✨Vánocee✨

289 11 4
                                    

Se Samem zdobíme stromek, Emily je v kuchyni a peče cukroví. Konečně jsem měla pocit že zase někam patřím.

Do dveří vejdou kluci. Pozdravíme je "Tak co chcete dneska dělat?" zeptá se Paul "Dívat se na filmy?" odpovím "To beru!" křikl Jeard s Paulem a běželi do obýváku.

Paul ani Jeard neměli s kým slavit Vánoce, tak je slaví se Samem a s Emily. A nevadí mi to je to od něj milé.

"Co vy?" zeptám se a otočím se na Jacoba, Quila a Embryho. "Asi budu s tátou" odpoví Jake "Já budu s mámou, chci teď s ní strávit nějaký čas" odpoví a já se na něj usměju. "A my je budeme slavit s Jacobem" odpoví Quil a usmějí se na sebe.

Celý den jsme se dívali na filmy. Jedli cukroví a hráli monopoly. Blížil se večer. S Emily připravujeme večeři "Ozval se ti Matteo?" zeptala se "Ne" úsměv mi zmizel "Nic si z toho nedělej" usměje se a položí mi ruku na rameno. Všichni jsme se oblékli do svátečního a posadili se ke stolu. "Tak kdo letos pronese přípitek?" optá se Jeard "Tak třeba já" řekne Sam "Letošní rok byl opravdu těžký... Pro nás všechny. A chci vám všem poděkovat. Ať nás celý příští rok provází štěstí, zdraví a hlavně láska. Always and Forever!" "Always and Forever!" Všichni řeknem nahlas a začneme jíst.

Po večeři si všichni předáme dárky.
Od Sama jsem dostala fotku kde jsem s ním. Od Emily kreslící potřeby. Od Paula sněžítko a od Jarda vyřezané srdíčko (jako ozdoba) a uprostřed je J nevím jestli tím myslí J jako Jade nebo jako Jeard ale to je jedno. I moje dárky se jim líbili.

Když si všichni rozbalili dárky šli jsme do obýváku dívat se na Sám doma. Přijde mi esemeska.

Čekám na tebe venku
-M

"Hned se vrátím" Emily přikývne. Vyjdu ven, uvidím ho stát u stromu "Ahoj" "Ahoj... Jak sis užila dnešek?" "Jo bylo to úžasné... Co ty?" "Díky tobě to tak špatný není" řekne a usměje se "Proč?" "To teď nechci řešit... Něco pro tebe mám" podívám se na něj zmateně "Ale já pro tebe nic nemám" "To mi nevadí" z batohu co měl na zádech vytáhl krabičku a podal mi ji "Rozbalíš to prosím? Chci vidět tvou reakci" "Dobře" pomalu trhám balicí papír. Uvidím krabičku otevřu ji a je tam řetízek


(Pokud se nelíbí vyberte si jiný)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Pokud se nelíbí vyberte si jiný)

"Matteo to si nemůžu vzít" usměje se "Je to dárek takže ano můžeš" otočím se k němu zády a připne mi ho. "Děkuju" "Nemáš ta co... Je tu ještě jedna věc o které bych s tebou chtěl mluvit" stojíme mlčky "Jade záleží mi na tobě a...Sakra!... Prostě tě miluju Jade Mikaelson... A chtěl jsem se zeptat jestli by jsi to se mnou nechtěla zkusit?" usměju se "Ano... Ráda" usměje se "Podívej se nahoru" zmateně se na něj podívám. Vidím růst na stromě jmelí usměju se "Miluju tě Jade" "Já tebe taky" políbí mě.

Ahoj chci vám všem popřát krásné svátky a štěstí do nového roku. A další díl vyjde až po novém roce.

Samova neteř [love story]Kde žijí příběhy. Začni objevovat