- Ну що, Джихуне, я ж обіцяв, що помщуся? - з посмішкою питає мавка, дивлячись на мертвого коханого.
- Що ти на цей раз придумав, Чіміне? - зітхає альфа Мін.
- У мене був твій син, твій онук, а тепер і твій правнук, - лісовий дух кружляє повільними кроками кругом колишнього коханого. Він помічає, як Джихун стиснув свою щелепу.
- Що, знову будеш змушувати мене дивитися, як ти катуєш його, мені на зло?
- О ні, - хитає головою мавка. - Не цього разу. Він сподобався моїм вогникам, тому я залишу його. Він буде страждати довго, цілих десять років, й сохнути на твоїх очах.
- Який ти все ж таки злопам'ятний, - хитає головою альфа Мін.
- А ти думав, я пробачу тобі те, що через тебе вкоротив собі віку?
- Я тебе не змушував, Чіміне, та й знаєш, добре, що я не послухав своїх батьків, - він помічає лице мавки, який, здається, не розуміє, до чого він веде. - Тому що ти огидний омега, який тільки може бути у всьому світі. Тебе ніхто й ніколи не покохає, - випльовує альфа й зникає.
Мавка лише зі злістю хапає у руки каменюку та кидає її в озеро, важко дихаючи.
***
Юнгі відкриває очі від дитячого крику. Він розуміє, що знаходиться у хаті мавки, але самого духу тут не бачить. Столяр підіймається на ноги та йде на плач. Поряд з великим ліжком чоловік бачить підвісну колиску, в якій лежить дитина. Альфа зводить брови й згадує, що казали ті чортенята, - наймолодший, якого називають Брунькою.
Мін оглядається й, не витримавши, бере дитину, хоча це теж скоріше чортеня, ніж дитина, на руки. Він легенько його колише, а коли вогник заспокоюється, чоловік збирається покласти у колиску, як чує голос мавки:
- Чому моя Брунька у тебе в руках, Міне?
Столяр повертає голову та бачить злого лісного духа, що здається готовий вбити його зараз на цьому ж місці.
- Він кричав.
Він що, виправдовується?
Це дивує й самого Юнгі.
- Поклади його у колиску, інакше не доживеш і до ранку.
Альфа все ж таки повертає чортеня у колиску й відходить на декілька кроків від нього. Чоловік не хоче, щоб мавка знову зробив так, аби він втратив свідомість.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зелений тиждень
FanficУсе село окутав страх після того, як альфи почати зникати у лісі. Згодом старійшина згадав легенду про мавку і про те, що лісний дух кожні 10 років повертається і на зелений тиждень забирає 7 альф. /// Залишившись голим, чоловік стрибає у воду з нев...