Νέο έργο δημιούργησε ο Άντριαν Φέρναν και κάλεσε όλον τον θίασο σε συνάντηση. Όμως στην συνάντηση εκείνη είχε παρευρεθεί και η πρώην ντίβα, Φρίντα Κρόουν.
Τα βλέμματα όλων είχαν μία καχύποπτη όψη και όταν ο σκηνοθέτης ανακοίνωσε ότι η Φρίντα θα επέστρεφε στον θίασο, η δυσαρέσκεια ζωγραφίστηκε σε όλους. Όμως ο Άντριαν τους εξήγησε ότι δεν θα έπαιρνε τη θέση της πρωταγωνίστριας, καθώς τη θέση εκείνη κρατούσα εγώ.
Οι ηθοποιοί καθησυχάστηκαν αλλά κατάφερα να διαχωρίσω ένα φευγαλέο βλέμμα ζήλιας και μνησικακίας στο πρόσωπο της κοπέλας εκείνης, σαν να της είχα πάρει κάτι που της ανήκε και αμέσως κατάλαβα ότι θα έρχονταν νέοι μπελάδες.
Οι πρόβες ξεκίνησαν σχεδόν αμέσως και οι μέρες μου ήταν και πάλι αρκετά πολυάσχολες. Παράλληλα με τα μαθήματα γαλλικών, το θέατρο και το χορό, παρακολουθούσα και τις συνεδρίες μου.
Δεν μου έμενε σχεδόν καθόλου χρόνος για να συναντήσω τον Ρόμπιν που κάθε τόσες μέρες επέστρεφε στην πόλη από την περιοδεία που έκανε η ομάδα του λόγω του πρωταθλήματος.
Πλέον, τα μαθήματα χορού είχαν γίνει και ένας τρόπος εκτόνωσης της πίεσης που λάμβανα από το θέατρο καθώς είχα αρχίσει να δοκιμάζω και άλλα είδη χορού, πιο ρυθμικά και δραστήρια.
Η θεραπεία προχωρούσε σταθερά και η ποσότητα τροφής που κατανάλωνα χωρίς να κάνω εμετό, αυξανόταν. Μάλλον είχε βοηθήσει ο χορός και η σταθερότητα που είχε πάρει η ζωή μου.
Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, συζητούσα με τον Ντέιβιντ το καινούργιο έργο, ενώ εκείνος μου μιλούσε για τη νέα του δουλειά. Κάθε τόσο συναντιόμουν και με την Σύνθια Όλσον για καφέ, ενώ οι συζητήσεις μας είχαν πάρει πιο φιλικού τύπου χαρακτήρα.
Και το πρώτο σκάνδαλο ξέσπασε όταν μερικοί δημοσιογράφοι τράβηξαν φωτογραφίες μου με τον Ντέιβιντ να πίνουμε καφέ σε μια καφετέρια κοντά στην σχολή χορού.
Παρόλο που εκείνος έκανε μερικά σχόλια για να ξεκαθαρίσει την κατάσταση, οι δημοσιογράφοι έγραφαν ότι ήθελαν. Έπειτα μας έβλεπαν να φοιτούμε στην ίδια σχολή χορού και τα άρθρα έπαιρναν φωτιά με τις εικασίες τους.
Όμως κρατούσα μια απαθή και αδιάφορη συμπεριφορά. Οι δημοσιογράφοι θα βαριούνταν μετά από λίγο και θα μας άφηναν ήσυχους σύμφωνα με την εμπειρία του.
Παρόλα αυτά, άρχισαν ξανά κάποια σχόλια στο θίασο. Κουτσομπόλευαν όσα διάβαζαν στην εφημερίδα και οι ηθοποιοί που μέχρι στιγμής, δεν με κοιτούσαν περίεργα, τώρα με σχολίαζαν πίσω από την πλάτη μου.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Γεννημένοι Νικητές
RomantizmΗ Ολίβια Μπρουκς, μια πρωταθλήτρια του καλλιτεχνικού πατινάζ, εγκαταλείπει αυτό το οποίο γεννήθηκε να κάνει καλύτερα, καθώς οι πληγές της, σωματικές και ψυχικές, την φέρνουν στα όριά της. Θα αναζητήσει την ελευθερία και την ζωή, στην οποία εκεί...