Destek olmak için yorum ve ⭐ unutmayın...
Saatlerdir olduğu gibi uykulu gözlerimle tavana bakarak sırıttım. Sabah olmuştu ama ben Samet'le olanlardan sonra uyuyamıyordum. Ne zaman gözlerimi kapatsam Samet'in beni öptüğü anlar önümde canlanıyordu. Masama uzanıp telefonumu aldım. Saat 07.14'idi. Okula gidebileceğimi sanmıyordum. Haftanın ilk gününü es geçecektim sanırım. Uykusuzluktan acıyan gözlerim ve Samet'ten başka bir şeyi düşünmeyen beynimi kapatıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.
4 saat sonra
Annemin "Haydi kahvaltıya! Saat kaç oldu Açelya?!" Şarkısına araladığım gözlerimi kapatıp yastığa gömüldüm. Rüya mıydı? Her şey rüya mıydı? Telefonumu hızla açıp mesajlara girdim.
Her şey gayet de gerçekti. Mesajlar, arama kayıtları... Her şey gerçekti. Derin bir oh çekip yataktan çıktım. Hızlı hızlı kahvaltı yapıp hazırlanmam lazımdı. Su'yla rapor almaya gidecektik .-Açelya yavaş ye kızım ne acelen var ?
Çataldaki peyniri ağzıma tıkıp cevap verdim:
-Anne rapor alacağız Su'yla.
- Ee Samet'le ne yaptınız dün nasıl geçti?
Aklımda dün olanlar canlanınca sırıtmama engel olamadım.
-Anne bana aşık olduğunu söyledi ! Sevgilim ol dedi bana , bende inanmıyorum dedim tabii. İnandıracağım sana kendimi falan dedi. Hediyesini de çok beğenmiş bir de . Öyle işte.
-Vay vay. İyi geçmiş o zaman. Aferin kızım inanma biraz çabalasın.
Annemin bunu söylemesine güldüm içten içe. Babamın ona aldığı bir kutu sakıza sevgili oldukları aklıma gelince gülmemem imkansızdı.
- Tamam anne tamam.
Siyah tayt ve siyah kazağımı giydim. Ceketimi de alıp evden çıktım. Su kapının önüne gelmişti. Umarım Samet içeridedir. Yoksa ben utançtan yerin dibine girerdim. Apartman kapısını açtığımda ortalığın boş olduğunu gördüm . Ama eninde sonunda önünden geçecektik ve o içerideydi. Su'yun koluna girip yürüdüğümüzde kafamı çevirmeden dükkanın önünden geçtim.
-Su orda mı gördün mü?
-Orada kanka araba yıkıyordu.
Ayyy gördü bu o zaman beni. Rüya gibi geliyordu her şey , garipti. Dün yan yana olduğum çocuğun, başını omzuma koyan çocuğun şu an da yüzüne bile bakmadan geçmek zorundaydım. Bu biraz can sıkıcıydı evet. Su'ya olanları canlı canlı da anlatmaya karar vermiştim , bıdı bıdı konuşurken telefonuma bildirim geldi. Hemen telefonu açıp bildirime tıkladım.
Gönderen: Samet Karademir
-Doğdu güneşimBeni gördükten sonra bunu mu yazmıştı cidden ? Aşk üstüne aşık olacaktım bu çocuğa sanırım.
Alıcı: Samet Karademir
-LalcşwşfğwgwpGönderen: Samet Karademir
-Nereye güzelim iki dakika gül cemalini görseydikAklımdan geçen, geri dönüp Samet'i çıtır çıtır ıstırma düşüncelerimi Su'ya söyleyip kafama yediğim şaplakla kendime geldim.
Alıcı: Samet Karademir
-Dün yeterince gördün 10 gün yeter o sanaGönderen: Samet Karademir
- Ama olmaz özlerim seni
-Özlersem naparım yitiririm aklımıŞapşal şey...
Alıcı: Samet Karademir
- Bir şey olmaz sanaGönderen: Samet Karademir
-Bidahaki buluşmamızda daha çok durup depolarım seni o zaman.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokak Arası (TEXTİNG) √ TAMAMLANDI √
ChickLitGERÇEK HİKAYE ! Evinin altındaki oto yıkama dükkanında çalışan çocuğa aşık olan Açelya, ve dükkanın sahibi olan Açelya 'nın abi dediği üçgenin en sivri ucu olan o kişi... Karmakarışık, yeterince gerçek ve sürükleyici bu ikilemde Açelya'nın yanın...