Destek olmak için yorum ve ⭐ unutmayın..
İşte aylardır aradığım çocuğu bulmuştum. Hemde bir rüya sayesinde. İyi de bu nasıl mümkün olabilir? Neyse sonuç olarak onu bulmuştum. Herkese açık olan hesabını hiç durmadan takibe aldım. Hesabını incelerken donakalmıştım resmen.
Oha! Tamam araba silerken olması gerektiğinden çok çok çok hatta baya çok kaslı, seksi, yakışıklı göründüğünü biliyordum ama bu kadarı beni şaşırtmıştı. Üstü çıplak boks yaptığı videolarından oluşuyordu hesabı. Demek sporcuydu. Telefonuma gelen bildirimle gülümsedim.@_sametkarademir seni takip etmek istiyor.
Allah'ım bu gerçek miydi ? Mutluluktan havalara uçmak üzereydim. Ama mutluluğum kısa sürdü. Çünkü şu an yapabileceğim tek şey onunla sadece takipleşmekti. Ona mesaj atamazdım. Üstelik onu takip etmem bile hataydı sanırım. Sonuçta çalıştığı yerin sahibi benim arkadaşım. Abi dediğim insan hatta. Adam görse demeyecek mi hayırdır bunlar takipleşiyolar falan diye. Onu da zor duruma sokmuş olabilir miydim ki? Bilmiyorum. Sosyal medya sonuçta herkes herkesi takip ediyor. En azından sadece takipleşmemin bir zararı yok diye düşünüp takipleşmeye devam ettim.
Whatsapp'da açtığım sadece kendimin olduğu gruba girdim. Ona ulaşmamın zor olduğunu bildiğim için onun hakkında hissettiğim her şeyi oraya yazıyordum. Nasıl olsa asla görmeyecek ve ben ona asla tek kelime bile yazamayacağım."💗" olan grup ismini "SK" olarak değiştirdiniz.
-Sanırım sana hissettiklerimde haklıymışım. Hiç tanımadığım, uzaktan gözlerine baktığım birine bu kadar yakın hissetmem normal değil.Sende , bende , bizde bir şeyler var demiştim. Haklıymışım.Bugün gördüğüm rüyada öğrendim adını. İnan nasıl oldu bilmiyorum ama sana adınla sesleniyordum. Seni ilk kez rüyamda gördüm. Senin adını öğrendim. Bundan ibaret kalacağını düşünüyorum her şeyin. Ama yine de seni özlüyorum. Görmediğim zamanlar merak ediyorum. Ben senin sesini bilmiyorum, kokunu bilmiyorum, yaşını bilmiyorum, sarılışını bilmiyorum, öpüşünü bilmiyorum. Ama inan bilmediğim her şeyini özlüyorum. Bunu burda söylemek istemezdim ama galiba ben seni gerçekten çok seviyorum.
Mesajı gönderip telefonu kapattım. Bu kadar yoğun hislerin yanında elimden hiçbir şey gelmemesi beni çok üzüyordu. Ama sanırım başka yapacak bir şeyim yoktu.
Uyku tutmayınca Su'yu arayıp olanları anlattım.-AÇELYA SEN SALAK MISIN ?
Tabiki ilk tepkisinin bu olmasını beklemiyordum. Aynı öfke şaşkınlık arası tonlamasıyla devam etti.
-Ne demek yazamam ya ne demek? Sen ölmüyor muydun oto yıkama da oto yıkama diye ? Neredeyse oto yıkamada eleman olacaktın bu çocuk için be !
Su ve abartıları.. Tamam biraz abartmış olabilirdim ama o kadar da değildi sanırım. Kıkırdamama engel olamayarak karşılık verdim:
-Su saçmalama ya!
Dedim yalandan mızmızlanarak. Su derin bir iç çekişten sonra beni azarlamaya devam etti.
-Ya çocuk seni tanımıştır Açelya fotoğrafından. Rahatsız olsa çıkarırdı kaç saat oldu. Bu böyle kestirip atılamaz. Takipleştiniz ve bitti mi bu mudur yani?
Zaten içimden geçenler bunlardı.
-Su bak haklısın. Yemin ederim şu an "Ben seninle görüşmek istiyorum buluşalım" yazmamak için zor duruyorum. Ama Berk abi var arada. Adam demez mi "Bu da evinin altında çalışan çocuğa göz dikmiş" diye. Ya da ne biliyim Samet'e demez mi "Çalıştığın yerin üstünde oturan kıza yan gözle mi bakıyorsun?" Falan diye. Ki mantıken haklı. Onun iş yeri orası. Ben ne onu ne kendimi zor duruma sokamam. Gerçi kendi durumum umrumda değil Berk abi öküz değilse anlar. Sevmek bu kime olduğunun ne önemi var. Ama Samet açısından bakınca daha kötü sonuçlanabilir.
Su bir süre sustu. Sanırım o da düşünüp hak vermişti.
-Ya allah bu Berk'i falan kahretsin ya. Onun yüzünden koskoca bir aşk hikayesi yazılmadan çöpe mi gidicek?
Abartmakta üstüne yoktu bu kızın!
-Aynen Su arada Berk abi olmasa Samet koşa koşa bana gelcek sanki!
Dedim kızar gibi yaparak.
-Açelya belki o sana yazar. Hem senin baktığının fazlası kadae bakıyor sana öküz gibi. Belki o da hoşlanmıştır.
Su göremeyecek olsa bile gözlerimi devirdim.
-Su sen ciddi salaksın. Çocuk neyimden hoşlansın benim. Çöp atmaya giderken giydiğim pembe atletten, havluya sarılı saçlarımdan, kırmızı pijamamdan falan mı hoşlansın. Bir kere bile adam akıllı görmedi ki beni.
Gerçekten hazırlanıp dışarı çıksam görmüyordu içeride oluyordu. Ama ne zaman saçma sapan tipimle markete ya da çöp atmaya çıksam çocuk hoop karşımda.
-Dur ben onu unuttum ya. O da senin mallığın. Çöp atmaya gelinlikle git bundan sonra anlaşıldı mı ?
-Anlaşıldı Su başkan.
Sanırım bir devir kapanmak zorunda kalacaktı. Kapılara çıkıp sadece bakmakla yetinmeye devam o zaman...
Yazar Notu:
●Meeeraaballaar! ( Mera-ballar süper oldu)
●Okuyup beğeniyorsanız yorumlarınızı bekliyorum ! Sizi seviyorum 🖤
?Sizce Açelya Berk konusunu fazla mı abartıyor ?
?Sizce Samet Açelya'yı farkedip adım atar mı ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokak Arası (TEXTİNG) √ TAMAMLANDI √
Chick-LitGERÇEK HİKAYE ! Evinin altındaki oto yıkama dükkanında çalışan çocuğa aşık olan Açelya, ve dükkanın sahibi olan Açelya 'nın abi dediği üçgenin en sivri ucu olan o kişi... Karmakarışık, yeterince gerçek ve sürükleyici bu ikilemde Açelya'nın yanın...