18. Ліс виведе тебе.

185 33 3
                                    

Юнгі виходить на галявину, де Чімін з вогниками плетуть вінки. Як йому вже пояснювали, вони їх плетуть задля того, щоб навчитися, й, коли прийде час йти в інший ліс, як вже доросла мавка, вони повинні сплести собі гарний вінок, який буде супроводжувати їх все життя, тобто вічність.

Альфа без запрошення сідає поруч з ним й теж тягнеться до квіток. Зриває декілька й намагається плести вінок, як його вчили. Коли мавки помічає спроби столяр сплести щось гідне, зітхає й підсувається ближче. Теж бере декілька квіток й говорить чоловікові:

- Повторюй за мною, - лісний дух починає обережно плести, але через деякий час розуміє, що в плетінні вінків Мін незграбний, на відміну від різьби. - Не треба так сильно стискати стебло квітки. Дивись, з неї сік пішов, - пирхає він і підіймає очі на альфу.

- Я не вмію, - зітхає Юнгі. - Це важко. Як ви це робите, я не уявляю, - він хитає головою, а потім помічає погляд мавки: мовчазний та уважний. Столяр мовчить, не знаючи, що йому краще зробити у цьому випадку.

- Поцілуй мене, - говорить Чімін.

- Тут діти, - затримує дихання чоловік.

- Вони зайняті вінком.

- Чімін, ні.

- Я знаю, що ти хочеш, - всміхається хитро лісний дух. - А ще знаю, що ти кохаєш мене, - слова змушують застигнути, не маючи можливості відкрити рота. - Як довго ти збирався мовчати?

- Взагалі не збирався говорити, - відмирає Юнгі й чесно відповідає.

- Дурень, - зітхає мавка й цілує столяра, поклавши руку на його шию. Альфа обережно відпихає від себе лісного духа.

- В нас майже немає часу, - опускає очі чоловік.

- Хоть трохи, але все ж таки є, - Чімін бере його лице у свої руки. - Юнгі, - говорить він, але чоловік перебиває його.

- Для мене п'ять років - все моє життя, а для тебе - це наче хвилина твого сторічного, - обурено промовив столяр. - Давай краще удамо, що не знаємо про почуття один до одного.

- Ні! - надто голосно вигукнув мавка. Чортенята підняли голови, але потім слухняно опустили, коли побачили погляд тата. - Я не хочу, щоб ти удавав, що не знаєш про мої почуття. Я хочу кохати тебе і бути коханий тобою, - шепоче він й обережно гладить щоки альфи. - Хочу, щоб хоча б одна моя дитина народилася в коханні й свої перші роки провела в ньому, - зізнається лісний дух, а потім додає невпевнено: - І я хочу відчути взаємність.

Зелений тиждень Where stories live. Discover now