Destek olmak için yorum ve ⭐ unutmayın...
2 Gün Sonra
- Su hadi son kararı verelim yazayım mı yazmayayım mı?
- Ya kanka konuşmaya başladığınızdan beri zaten hep o yazıyor bir de sen yaz. Konuşmak istemiyorsa bile öğrenirsin en azından .
Samet dün hiç mesaj atmamıştı. Bugün de akşam olmak üzereydi ama hala ses yoktu. En son buluştuğumuz gece konuşmuştuk ve o gün de çok garipti zaten. Su'yu onaylanıp telefonu kapattıktan sonra mesajlara girdim.
Alıcı: Samet'imm
-Öldün müElimdeki telefonu sallarken gergin gergin bekliyordum. Hayır ters giden tek bir şey bile yokken ne olmuştu bu çocuğa böyle ? 3 dakika sonra cevap geldi.
Gönderen: Samet'imm
-Nefes alıyorumAy yok ben delircem sanırım. İnsan nasılsın falan der sorar. Ne bu umursamazlık?
Alıcı: Samet'imm
-Sesin soluğun çıkmayınca merak ettim.Mesajı göndereli 1 saat olmuştu ama Samet'ten hâlâ cevap yoktu. Whatsapp'taki mesaj kutucuğuna girdim. Çevrimiçiydi. Bekledim. Hala çevrimiçiydi. Telefona defalarca kez girip çıkıp baktım ve sürekli çevrimiçiydi. Vakti vardı. Bana yazacak vakti yoktu. Dayanamayıp mesaj attım.
Samet'imm
- Konuşmak istemiyorum desen anlardım
- Ne bu bakmamak falanÇok mu zordu gerçekten? "Konuşmak istemiyorum" diyeceksin ve bitecek. Böyle saçma sapan saatlerce bakmamak, yazmamak neyin nesiydi? Bir açıklamaya bile gerek yok istemediğini söyle ve git. Seni zorla tutmaya çalışacak kadar gurursuz değilim bunu anlamadın bu zamana kadar ? Gerçekten sinirden kafayı yiyecektim. Gelen mesajla daha da öfkelendim.
Samet'imm
-Şimdi değil Açelya
- İyi gecelerŞimdi değil mi ? Ne şimdi değil ?
Samet'imm
- Ne zaman SametGerçekten şimdi değil bir açıklama ya da gidiş değildi. Aksine bir umut kelimesiydi. Şimdi değil, ama başka zaman. Direkt konuşmak istemiyorum yazsa tamamen kesilebilecek bir umut vardı ama başka zamana ertelemesi belirsizliklerin en yorucusuydu. Mesajıma girmedi. Çevrimiçi oldu ama girmedi. Bende beklemeyi kestim. Başka zaman geldiğinde, "şimdi " dediği zaman geldiğinde de bende "şimdi değil" olacaktı. Buna adım kadar emindim çünkü aşk ne kadar vazgeçilmez kutsal bir şey olarak görülse de benim için daha kutsal olan gururum ve kendime saygım vardı.
Moralim gerçekten feci bozulmuştu ama toparlayamayacak kadar değildi. Kendimi bu konularda yıkmamam gerektiği bilincine ilk ilişkimde varmıştım. 2 koca sene sevgili olmuştuk ve ben resmen çökmüştüm. Sanırım insan biri için bir kere defalarca harap olduktan sonra başka birisine aşık olunca bu acının da önceki gibi geçeceğini düşünüp kendini yıpratmamayı öğreniyordu.
Su'ya olanları kısaca anlatıp tavsiye aldıktan sonra onunla hem kafamı dağıtmak hemde sözümüzü tutmuş olmak adına Berk abiye mesaj atmam fikrine vardık. Zaten film olayını bu hafta halletmeyi düşünüyordum belki, bu akşam film izleyebilirdik. Kişilere girip Berk abiyi aradım.Dıtt.dııt
-Efendim Açelya?
-Berk abi şey soracaktım,
-Evet ?
-Müsaitsen bugün izleyelim mi filmi?
- Müsaitim de , geç olmadı mı biraz ?
-Bilmem kaç saat sürer ki ?
- Sen çok konuşuyorsun 2 saatlik film 4 saat sürebilir.
-Yaaa gıcıksın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokak Arası (TEXTİNG) √ TAMAMLANDI √
ChickLitGERÇEK HİKAYE ! Evinin altındaki oto yıkama dükkanında çalışan çocuğa aşık olan Açelya, ve dükkanın sahibi olan Açelya 'nın abi dediği üçgenin en sivri ucu olan o kişi... Karmakarışık, yeterince gerçek ve sürükleyici bu ikilemde Açelya'nın yanın...