Merhaba Sevgili ve Değerli Okurlar,
İlk önce bu textingi yazma sebeplerimden bahsedelim.
Hayatımın benim için zor geçen bir dönemindeydim. Maalesef bu kurguda olduğu kadar basit değildi her şey benim için. Her insanın hayatında çöküş yaşayıp dibe battığı zamanlar oluyor elbette. Benim için bu dönem normalden biraz daha sancılı geçiyordu. Bunu texting bir kurguda size yansıtamazdım tabiiki. Ama en azından o dönem için bana iyi hissettiren , hayatımdaki sorunlardan başka kafamı yorup dert edindiğim özel bir yaşanmışlığı yazıya dökmek istedim. Eminim yazı yazan herkes , yazılarında ya da karakterinde kendinden bir parça bırakıyor iz olarak.
Bu da benim bir parçam. Basit , öylesine yazılmış bir kurgu gibi görünse de hayatımın bir kısmını adadığım bir parçam. Artık eksik yanlarıma uygun olmayan bir parçaydı , buraya koymak istedim.
İnanın şu an bunları yazarken bile duygulanıyorum.Olayların %90 ' lık kısmı tamamen gerçek diyebilirim. Ama asıl olan şu ki; Açelya Samet 'i bahsettiğinden çok daha fazla seviyordu. Gerçekten ona şans vermek istediği gün bırakıldıktan sonra büyük bir öfke ve hayalkırıklığıyla onu kalbinden sildi. Ama hâlâ başka birini hayatına almadı ve almayı düşünmüyor.
Su sizi çok seviyor ve yorumlarınızı okuyor. Soy adını "Haklı" yapacağını söylüyor hatta :D
Berk ve Açelya arasında olanlar kurgudaki gibi değil arkadaşlar.
Berk şu an hâlâ Samet ve Açelya'nın yaşadıklarından habersiz. Samet'in Açelya'yı bırakma sebebi ise Açelya'yla görüştüğü zamanlarda bir sevgilisinin olması. Hâlâ da var. Açelya Samet'i kalbinden sildi ama bu sebebi öğrendikten sonra çok incindi. Kurguda Samet 'in ölmesinin sebebi de bu. Açelya kendi içinde Samet'i tamamen öldürdüğünü , kurguda dahi olsa onunla olmak istemediğini ve kurguda Samet'in ebediyen hayatından çıkmasını istediğini söylüyor. O yüzden finalimiz bu şekilde oldu. Unutmadan , kitabın kapağının Açelya'nın Samet'in doğum gününü kutladığı pasta olmasının sebebi de var. Açelya Samet'le geçirdiği kısa zamanların en güzelinin -aynı zamanda en samimi - o olduğunu ve sadece o güne değer vermesinden dolayı kapakta o pastanın olmasını istedi.Açelya ve Berk hâlâ görüşüyor. Kurguda Berk 'in Açelya'ya karşı yoğun hisler beslediğini gösterdik. Ama gerçekte öyle değil. Yani öyle de olabilir buna biz hâlâ emin değiliz. Açelya ve Berk sürekli alttan alttan flörtleşip birbirlerini kıskanıyorlar ama ne yazık ki kurgudaki gibi cesaretli bir itiraf henüz yok.
Açelya hâlâ aynı evde yaşıyor.
Olabildiğince karşılaşmamaya çalışa da Samet'i maalesef ki görmek durumunda kalıyor.Ben size çok teşekkür etmek istiyorum. Okuyan herkese, benim bu bana ait olmayan parçamı taşıyan herkese çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız ve hep var olun. Sizi çok seviyorum.
En başından beri destek olan bebeklerim tam da buraya kendinizi bırakın. İyi ki varsınız.
Güzel yıllar... 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokak Arası (TEXTİNG) √ TAMAMLANDI √
ChickLitGERÇEK HİKAYE ! Evinin altındaki oto yıkama dükkanında çalışan çocuğa aşık olan Açelya, ve dükkanın sahibi olan Açelya 'nın abi dediği üçgenin en sivri ucu olan o kişi... Karmakarışık, yeterince gerçek ve sürükleyici bu ikilemde Açelya'nın yanın...