☁️

5.4K 107 13
                                    

Eren szemszög🌈

Valami nagyon keményen fekszem. És fázom is, de valami meleg neki nyomódik a hátamnak. Óvatosan nyitogatom ki a szemem és először fel sem fogom hol vagyok. A fekete parkettát látom meg először, majd a gurulósszék kerekeit.
Kezd derengeni. Levi ingje, amit tegnap viselt rám van terítve, a többi ruhánk, köztük a pizsamám is, pedig alattunk terül szét. Tehát ezeken aludtunk. Rögtönzött ágynak nem valami jó. A felkaromra támaszkodok és a vállam felett hátra nézek. Levi is meztelen akárcsak én. Megsimítom az arcát, majd felé hajolok és finoman össze érintem az ajkainkat. Először meg sem mozdul, de mikor a nyelvemmel szétfeszítem az ajkait, egyből viszonozni próbálja a csókot. Gyengéden a tarkómra vezeti a kezét, az egyik térdét pedig a lábaim közé ékeli, ezzel érintve engem odalent. Kicsit össze szorítom a combjaimat. Nem akartam, hogy félre értse ezt az egészet. Most mégis úgy tűnik másra számított. Elhúzta a lábát és a derekamra fogva az ölébe rántott. Vagyis zárt lábakkal feküdtem rajta és ő teljesen átkarolt, mintha csak egy plüss lennék. Egy olyan plüss, aminek a farka összenyomódik az övével. A kellemes, forró érzést csak tovább fokozza a keze, ami a fenekemre siklik. Kanos fasz.

-Reggelt. - dünnyögte a nyakhajlatomba miután befejezte a csókunkat.

-Neked is. - öleltem át a nyakát. Olyan jó meleg mindene.

-Mi most komolyan itt aludtunk? - kérdezte megmasszírozva az orrnyergét.

-Nagyon úgy tűnik. Mennyi az idő? - kérdeztem az ölébe ülve, és a fenekemmel pont ráültem neki oda.

-Fél hét. - nézte meg a karóráját.-Rossz helyen ülsz. - nézett rám ásítva. A hecc kedvéért megmozgattam a csípőm előre és hátra. Persze nem voltam felizgulva, de szeretem idegesíteni. Lefogta a combjaimat. - Nem kívánhatod megint. Nem is állsz. - miközben az ölében voltam felült és a falnak támaszkodott. Kinyújtotta a lábait és lentebb tolt a combjaira. A mellkasára dőltem.

-Sajnálom a tegnapit. Elragadott a hév. Vagy csak túlságosan beindultam. - vallottam be végül.

-La meme.

-Nem akartam bajt. És megértem, ha egy ideig szünetelni akarjátok a dolgot. - közben lassan simogatni kezdte a hátam.

-Nem haragszom. És ez a te korodban természetes, de jól mondtad az előbb. Egy kis ideig óvatosabban fogjuk ezt csinálni. Nagyon túltoltátok tegnap. - fordított szembe magával és elegyengette a kócos tincseimet. - Szerintem Jean is így gondolja. Biztos vagyok benne, hogy ő is érzi azt, amit mi. Sok volt ez hirtelen. - óvatosan felállunk és a csontjainkat ropogtatva elindultunk a nappaliba, ahol Jean feküdt. Vagyis mikor kiértünk, akkor már nem feküdt, hanem rántottát sütött, ami nem is jöhetett volna jobbkor.

-Helóka álomszuszékok.

-Szia te kis csődör. - ugrottam mellé és egy reggeli vad csókba hívtam, pont olyanba, mint amilyet tegnap sokszor elismételtünk, hogy kiforrott eredménye legyen. Annyira belelendültünk, hogy már Jean készült engem felpakolni valamelyik bútorra, de ekkor Levi leállított minket.

-Szerintem ez a csődör mindjárt odaégeti a reggelit. - ekkor Jean egyből elszakadt tőlem és megkavarta az ételt. - Ma ez egy nyugis nap lesz. Oké? - ölelte meg hátulról, nekinyomva a meztelen mellkasát.

-Rendben. Különben is. Ha így folytatjuk, nem lesz mit csinálnunk öregkorunkban. - elmélkedett magában, én pedig arra jöttem rá, hogy még nem ismeri minden fortélyomat, ha ezt képes volt kijelenteni. De sebaj. Az este hamar eljön, hogy bizonyítsak. Még ha finoman is csináljuk, van egy két ötletem mivel lehetne feldobni a dolgokat. Minden a helyzettől függ. És a jelenlegi helyzet az, hogy hármunk közül ketten sexisták vagyunk és Levitől most egy kevés fegyelmezés várható, mivel neki van a legnagyobb önuralma. De mindegy is. Lesz ami lesz. Közben Leviék megterítettek és közösen megreggeliztünk.

Yes bitchWhere stories live. Discover now